Eikö Jenni Haukio käy vaunulenkillä Aaron kanssa?
Jotenkin olen saanut tälläisen kuvan että eivät käy vaunulenkillä ja Aaro on vain sisällä Mäntyniemen asunnossa.
Vai olenko väärässä?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Niinistöillä tietääkseni ole lastenhoitajaa tai kotikokkia. Talokin on ihan perustalo, ei siellä ole mitään lisäsiipiä palkollisille.
Mäntyniemessä on tietenkin keittiöhenkilökuntaa, koska siellä on paljon työvieraita.
Jos Niinistöillä olisi lastenhoitaja tai kotikokki, niiden palkat maksettaisiin heidän omista varoistaan (mm. presidentin kiinteä palkkio).
Kansa maksaa presidentin palkkion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle Jenni Haukio ei ole mikään rouva.
Kaikki naimisissa olevat ovat rouvia ja heitä tulee puhutella rouviksi.
Mitä tulee Jenni Haukion saavutuksiin elämässään, hän on myös opiskellut pitkälle ja on valtiotieteen maisteri. Väitöskirja varmaan tulee jossain vaiheessa kun sen aika on.Koulutus ei ole sama asia kuin itse oman rahansa tienaaminen. Kuka tahansa voi olla vaikka uimamaisteri mun puolesta, mutta jos ei oikeasti tee yhteiskunnan eteen jotain niin silloin ne maisterin paperit ovat vessapapereita.
Jenni Haukiohan on ollut lähes koko ajan töissä. Jäi äitiyslomalle Turun Kirjamessujen ohjelmapäällikön hommasta. Kirjallisuustoimittaja Seppo Puttonen valittiin Haukion sijaiseksi. Aikaisemmin Haukio oli Kokoomuksen viestintäpäällikkö ja hän on julkaissut kolme runokokoelmaa.
No runokokoelman voi julkaista kuka tahansa....
Omakustanteena kyllä, mutta vähän joutuu vaivaa näkemään, jos haluaa, että joku oikea kustantamo julkaisee.
Eiköhän nekin runoilut ole julkaistu ihan suhteilla. Kustantajalle riittää, jos vastapuoli on julkkis. Se myy paremmin.
Ei tainnut olla julkkis vielä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistöt asuvat kyllä Espoossa ja he hoitavat esim. pihatyöt ihan itse. Siksi en usko, että heillä on lastenhoitajaakaan. Sen sijaan Jennin äiti oli ainakin huippukokouksen aikaan lapsenlastaan hoitamassa.
Jenni muuten käy ihan normaalisti kaupassa Jupperissa ja neuvolassa kuten muutkin äidit ja vaunulenkilläkin. Aika harvoin he kai Mäntyniemessä ovat, koska vauvanhuonekin sisustettiin vain Espoon kotiin. Siksi ihmettelen noita Seurasaaren lenkkejä.
Ai Sale nousee aamukuudelta kolaamaan pihaa ja rapsuttamaan auton ikkunoita, jotta ehtii eduskuntatalolle? Olet joko harvinaisen yksinkertainen tai provoileva trolli.
Sale haetaan aamuisin virka-autolla presidentinlinnaan.
Onko promilleja veressä vai miksi ei itse aja?
Virassa olevalla presidentillä on "ajokielto" turvallisuussyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee Jenni Haukion saavutuksiin elämässään, hän on myös opiskellut pitkälle ja on valtiotieteen maisteri. Väitöskirja varmaan tulee jossain vaiheessa kun sen aika on.Koulutus ei ole sama asia kuin itse oman rahansa tienaaminen. Kuka tahansa voi olla vaikka uimamaisteri mun puolesta, mutta jos ei oikeasti tee yhteiskunnan eteen jotain niin silloin ne maisterin paperit ovat vessapapereita.
Jenni Haukiohan on ollut lähes koko ajan töissä. Jäi äitiyslomalle Turun Kirjamessujen ohjelmapäällikön hommasta. Kirjallisuustoimittaja Seppo Puttonen valittiin Haukion sijaiseksi. Aikaisemmin Haukio oli Kokoomuksen viestintäpäällikkö ja hän on julkaissut kolme runokokoelmaa.
Omakustanteena kyllä, mutta vähän joutuu vaivaa näkemään, jos haluaa, että joku oikea kustantamo julkaisee.
Eiköhän nekin runoilut ole julkaistu ihan suhteilla. Kustantajalle riittää, jos vastapuoli on julkkis. Se myy paremmin.
Jennin vika julkaisu 2017.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin vika julkaisu 2017.
Ensimmäinen 1999.
