Sairaanhoitopiiri käynnisti selityksen Sillanpään nesteytyspusseista
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005790084.html
Manageria ei vielä kuultu kun on vuosilomalla, poliisiin vasta oltu yhteydessä
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs takia nesteytyspusseja ei olisi saanut Sillanpäälle antaa? Kyseessä on korkeintaan näpistys sairaanhoitajan osalta, mutta ei mitään vakavampaa. Nesteytyspussi ei ole mikään huumaava lääke jota voi käyttää jotenkin väärin. Kukaan ei varmaan huvikseen itseään myös nesteytä. Aivan sama mistä tarve nesteytykselle on tullut, mutta tarve mitä ilmeisimmin on ollut. Menee ajojahdiksi tämä Sillanpäänkin juttu.
Ai minkätakia ei? Koska sairaanhoitaja on tiennyt , mihin pusseja käytetään.
Ja muutenkin, jos ei olisi tarkalleen tiennyt, ´kotinesteytykseen`liittyy aina jotakin hämärää. Tässä tapauksessa Sillanpää itse sanoi, että pussit oli Annen ja hänen juttu.
Ajatelkaapa niitä vanhempia, joiden syöpää sairastavia lapsia Anne Nieminen on hoitanut. Sanoisivatko, ettei väliä.
Eikös jutun mukaan hänen omakin lapsi ole sairastanut leukemiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hänhän voi olla vaikka kuinka pätevä lasten sairaanhoitaja?
Niin ja varmaan tunsi myös Jartsa ystävä diilerin. Ihana kaveripiiri tällä lastenosaston työntekijällä.
Siis kyseessäkö on siis yli 6-kymppinen mummo? Jotenkin vaikea kuvitella että on ollut täysin tietoinen kaikesta mitä on meneillään..
Taidat olla tosi, tosi nuori? Kyllä me 6kymppiset "mummot" osattiin jo omassa nuoruudessa saati sitten vanhempana. Plus että ihan samallalailla tutkitaan internettiä ja ollaan ajanhermolla kun te nuoremmatkin.
Mitä osasitte, käyttää kovia huumeita ja hengata pedofiilien kanssa vai?
Ei ollut tarkoitus olla ikärasisti, mutta vaikea kuvitella tuota ikäluokkaa noihin juttuihin.
Tämän hetkiset kuuskymppiset on 50-luvulla syntyneitä ja nuoruus vietetty 60 luvun lopulla ja 70 luvulla. Veikkaan että silloin ollut aika eri meininki kovien huumeiden kanssa, nimittäin silloinhan niitä on vedetty.
Eikö joskus voisi selvittää jotain, josta olisi oikeasti hyötyä ihmisille? Samalla rahalla.
SUOMEN Apteekkariliitosta kerrotaan, että käytännössä kaikki tiputus- eli infuusionesteet luokitellaan Suomessa lääkkeiksi, joten ne ovat reseptinalaisia. Liiton viestintäjohtaja Erkki Kostiainen kertoo tämän pohjautuvan EU-säännöksiin.
– Vaikka ne olisivat koostumukseltaan suololiuoksia, niin kaikki injisoitavat (suoneen ruiskutettavat) aineet ovat lääkkeitä. Eivät minusta kuulosta itselääkintään soveltuviksi aineiksi, Kostiainen kertoo.
Sanon vain, että siinä on ollut lapsenomainen fani-idoli -suhde, jossa sairaanhoitaja on sokaistunut luullen Sillanpään olevan häntä kaikelta suojeleva puolijumala. Mutta kas, Sillanpää heitti hänet susille samantien.
Holby cityn fiktiivisessä sairaalasarjassa eräs lääkäri hoiti krapulaansa nesteytyspussin avustuksella rankkojen bileiden jälkeen ennen työvuoronsa alkua.
Mikä tämä virtsaa peräsuoleen-juttu on? Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Sanon vain, että siinä on ollut lapsenomainen fani-idoli -suhde, jossa sairaanhoitaja on sokaistunut luullen Sillanpään olevan häntä kaikelta suojeleva puolijumala. Mutta kas, Sillanpää heitti hänet susille samantien.
Minun mielestä Sillanpää käyttäytyy lapsenomaisesti. Hän vähän kerskailleen myöntää kaiken, kertoo rehellisesti kaiken ja kertoo myös tämän Annen nimen. Voi tietysti ajatella ja voi ollakin niin, ettei Sillanpää tiennyt, mitä seurauksia managerille saattoi tulla ja tuli.
Manageri on myös järjetön tyyppi. Onko fanitus mennyt niin pitkälle, että varastaa nestepussit tukeakseen vaarallisen huumeenkäyttöä vai onko hän joten Sillanpään manipuloitavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs takia nesteytyspusseja ei olisi saanut Sillanpäälle antaa? Kyseessä on korkeintaan näpistys sairaanhoitajan osalta, mutta ei mitään vakavampaa. Nesteytyspussi ei ole mikään huumaava lääke jota voi käyttää jotenkin väärin. Kukaan ei varmaan huvikseen itseään myös nesteytä. Aivan sama mistä tarve nesteytykselle on tullut, mutta tarve mitä ilmeisimmin on ollut. Menee ajojahdiksi tämä Sillanpäänkin juttu.
Ja muutenkin, jos ei olisi tarkalleen tiennyt, ´kotinesteytykseen`liittyy aina jotakin hämärää. Tässä tapauksessa Sillanpää itse sanoi, että pussit oli Annen ja hänen juttu.
