Hellehullut! Joko teitä palelee?
Kommentit (57)
Mulla on kotona vieläkin 26,5 helteiden jälkeen. Eli hellettä kotona riittää. :)
Sisällä on onneksi vielä 27 astetta ja ulkonakin vielä tarkenee, kun reippaasti pistää jalkaa toisen eteen.
Ps. Loppuviikosta lämpenee! 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko vilupillut muuttaa pois suomesta?
Miks?
Teitä valittajia ei kukaan täällä kaipaa. Paitsi te itse. Tää on pohjoismaa joten täällä on suurin osa vuodesta viileetä. Hyväksykää se tai muuttakaa v*ttuun.
Ei täällä myöskään helteestä ruikuttavia nillittäjiä kaivata. Vuodessa on maksimissaan vain muutama viikko hellettä ja siitäkin te jaksatte nillittää. Painukaa v*ttuun, tai pohjoisnavalle, ellette edes muutamaa päivää hellettä kestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palelee. Oli pakko ottaa peitto käyttöön. Ongelmana on, ettei yksi untuvapeitto riitä. Lisään pari muuta ohutta untuvatäkkiä sänkyyni. Kolmen peiton alla tarkenee paremmin.
Villatakkipäivä. Olisi varmaan pitänyt lisätä takki viileän sään vuoksi.
Olen aina ollut viluinen ja vuosien syöpähoidot lisäsivät palelemista.
Osta sellainen silkkipeitto untuvatäkin alle.
Hyvä idea. Osaisitko ehdottaa ostopaikkaa? Jatkuva paleleminen on viheliäistä.
Kerätäänkö jengiä, hellehullut vs. kylmähullut? Flaidis! Tavataan Senaatintorilla. XD
Miten hellehulluus tähän liittyy? En oo hellehullu, mutta just pyörällä ajaessa totesin, että ei täällä enää lämmin ole. Täällä on 13 astetta ja tuulee.
siel on viel lämmin en jaksa odotaa kun tulee kylmä
Nautin tästä viileydestä. Olen kuin ihan toinen ihminen näiden helteiden jälkeen. Hyvin nukutut yöt ja kiukkuisuus kadonnut kokonaan. Energiat kohdillaan.
JEp - villasukkia pitäisi kaivaa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ainoastaan 17c lämmintä ulkona.
Hullulta vaikutat ennemmin sinä mutta toki harmittaa kun ihanat helteet ovat ohi.
Asutteko jossain risumajoissa kun teillä on kylmä? Mulla on vieläkin 27 kotona, eikä edes lämmitystä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on IHANAA. Suorastaan itkin onnesta eilen kun olin t-paidalla ulkona ja iho oli pitkästä aikaa kananlihalla! Mahtava tunne. Viileys antaa energiaa. Helteet vie vaan voimat kun ei ees öisin voi nukkua.
Minä myös. Villasukat jalassa ja muistelen miten tukalaa oli vielä viikko sitten.
Palelisi niissä hellevaatteissa, mutta yritän aina pukeutua sen mukaan mikä itselleni tuntuu sopivalta. Tykkään monista lämpötiloista ulkona, vaihtelu virkistää. Kovat pakkasetkin on ihan mukavia, kunhan eivät jatku liian pitkiä aikoja. Tuo 32 asteen helle on siinä ylärajoilla, mutta kyllä se menettelee jos sisällä on viileämpi sitten.
Kuuma kesä oli ihana❤️ En palele kun on enemmän vaatetta päällä, mutta lämmintä säätä on ikävä. Marraskuussa lähdenkin pitkälle kaukomatkalle tropiikkiin nauttimaan auringosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma kesä oli ihana❤️ En palele kun on enemmän vaatetta päällä, mutta lämmintä säätä on ikävä. Marraskuussa lähdenkin pitkälle kaukomatkalle tropiikkiin nauttimaan auringosta.
Samixii.
Nyt on jotenkin..... niin suomalainen sää: ankea, tasapaksu, tasapäistetty, sosiaalidemokraattinen. Yök!
Ei palele, tämäkin o ihan hyvä keli. Ainoa sää joka on inhottava on se +5 - -1 kun sataa vettä tai räntää vaakasuoraan, muu menettelee ja helle on parasta.
Ihan mukava hellekesäkin on harvakseltaan, mutta mieluummin toki olisin 6vk lomaillut tällaisessa perinteisemmässä +-20c -kesäsäässä. Aika paljon piti karsia suunnitelmia helteiden takia ja tuli enemmän vain löhöiltyä kuin yleensä.
Olen viimeinkin saanut nukuttua ja unta riittääkin nyt kellon ympäri joka yö. Ja jaksan taas tehdä käsitöitä! Aloitin tänään ison virkatun vilttijakun. Tämä on mielestäni paras ja inspiroivin sää ja lämpötila pukeutumisen kannalta.
Helle tuntuu omituiselta muistolta, vaikea uskoa ettei siitä niin monta päivää ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä palelee ja ihan on syksyinen ja masentunut olo. Taidan ottaa saikkua ja äkkilähdön etelään.
Ota palkatonta!!!!
Yöt olleet niin kylmiä että pakko ollut pitää ikkunat kiinni jo pari yötä. Syksyä tämä on. Ei voi mitään. Masentaa.