Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen joutuu muiden hyväksikäyttämäksi?

Vierailija
13.08.2018 |

Tuntuu että olen magneetti sellaisille joille minusta on ollut lähinnä välinearvoa vaikka en yritä mielistelläkään ketään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse monestikin joutunut hyväksikäytön uhriksi. Syy oman pään sisällä olevasta arvottomuuden tunteesta. Laittamalla terveet rajat ja olemalla tarvittaessa tiukkakin loppuu hyväksikäyttö ja pompottelu. Ymmärrä että et ansaitse huonoa kohtelua niinkuin ei kukaan muukaan. 

Vierailija
2/10 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vanhempi on ollut kontrolloiva jos sillä on jotain tekemistä asian kanssa. Mutta sekään ei ole mikään salaisuus ja tiedostan asian. On jatkunut nimittäin nyt (varhais?) aikuisuuteen saakka ja vasta nyt olen ottanut etäisyyttä kun en kestä. Ei ole näyttänyt haittaavan. Eli jopa vanhemmalle olen ollut välinearvoinen.. ja näinhän ei saisi sanoa mutta sanon nyt kuitenkin. Jos en ole miellyttänyt, voi minut lempata ja olen ilmaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se viha, jonka saan yhdeltä ihmisiltä on jopa pelottavaa, jos puolustan itseäni tai vedän johonkin rajan. Olen kuulemma ylpeä ja "avuntulo voi lakata". Kun minä en sitä apua ole pyytänytkään silloin kun sillä avulla on ollut tarkoitus kontrolloida. Ap

Vierailija
4/10 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/10 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani se on kasvatuksen tulosta.

Kontrolloiva vanhempi, joka veti raivarit jos huomasi että yritin jossain pitää puoliani. Vaikka vain leikkiessäni muiden lasten kanssa.

Hän on neuvonut minua hienosti kiusaamistilanteissa, joissa olen siis joutunut kiusatun osaan.

"Älä vaan sano pahasti sille kiusaajalle, se voi tykätä huonoa".

Tälle vanhemmalle on aina ollut tärkeää että perheen ulkopuolisille ollaan mielin kielin.

Läheisistä ei niin väliä, mutta tuntemattomia ei saa loukata.

Hänelle on jostain syystä pelottavaa se, että vieras saattaa ajatella jotain 😱

Sairasta.

Vierailija
6/10 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se viha, jonka saan yhdeltä ihmisiltä on jopa pelottavaa, jos puolustan itseäni tai vedän johonkin rajan. Olen kuulemma ylpeä ja "avuntulo voi lakata". Kun minä en sitä apua ole pyytänytkään silloin kun sillä avulla on ollut tarkoitus kontrolloida. Ap

Puhutko sinä nyt mun äidistä?

Vai onko tuommoisia ihmisiä enemmänkin olemassa?

Vierailija
7/10 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että olen kuitenkin tiennyt omat tunteeni ja onnistunut kunnioittamaan niitä, samoin kuin toisten. En vain osaa vaatia muilta sitä kunnioittavaa suhtautumista ainakaan pienissä asioissa. Jos siitä sitten tulee kuva että tuo on jotenkin, ei nyt ovimatto mutta jotenkin mahdollistan sen varmaan itse tai se oma vuorovaikutukseni on kai jotenkin sellaista. Saatan ajatella vain, että onpa jollain puutteelliset käytöstavat mutta ajan kanssa kuitenkin minä sitten maksan siitä omana uupumuksena koska ajattelen etten voi vaatia. Ap

Vierailija
8/10 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti ja myöntyväinen, arka. Ei osaa olla tarvittaessa jämäkkä ja vetää omia rajoja.

Vierailija
9/10 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä yksi läheinen nyt oli ääriesimerkki , häntäkin vielä ymmärsin pitkään ja kuuntelin haukkupuheluita koska "se nyt on hänen huono tapansa"

Ap

Vierailija
10/10 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko sinä nyt mun äidistä?

Vai onko tuommoisia ihmisiä enemmänkin olemassa?

Näköjään :D Ei ymmärrä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan