Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kohtaa tapailua voi lähettää tissikuvia miehelle?

Vierailija
13.08.2018 |

Ollaan tapailtu pari vko kuulin että mies jutellut myös toisille naisille 😒 haluisin näytää miksi kannattaa valita mut ja et oon tosissani ;)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa esim. Ylilauta ja Seksifoorumi yms. muut vastaavat. Jos kyseessä on näiden sivujen vakikäyttäjä, tarkoitan siis aktiivista jäsentä en sivuston passiivista lukijaa, niin kuvasi päätyvät joskus nettiin 'trophyinä' tyyliin "hoito 2v takaa".

Voi myös olla että hän on mukavakin mies eikä hän itse jaa kuvia mihinkään mutta esim. moni ei tiedä että puhelimen ja tietokoneen kiintolevy ei oikeasti tyhjene vaikka ne formatoi. Jos ei tiedä miten kyseiset muistit saa 'nolattua' niin tiedostot on helppo kaivaa takaisin näennäisesti 'tyhjältä' asemalta. Esim. hän myy tarpeettomana formatoidut laitteet jollekin joka sitten kaivaa kuvat esiin ja laittaa ne nettiin. Voi myös ihan viirus olla koneella tai puhelimessa ja se lataa ne serverilleen. Paljon on mahdollista käydä yhdelle tissikuvalla...

Jos tosin ei yhtään kiinnosta tai haittaa niin anna palaa vaan!

Vierailija
22/24 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä pikimmiten! Tissikuva ilman kasvoja, jos omat on vaatimattomat niin kuvakaappaus kauniimmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä kun en saa kymmenenkään seurusteluvuoden jälkeen tissikuvaa naiseltani vaikka pyydän 😂

Surullista.

Vierailija
24/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa ollanuori ap. Ei se suhde tisseillä kasassa pysy. Ite en ees ottais miestä joka jo pyörittää vähintään kahta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä