Mies kehui minua: "olet moneen muuhun verrattuna laiha ja kaunis"
Kommentit (37)
Laiha-sanalla ei ole positiivista klangia. Hoikalla tms. on.
Kysyitkö vai miksi oli tarve kommentoida ulkomuotoasi?
Kuulostaapa tosiaan sellaiselta mieheltä, joka pysyy kanssasi vanhuudenkin päivinä ihanan persoonallisuutesi ansiosta, juu. :/
Mitä tuosta nyt enemmän voi sanoa? Mies on katsellut ympärilleen ja tehnyt havainnon, että sinä olet laiha ja kaunis. Laiha -sana on kyllä hieman negatiivinen, jos johonkin haluaa sanomisessa puuttua ja se vie kaunis-sanalta tehon lähes kokonaan. Jos mies olisi sanonut vain, että sinä olet kaunis, niin se olisi varmasti ilahduttanut enemmän. Myös sinun muihin vertaaminen on mieheltä aavistuksen pinnallista. Vieläkö haluat lisää?
Itse pidän enemmän luonteen kehumisesta, rakastavista teoista ja katseesta. Ne vievät voiton ulkonäön arvioimisesta.
No mun mies tosiaan totesi yks päivä että mulla ei oo erityisen hyviä tai huonoja päiviä ulkonäön suhteen.. Miehet...
On ehkä parempi ettei mies puhu ulkonäöstä mitään hyvässä eikä pahassa.
"Kultaseni, näytät tänään vähemmän rumalta kuin muut."
M
Kuulostaa tökeröltä ja sosiaalisesti lahjattomalta mieheltä. Ei kukaan oikeasti älykäs mies sano naiselle noin, varsinkaan jos haluaa tehdä vaikutuksen ja antaa hyvän kuvan itsestään.
🇺🇦🇮🇱
Olisiko pitänyt kehua maailman kauneimmaksi, jos ei sitä ole???
Mikä tuossa meni pieleen? Muihin vertaamisen kautta kehuminen? Ei kannata ottaa kaikkea niin itseensä. Miehen tarkoitus ei ehkä ollut edes arvioida niinkään sinua, vaan kehua itseään, miestä, saamastaan naisesta ääneen.
Itse ainakin haluan, että kumppaninajattelee ääneen, jotta tiedän, voinko luottaa häneen vai en. Tuohan oli positiivinen arvio, joten, luottaisin.
Jätä se sika. Jos ei ole hyvää sanottavaa, kannattaa pitää se suu kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko pitänyt kehua maailman kauneimmaksi, jos ei sitä ole???
Voisi kehua vaikka vaan kauniiksi, ei tarvitse verrata muihin.
Vertaaminen ei ole erityisen rakastavaa. Rakastunut näkee vain sen yhden , joka on hänelle se kaunis ja kaunein. Muita hänelle ei ole, eikä hän sellaisia näe eikä huomaa.
Onko sulla joku autisti siellä? Sääliksi käy, molempia.
Luuviulu? kirjoitti:
WAT?
Just päinvastoin mun korviini. Hoikasta tulee aina mieleen sopusuhtainen ja oikeissa mitoissa oleva henkilö. Laihasta taasen anorektisen laiha luuviulu.
Vierailija kirjoitti:
Luuviulu? kirjoitti:
WAT?
Just päinvastoin mun korviini. Hoikasta tulee aina mieleen sopusuhtainen ja oikeissa mitoissa oleva henkilö. Laihasta taasen anorektisen laiha luuviulu.
No niinhän edellinen kirjoittaja sanoi?
En tolla perusteella jättäisi sitä sikaa, mutta outoa ettei sitten tullut mieleen sanoa vaan, että, olet laiha (hoikka) ja kaunis. Jotenki tulee fiilis, että haluaa korostaa, ettei kuitenkaan maailman kauneimmasta naisesta ole kyse :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuviulu? kirjoitti:
WAT?
No niinhän edellinen kirjoittaja sanoi?
Äh, niin sanoikin. Lukutaito, missä pelaa :D
Lisää kahvia koneeseen..
Puhui vaan totta ja oli kohtelias, vai oliko sekin väärin? Ilmeisesti oli.