Oletko muuttanut mielipidettäsi täysin päinvastaiseen jossain asiassa? Missä?
Kommentit (5)
Olen. Näin jossain otsikon aamiaiskaapista ja lähinnä tuhahdin sille. No nyt kun oikeasti tutustuin asiaan, sehän olisikin oikeasti tosi kiva. Saisi kaikki eripariset laitteet ovien taa, siististi yhteen paikkaan piiloon, eikä niitä kuitenkaan tarvitsisi sieltä nostella mihinkään. Kahvinkeitin, leivänpaahdin, vedenkeitin yms. Tuossa ne nyt kaikki kököttävät työpöydillä viemässä tilaa.
Halla-ahosta. Alkuun pidin häntä epäilyttävänä ja jotenkin muka natsina. No ilmanko kun jokapaikassa sitä kerrottiin. Jonain päivänä satuin törmäämään siihen mistä esim se tuomio tuli. Eli oikeusmurha. Sen jälkeen tuli 2015 maahanmuuttokriisi. Rahan meno jne. Aloin yhä enemmän ymmärtää sitä mistä Halla-aho puhui. Ja kun en enää ajatellut häntä automaattisesti natsina niin kappas, ymmärsin miksi monet häntä kannattaa. Hän on äärimmäisen fiksu, ei todellakaan rasisti ja hänen ajatukset talouspolitiikasta, yksilönvapauksista jne on todella samanlaisella arvopohjalla, kuin minullakin.
Siinä asiassa olen muuttanut mielipidettä. Olen tavallaan jopa ylpeä itsestäni kun pystyin nousta propagandan yläpuolelle ja ajatella omilla aivoilla tässäkin asiassa.
Nuorempana uskoin että vasemmistofeministinen aatemaailma on se oikea tapa ajatella, koska se tarkoittaa että olet automaattisesti hyvä ihminen ja "hyvien puolella". Sitten elämä opetti, enkä usko enää kukkaisfantasioihin.
Olin ennen pakkoruotsin kannattaja mutta se oli ennen kuin tiesin kaikesta siitä haitasta mitä se tuo mukanaan Suomen kaksikielisyyden mukana.
Nyt vastustan pakkoruotsia ja olen myös ylpeä etten ole enää moni sataa vuotisen aivopesun uhri. Suomi ei ole koskaan tarvinnut ruotsin kieltä mutta se on aina ollut haitta meidän kehitykselle.
Nuorena halusin lapsia, mutta kun ensimmäinen avoliittoni päättyi, tajusin, etten oikeastaan edes pidä lapsista.