Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaustesti viikolla 3+5

Vierailija
13.08.2018 |

Onko joku saanut tuloksia testillä viikolla 3+5? Mulla on ihan selviä oireita ollut ilman että niitä kuvittelen. Lähipiirikin ne on huomannut vaikka en itse vielä edes epäillyt raskautta. Mietin vain että saanko tuloksen jo huomenna jos aamulla teen testin... onhan raskautta toivottu jo vuoden 2017 tammikuusta...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi herkällä testillä saada plussan jo ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää.. Itse sain kp25/30 vahvan plussan.

Vierailija
2/7 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin saada haalean plussan 3+4. Voi siis näkyä, mutta jos ei näy niin ei sekään vielä tarkoita ettei voisi olla raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sain selkeän plussan rv 3+4. Aloin oksentamaan ja ei tuntunut normaalilta vatsataudilta joten testasin . Tekstinä oli apteekin halvin testi, maksoi muistaakseni noin 6€.

Vierailija
4/7 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain haalean plussan rv3+ mutta meni kesken myöhemmin.

Vierailija
5/7 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kumma, mulla tuli kaksi viivaa vasta 5+3. Viikkoa aiemmin ei vielä näkynyt mitään.

Vierailija
6/7 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli noilla viikoilla plussa, varasin välittömästi lekuriajan, lääkkeet taisin napata jo  viikolla 6.

Vierailija
7/7 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin tänään hiukan ennen neljää kun heräsin vessassa käymään. Niin nega kun vaan nega voi olla. Heräsin niin oli kurkku kipeänä, nenä tukossa, kylmä ja kauhea väsy. Taitaa siis vaan olla flunssa tulossa =(

No eipä tässä enää kauhean pitkä odotus ole kun menkkojen pitäisi alkaa loppuviikosta-viikonalusta. Jos ei ala niin testailen uusiksi.

-ap