Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset vaatteet on tällä hetkellä muotia esiteineillä pojilla?

Vierailija
14.08.2018 |

Siinä se kysymys tuli. Poika ei halua kauppaan ja ajattelin vaatteita yllätykseksi. En kuitenkaan haluaisi ostaa mitään ei niin mieluisaa. Poika ei oikein osaa sanoa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat. Joku merkkejä. Vanssista Kenzoon ja offwhiteen. Adidas on aina ok.

Vierailija
2/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni poika käyttää koon 122 paitoja, koon 170 cm shortseja ja värikäs lippis päähän. Poika on 160 cm pitkä ja pömppömahainen (johtuu roskaruokavaliosta ja herkuista). Menee nyt kasille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kokoisia, ehkä merkkivaate on plussaa, jos on varaa satsata.

Vierailija
4/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni poika käyttää koon 122 paitoja, koon 170 cm shortseja ja värikäs lippis päähän. Poika on 160 cm pitkä ja pömppömahainen (johtuu roskaruokavaliosta ja herkuista). Menee nyt kasille.

Otan osaa että lapsesi on lihava. Tyttöystävää ja seurusteluelämää tuskin on odotettavissa ihan heti.

Vierailija
5/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidaksen verkkarit , muita eivät käytä

Vierailija
6/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin ei havaittavissa muoti-ilmiöitä 9-12 v pojilla. Sporttiset ja mukavat vaatteet, eivät halua mitään liian räikeää tai erikoista.

Vierailija
7/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiteini? Eli 11-12v? Mulla on kolme poikaa, joista kuopus on 11v. Tällä kokemuksella en osaa kyllä neuvoa, mistä poikasi pitää, koska noilla kaikilla kolmella on tuon ikäisenä ollut jo hyvin vahva, ja keskenään erilainen, maku vaatteiden suhteen. Ota esiin jotain verkkokauppojen sivustoja, vaikka GAP, Hollister, A&F, Desigual, Zara ja koita sitä kautta saada hänet kertomaan, mikä näyttää hänestä hyvältä ja mikä ei. Ja sitten kaupoille. Omistani esikoinen on vankka Hollister-fani, keskimmäinen GAP ja nuorin Desiqual. Eli esikoisella kirkkaita värejä ja selkeitä kuvioita tai ei kuvioita ollenkaan, vain joku teksti tai logo. Keskimmäinen on murrettujen värien ja camo-tyylin sekä sellaisten vähän epämääräisten kuviointien kannattaja ja kuopus: mitä isompi ja kirkkaampi printti, sitä parempi. Mutta pojan kanssa on todella kiva kierrellä shoppailemassa, he ovat hyvin suoria siitä mistä pitävät ja mistä eivät. Houkuttele mukaan vaan, saattaa poika itselleenkin yllätyksenä innostua hommasta.

Vierailija
8/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan ole vielä kovin muotitietoinen :)

Meni nyt vitoselle. Laittaa päälle, mitä ostetaan. Saa käydä itsekin ostamassa, kun ekaksi katsellaan vähän netistä. 

Ihan fiksuja valintoja osaa jo itsekin tehdä. 

Vierailija
9/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niillä ole aina ollut se sama tyyli, lippis, sininen traktoripaita ja sortsit.

Yleensä rasittavia älykääpiöitä kaikki tämän näköset pikkupojat.

Vierailija
10/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä pojat osais nimetä jotain Hollisteria tai Desigualia, vaikka itse pidänkin merkkivaatteista ja olen heillekin niitä ostanut. Yleensä tuon ikäiset pitää mukavista, kuten verkkareista. Meillä eivät suostu laittamaan farkkuja joita olen ostanut.  Meillä yks on tarkempi, ajattelee kai mitä muut ajattelevat jos on liian värikäs tai liian sitä tai tätä. Kaks muuta ei välitä mitään, mutta eivät kutienkaan halua mitenkään erottautua massasta. Siksi Adidas lienee suosituin kaikilla.

Vierailija
11/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi poikaa 12 ja 11 vuotta. Heidän ja kavereidensa keskuudessa suurinta huutoa ovat HellyHansenin purjehdustakit ja paidat, Sebagon ja Timberlandin kengät, CK Kids yleensä, erityisesti farkut ja chinot. Ja revityissä farkkushortseissa mennään varmaan pitkälle syksyyn.

Tänään vanhemmalla on mustat farkkushortsit, Lacosten liila pikeepaita, mustat converset

Nuoremmalla joku bändipaita ja PhatPharmin shortsit.

Tiedän kun vein pojat kouluun autolla.

Vierailija
12/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa että lapsesi on lihava. Tyttöystävää ja seurusteluelämää tuskin on odotettavissa ihan heti.

Osaatko lukea? TUTTUNI poika.

Vierailija
13/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että kukaan olis oikeasti noin tyhmä kuin ap esittää olevansa.

Vierailija
14/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 11-vuotias poika. Pitää mukavista ja rennoista vaatteista, merkillä ei niin väliä. Lippiksiä pitää olla useampia että voi vaihtaa asuun sopivan. Ja tykkää vaihdella kampauksia, keväällä leikkautti siistin siilitukan, nyt kasvattaa ananasta/poninhäntää. Tänä vuonna olen huomannut että on päässyt siitä aiemmin vallinneesta "poikien-tyttöjen-väri"-ajattelusta eroon, esim. keväällä osti pinkit crocsit.

Joku jo aiemmin antoikin hyvän vinkin: katsokaa yhdessä netistä niin poikasi voi sanoa minkätyylisistä vaatteista pitää.

Vierailija
15/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidaksen kolmiraitaverkkarit on ihan must. NY-lipois, adidaksen tai vaihtoehtoisesti joku tubettajan paita ja huppari. Niken tai adidaksen lenkkarit.

Vierailija
16/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella eri sektorilla. Itse ostan yhä useammin ulkomaisia tuotteita

Vierailija
17/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-tyyli: verkkarit, t-paita, huppari, lenkkarit ja lippis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi