Säälitkö vai kadehditko minua?
Olen kolmen lapsen yh ja seurustelen miehen kanssa kuin teini, siis tapaamme aika harvoin, huvittelemme ja sekstailemme, kun ehdimme ja jos hän on meillä niin joudumme harrastamaan seksiä hiirenhiljaa etteivät lapset huomaa. Tykkään miehestä ja meillä on ihanaa yhdessä, mutta ”perheenisäksi” hänestä ei koskaan ole. Tulee hyvin lasteni kanssa toimeen, mutta ei mitään isäpuolen mallia. Oma elämäni on aika lailla mallillaan, lapset pärjää koulussa ja rahat riittävät vaikka ei rikkaita olla. Joskus mietin että aviomies ja ”isä” olisi ihanaa, joskus ajattelen että tämä on hyvä järjestely.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Sääli olisi oman egon nostattamista ja mitään kahdettivaahan siitä ei ole, että on lapsia ja levittää jalkansa jollekin miehelle hiljaa ettei lapset herää :D Lähinnä olen huvittunut, että kuvittelet että tuossa elämän tilanteessa jossa olisi jotain kahdettivaa.
Mikä ero levittää jalkansa sille miehelle hiljaa ettei lapset herää, on sitten papin aamen tai ei?
Ei kai vain katkeruuden ja kateuden ruma peikko siellä kuiskuttele korvaan!?
Moraalinvartijat herää ja kukkahatut tutisee kun on kyse toisen elämästä. Tuota tekopyhyyden määrää! Olet naurettava ja säälittävä! Sitä ollaan siveellisesti närkästyneitä ja lasten parasta vedetään esiin.
En ymmärrä miten lapset vahingoittuu miespuolisesta vieraasta enempää kuin jostain naispuolisesta!? Pää asia että tulevat hyvin toimeen ja lapset tykkää ja hyväksyy. Kotiin ei raahata jotain renttua jota esitellään uudeksi isäksi. Vai eikö sinun kotonasi saa käydä kukaan ettei lapset vain traumatisoidu?
Ap ei missään vaiheessa sano, että mies leikkii isukkia, kuten niin monessa uusperheessä jotka menevät päin helvettiä. Ap:lla ei ole aikomustakaan ottaa miestä elämäänsä ja parisuhteeseen. Mielestäni täysin toimiva ja hyvä ratkaisu. Lapset pidetään erossa seksiasioista ja säästetään äitskä ja isukki-leikeistä jotka päätyvät katastrofiin. Näillä arvostelijoilla on toden näköisesti käynyt juuri niin.
Itse en kadehdi, en tuomitse enkä ole paljon muutakaan mieltä. Fiksua että osaat ap. hoitaa asiat noin!
Kateelliset ulvoo, koska yh-äidillä ei saa olla seksielämää. Yh-äiti on automaattisesti potensiaalinen h-ra jos ei ole jo käytännössä. Siis vaara ja punainen valo parisuhteessa oleville. Tämän kokenut itsekin kahden yh:na. Tsemppiä ap!
Minä kadehdin tuota miestä, joka saa yhteiselämän parhaat puolet mutta ei joudu kärsimään lapsiperheen arkea.
Lähtökohtaisesti mä säälin kaikkia jotka seurustelee miehen kanssa. No mutta seksuaalisuutemme kullakin. Minkäs sille ihminen itse voi.