Mummo on sairaalassa ja pyysi että ottaisin häntä kädestä, en ota ihmisiä kädestä
Mummo monesti mies pyysi että maistaisin hänen tekemäänsä pullaa mutta minä en pidä pullasta joten en syö sitä viipaleen viipaletta! Keskityn mieluummin Instagramiin, niin kuin tein sairaalassakin.
Kommentit (10)
Entä jos on vaikka allerginen mummon käsi voiteelle tai jotakin. Pitääkö silloinkin ottaa kädestä?
taas tämä mummohullu paikalla Eikö hän ymmärrä että ihmiset eivät välttämättä pidä vanhoista ihmisistä En halua koskettaa vaikka olisikin ihan lähiomainen.
Kiva kun mummo on sairaalassa vierailemassa. Mutta mitä sinulle tapahtui? Jokin onnettomuus ottaessasi selfietä/belfietä?
Minä en koske ketään käteen ja sillä selvä. Vaikka mummoni roikkuisi kielekkeellä ja olisi tippumassa niin minä en käteen koske.
Minulla on psykologilla diagnosoitu koskettamispelko, saan hirveän kohtauksen jois kosketa Onko pakko koskettaa?
Minulla on oikeus olla koskettamatta mummoani.
Joka mummoon tarttuu se mummoon hukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun mummo on sairaalassa vierailemassa. Mutta mitä sinulle tapahtui? Jokin onnettomuus ottaessasi selfietä/belfietä?
AP on psykiatrisella. Vahvistettua infoa.
Hyvä sillä on ajateltava ensin itseään ja sitten muita. Mitä siitä tulee jos ei huolehdi itsestään.