Ajatelkaapa niitä vanhempia, joiden syöpää sairastavia lapsia Anne Nieminen on hoitanut. Sanoisivatko, ettei väliä.
En ollenkaan puolustele Siltsun toimia. Mutta, joku raja sentään tähän läyhäämiseen; ensinnäkin mä ainakin ymmärsin jutusta, että Siltsu tarkoitti "meillä" itseään ja kumppaniaan, ei itseään ja manageria. Ja toisekseen, se mitä manageri tekee vapaa-ajallaan ei vaikuta siihen miten hyvä/huono työntekijä hän on.
Kuka muistaa Paukkurauta-Annen vuoden takaa? Onko Anne vielä laborantin hommissa Hussissa? Saiko pitää työnsä? Kertoili satuttavansa tahallaan maahantulijoita labrakokeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollenkaan puolustele Siltsun toimia. Mutta, joku raja sentään tähän läyhäämiseen; ensinnäkin mä ainakin ymmärsin jutusta, että Siltsu tarkoitti "meillä" itseään ja kumppaniaan, ei itseään ja manageria. Ja toisekseen, se mitä manageri tekee vapaa-ajallaan ei vaikuta siihen miten hyvä/huono työntekijä hän on.
Kyllä vaikuttaa. Manageri varastaa nestepusseja, vaikka se on kielletty. Manageri tukee vaarallisen huumeen käyttöä varastamalla. Kyllä se liittyy työntekoon tässä asiassa ihan varmasti.
Nesteytyspussit ovat todella kalliita.Uskoisin,että sairaanhoitaja saa potkut Tayssista.Ainakin syytä olisi.
Mielestäni on vain ja ainoastaan hyvä asia, että Sillanpää on ollut kuulusteluissa rehellinen. Mikään hänen toiminnassaan ei ole kunnioitettavaa tai ihailtavaa, mutta sentään myöntää asiat suoraan ja helpottaa poliisien työtä ja asian selvittämistä. Olen tosiaankin yllättynyt, että niin monen mielestä olisi parempi valehdella silmät ja suut täyteen ja kieltää kaikki. Paljastuvatpahan kaikki käyttäjät ja muut asiaan liittyvät ihmiset samalla.
Vierailija kirjoitti:
Nesteytyspussit ovat todella kalliita.Uskoisin,että sairaanhoitaja saa potkut Tayssista.Ainakin syytä olisi.[/quote mä
Jari tuskin kauaa keikkoja vetää. Ei kai ny edes kroppa kestä. Se on kuulkaa menoa nyt, eikä nokan koputusta. Kohta Jarin ympäriltä siipeilijät katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on vain ja ainoastaan hyvä asia, että Sillanpää on ollut kuulusteluissa rehellinen. Mikään hänen toiminnassaan ei ole kunnioitettavaa tai ihailtavaa, mutta sentään myöntää asiat suoraan ja helpottaa poliisien työtä ja asian selvittämistä. Olen tosiaankin yllättynyt, että niin monen mielestä olisi parempi valehdella silmät ja suut täyteen ja kieltää kaikki. Paljastuvatpahan kaikki käyttäjät ja muut asiaan liittyvät ihmiset samalla.
Mä en usko että Jari on välttämättä halunnut olla rehellinen. Tuo aine tekee ihmisen sairaaksi, saa varastamaan vaikka omalta perheeltään etc. Mä uskon että Jari on vain halunnut saada Anne-managerin ongelmiin ettei ole yksin.. k u s e s s a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaikuttaa. Manageri varastaa nestepusseja, vaikka se on kielletty. Manageri tukee vaarallisen huumeen käyttöä varastamalla. Kyllä se liittyy työntekoon tässä asiassa ihan varmasti.
Miten? Hoitaja voi olla äärimmäisen ammattitaitoinen, empaattinen, lämmin, hyvä hoitaja. Hän voi osata kohdata lapsen ja perheen kunnioittavasti ja lämpimällä ja osaavalla otteella.
Se että hän on mokannut siviilissä ja sössinyt asiansa mahd. varkauksilla, ei vaikuta _välttämättä_ mitenkään siihen, miten hän on työnsä hoitanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Hoitaja voi olla äärimmäisen ammattitaitoinen, empaattinen, lämmin, hyvä hoitaja. Hän voi osata kohdata lapsen ja perheen kunnioittavasti ja lämpimällä ja osaavalla otteella.
Se että hän on mokannut siviilissä ja sössinyt asiansa mahd. varkauksilla, ei vaikuta _välttämättä_ mitenkään siihen, miten hän on työnsä hoitanut.
Höpsö pösön. Kasvot, nimi ja työpaikka tiedossa. Liikkuu Jarin piireissä, jossa huumeiden salakuljetusta, pedofiiliepäilyjä, omituisia seksiorgioita aasin ja vauvanpuvussa. Ei hän voi jatkaa ammatissaan. Vaikka pussit olisi lahjoitettu Kiinasta.
Narkit myy vaikka isoäitinsä tekohampaat, että saavat aineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että Jari on välttämättä halunnut olla rehellinen. Tuo aine tekee ihmisen sairaaksi, saa varastamaan vaikka omalta perheeltään etc. Mä uskon että Jari on vain halunnut saada Anne-managerin ongelmiin ettei ole yksin.. k u s e s s a.
Jari tykkää olla kusessa.
Hoitaja on tiennyt, että pusseja käytetään ´hämärahommiin. `