Kiltin miehen tinder-ilmoituksen teksti. Saa arvostella.
"Ihan kun haluaisin asettaa naiselle kriteerit mutta tietyt havainnot ja omat yritykset ja erehdykset ovat luoneet jonkinlaisen käsityksen siitä millaisen kanssa parisuhde voi toteutua.
Naisen on oltava vakaa, elämänmyönteinen ja suurinpiirtein terve. Vinoilijoille tiedoksi että tiedätte varsin hyvin että huomioin esimerkiksi invalidit. Naisen on kyettävä tekemään varsinkin isommat päätökset faktapohjalta. Yhden lapsen YH voi olla. Miksei myös kahden jos niillä on sama isä. Kolmen tai useamman ei ehkä niinkään.
Mitä koulutukseen tulee niin kaikkein mieluiten yliopisto. Nuorempana vierastin sitä ajattelua, mutta myöhemmin opiskelin maisteriksi ja teen parhaillaan väitöskirjaa. Nykyään ymmärrän että nimenomaan yliopistokoulutukseen liittyy muutakin kun työelämässä tarvittavien tietojen hankkiminen. Se taaskaan tarkoita etten huomioi vähemmän koulutettuja."
Kommentit (62)
Luultavasti provo, mutta tuommoinen jonkun pitää olla sitä ja tätä, mutta ei saa olla tuota ja tätä on aika luotaantyöntävää ja jonkun listan mukaan on vähän vaikea alkaa arvioimaan onko siihen sopiva vai ei. Toisen sallittujen ominaisuuksien luettelemisen sijaan kannattaisi kertoa mielummin jotain itsestään. Mitä tuon tekstin lukemisen jälkeen toinen tietää sinusta? Mihin tarttua ja kiinnostua? Hän voi arvioida ainoastaan, kelpaako itse mikä ei ole paras lähtökohta.
Oli todella omituinen profiiliteksti. En varmasti viestiä laittaisi, tai oikeastaan voisit tuota käyttääkin niin osataan kiertää sinut kaukaa.
"Minä vaadin, vaadin ja vaadin. Mietin ja sitten päätän huolinko, samalla kun sinä polvillasi rukoilet hyväksyntääni".
Kuulostat ikävältä komentooralta. Olen itse kuivakka DI, kaikki lapset samalle miehelle, vakaa ja järkevä, ja siksi kiertäisin sinut kaukaa. Ihmisellä on oltava älykkyyttä ja huumorintajua, jotta hänen kanssaan viihtyisi, eikä niin mikään ilmoituksessasi edes vihjaise, että sinulla olisi niitä. Saati että olisit "kiltti".
En ymmärrä miksei ap saisi esittää omat kriteerinsä kun se näyttäisi olevan treffisivustoilla käytäntö. Ainakin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksei ap saisi esittää omat kriteerinsä kun se näyttäisi olevan treffisivustoilla käytäntö. Ainakin naisilla.
Ei mulla ainakaan ole muita kriteerejä kuin että ei saa olla lapsia (olen vela), ja että ei haittaa tupakointini... En tiedä sitten miten muilla. Muuten vaan profiilissa kerron itsestäni (persoonallisuudestani ja harrastuksistani).
Vierailija kirjoitti:
Houkuttelisiko sinua tällainen treffi-ilmoitus jos se olisi naisen kirjoittama? Etkö kaipaa naisten treffi-ilmoituksista sellaista, että he vaatimuslistan lisäksi kertoisivat itsestäänkin jotain ja ehkä jopa tavoittelisivat hieman rennompaa ja huumorintajuisempaa ilmaisua kuin tällainen "vinoilijoille tiedoksi"-asenne?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saa esittää.
Ja mieluiten juuri tuossa muodossa, jolloin jokainen, joka etsii fiksua ja mukavaa seuraa, osaa väistää sitä. Pahinta olisi, jos ap oppisi naamioimaan ikävyytensä sujuvien sanojen suojaan.
Vierailija kirjoitti:
Sustahan saa vallan positiivisen kuvan ton perusteella 😂
Niin, ihan asiallinen teksti oli.
Tekstin on kirjoittanut insinööri tai Asperger-diagnoosin saanut. Melko varmasti molemmat kohdat toteutuvat. Paperinrahisevaa, lapsellisen oloista narinaa. Vaikea kuvitella naista joka tuosta positiivista merkkiä antaisi.
Niin outo että lähinnä tulee mieleen provo. Tuosta jää käteen että mies on sosiaalisesti kömpelö, hieman vainoharhaisen ja vihamielisen oloinen vinoilijoineen ja ihan ubertosikko. En vastaisi.
Jäin miettimään, mistä ap on keksinyt itsestään luonnehdinnan "kiltti mies". Ja keksin selityksen. Hänen äitinsä viljelee sanontaa, esim. kun poika kysyy, että onko sunnuntailounas klo 12 vai 12:10 niin äiti vastaa, että voi poika kiltti kun sillä ei ole käytännössä yhtään mitään väliä.
"Oltava", " kyettävä" hohhoijaa.. onhan tää provo. Ai ei, ja oot aina vaan yksin? Kumma!
Mulla (olen siis nainen), ei ollut tekstinä yhtään mitään. Ehkä se on kartoittanut jotkut miehet, mutta matcheja tuli silti paljon. Eihän se teksti kerro ihmisestä kuitenkaan juuri mitään. Moni match johti tapaamisiin ja yhdestä tuli mun mies:) Joten ei ihan hirveästi mun mielestä kannata panostaa tekstiin. Riittää, että on ihan kivat kuvat.
"Kankea tarjolla notkealle ja täysi-ikäisille naiselle."
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään, mistä ap on keksinyt itsestään luonnehdinnan "kiltti mies". Ja keksin selityksen. Hänen äitinsä viljelee sanontaa, esim. kun poika kysyy, että onko sunnuntailounas klo 12 vai 12:10 niin äiti vastaa, että voi poika kiltti kun sillä ei ole käytännössä yhtään mitään väliä.
:D
Ap kommentoi ketjussa on ihan älyttömän vihamielisellä asenteella. Miten tällainen voi mieltää itsensä kiltiksi, en tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne kaikki naiset swaipataan ohi.
Kerropa montako sydäntä sait rehellisellä(siitä pisteet) ilmoituksellasi.
Mikä sinusta tarkalleen ottaen tekee kiltin? Miksi siis mainostit otsikossa tätä piirrettä itsessäsi?
En ole itse Tinderissä enkä siis tiedä, millaisia profiilitekstejä siellä yleensä ihmisillä on, mutta tämä ei houkuttelisi minua vastaamaan. Tuossa on minusta jotenkin vaativa ja paikoin jopa hyökkäävä sävy, eikä silti oikein käy ilmi että mitä itseasiassa edes haet. Naisen pitää olla suurin piirtein terve mutta ei tarvitsekaan? Yliopistokoulutus pitäisi mielellään olla, mutta ei oikeastaan tarvitse kuitenkaan?
Itsestäsi et kerro mitään, etkä kumppanitoiveistasikaan mitään perusasioita, kuten ikähaarukka, harrastukset, mielenkiinnon kohteet tms.
Minä täytän ne kriteerit, jotka kerrot, mutta en silti vastaisi tällaiseen ilmoitukseen vaikka olisin sinkku. En tiedä sinusta mitään enkä pidä esittelysi todikkomaisesta, epäselvästä ja hyökkäävästä sävystä.