Kiihottavin tapa dominoida?
Mua kiihottaa pienet jutut ja eleet. Ehkä se kun mies ei anna mun suudella häntä, vaan väistää ja sit vetää vähän hiuksista niin että mun pää taipuu taakse ja näykkii ja suutelee mun kaulaa. Seksissä ei päästä mua päälle ja tulee kiinni käsiin ja samalla kiihdyttää vaan panemista.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään tehdä poikaystävälle niin että karkaan kun hän yrittää suudella ja kosketella. Ollaan "hippaa" pitkin kämppää :D Lasketaanko toi dominoinniksi?
Riippuu siitä saako sut kiinni. Jos saa niin se luokitellaan vain "lieväksi kiusanteoksi".
Mies tietää, että mä tuun helposti kun hän vain painautuu mua vasten ja työntelee vaatteiden päältä. Niinpä se saattaa tehdä sitä missä vaan missä päästään olemaan kahdestaan. Vetäisee mut johonkin nurkan taakse, mä nojaan seinään ja hän suutelee rajusti ja antaa mulle orkun seisaaltaan.
Et anna miehen koskea sinuun. Tälläinen tekniikka saa miehen polvilteen, melkeinpä rukoilemaan jotta saisi koskea sinuun. Jatkat kiusoittelua niin pitkää, kunnes mies on oikeasti hulluuden partalla ja sitten annat hänelle johtajan aseman. Se vasta onkin sitten kyytiä. Itse ainakin sekoan, kun tyttöni on kiusoittelee.
Ite tykkään kun mies ottaa reisien takaa kii ja nostaa syliin. Ja katsoa saa mutta ei koskea tehoaa aina. Ei tarvi kun laittaa mekko päälle, kieltää koskeminen ja tanssia hänen edessä niin saa sen stondaamaan ihan pystyyn. Kai sekin on jonkin sortin dominanssia : )
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää, että mä tuun helposti kun hän vain painautuu mua vasten ja työntelee vaatteiden päältä. Niinpä se saattaa tehdä sitä missä vaan missä päästään olemaan kahdestaan. Vetäisee mut johonkin nurkan taakse, mä nojaan seinään ja hän suutelee rajusti ja antaa mulle orkun seisaaltaan.
Meillä rakastellaan väliin tolla tyylillä ja sitten on kauhee ettiminen missä paperia ja löytyyks tamponia tai pikkarisuojaa : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä rakastellaan väliin tolla tyylillä ja sitten on kauhee ettiminen missä paperia ja löytyyks tamponia tai pikkarisuojaa : D
Häh? Mihin sä niitä ton jälkeen tarvit? Meni kyllä nyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mihin sä niitä ton jälkeen tarvit? Meni kyllä nyt ohi.
Nii siis mies tulee mun sisään samalla kuviolla kun tossa edellä kuivapantiin
Mies painaa mut usein jotain tasoa tms. vasten (pöytä, laude, kaide, konepelti) ja sormettaa takaa päin samalla kun pitää mun käsiä tiukasti selkäni takana. Tämä on jotenkin älyttömän kiihottavaa. Joskus mies antaa myös kevyesti avokämmenellä vähän piiskaa ja joskus ihan vain panee. Ikänään en tiedä mikä lopputulos on.
Kesällä en pidä pikkareita hameen alla juuri koskaan...
Vierailija kirjoitti:
Ite tykkään kun mies ottaa reisien takaa kii ja nostaa syliin. Ja katsoa saa mutta ei koskea tehoaa aina. Ei tarvi kun laittaa mekko päälle, kieltää koskeminen ja tanssia hänen edessä niin saa sen stondaamaan ihan pystyyn. Kai sekin on jonkin sortin dominanssia : )
On ihanaa 'dominanssia'. Tulee het semmonen lemmenkuume kun ajattelee. Oot varmasti kaunis siinä mekossas
Mä tykkään tehdä poikaystävälle niin että karkaan kun hän yrittää suudella ja kosketella. Ollaan "hippaa" pitkin kämppää :D Lasketaanko toi dominoinniksi?