Vierailija kirjoitti:
Ei Niinistöillä tietääkseni ole lastenhoitajaa tai kotikokkia. Talokin on ihan perustalo, ei siellä ole mitään lisäsiipiä palkollisille.
Mäntyniemessä on tietenkin keittiöhenkilökuntaa, koska siellä on paljon työvieraita.
Ei lastenhoitajan, siivoojan tai kokin tarvitse olla mikään sisäkkö. Olet katsonut liikaa au paireja.
Juuri tuollaisten vouhkaavien hullujen takia Jenniä on kielletty kulkemasta lapsen kanssa keskenään julkisilla paikoilla. Aivan sairasta.
Ihanaa, että ovat fiksuina pitäneet pikkuisensa poissa julkisuudesta, etteivät ilkeät pahansuovat av:n mammat pääse arvostelemaan. Ottaisivatpa oppia muutkin lööpeissä pyörivät, että lapset ei kuulu julkisuuteen.
saa kasvaa rauhassa kirjoitti:
Ihanaa, että ovat fiksuina pitäneet pikkuisensa poissa julkisuudesta, etteivät ilkeät pahansuovat av:n mammat pääse arvostelemaan. Ottaisivatpa oppia muutkin lööpeissä pyörivät, että lapset ei kuulu julkisuuteen.
Presidentti on julkinen virka ja herra on itse presidentiksi halunnut. Kaikilla muut presidenttiparit edustavat tai ovat edustaneet julkisesti perheen kanssa. Esim. Donald, Melania ja Barron, ja kaikki Donaldin lapset, Obaman perhe, Ranskan pressa vaimonsa lasten ja lastenlasten kanssa, Islannin presidentti kanadalaisen vaimonsa ja lapsikatraansa kanssa... Puhumattakaan kuninkaallisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olen saanut tälläisen kuvan että eivät käy vaunulenkillä ja Aaro on vain sisällä Mäntyniemen asunnossa.
Vai olenko väärässä?Mitä se sinulle kuuluu.
Ei todellakaan kuulu kenellekään, mutta näin yleisellä tasolla voitaneen olla yhtä mieltä siitä, että lapsen eristäminen ulkopuolisesta maailmasta ei ole lapsen kehityksen kannalta hyväksi.
Entä sitten kun lapsi menee kouluun? Koko ulkopuolinen maailma hyppää silmille ihan yhdellä kertaa. Mahtaa olla kulttuurishokki. Ellei lasta sitten kotikouluteta, mikä sekin on huono vaihtoehto.
Kun olet niin suuri lastenystävä, löytyy yksinpä Suomestakin jouloittain lapsia, joilla oikeasti ei ole asiat hyvin.
Mitä teet heidän hyväkseen?
Huolettavatko sinua heidän hyvinvointinsa, terveytensä ja mielenterveytensä yhtä paljon kuin tuon tunnettujen, fiksujen ihmisten toivotun lapsen, josta taatusti pidetään oikein hyvää huolta kaikkien taiteen sääntöjen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos koskaan sun kannattaa julkaista runokokoelmasi. Saat sitten runoilijan tittelin. Siitä vaan runoilemaan, kun se niin helppoa on.
Hän yritti vauvalla, kirjoittaa runoja. Se jotenkin oli silleen, myötähäpeä. Kansiin asti ei päädy mikään, koskaan. Yritys on kova. Ja kohta sille voi nauraa avoimesti ja nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaisten vouhkaavien hullujen takia Jenniä on kielletty kulkemasta lapsen kanssa keskenään julkisilla paikoilla. Aivan sairasta.
Uskon, että Suomessa presidentin puoliso saisi kulkea aivan rauhassa omilla kotikulmillaan normaaleihin kellonaikoihin. Jennin tapauksessa kyse taitaa olla siitä, että ei itse halua kulkea lapsen kanssa ja paljastaa lastaan. Jos lasta on pitkään yritetty vanhemmalla iällä ja kokenut keskenmenoja niin jostain sieltä kumpuaa se pelko lapsen menettämisestä. Pelko, jos lapsi menee rikki. Toivottavasti Jenni saa apua ennen kuin lapsi kasvaa kovin isoksi ja sitten menee lapselta koko lapsuus hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että Suomessa presidentin puoliso saisi kulkea aivan rauhassa omilla kotikulmillaan normaaleihin kellonaikoihin. Jennin tapauksessa kyse taitaa olla siitä, että ei itse halua kulkea lapsen kanssa ja paljastaa lastaan. Jos lasta on pitkään yritetty vanhemmalla iällä ja kokenut keskenmenoja niin jostain sieltä kumpuaa se pelko lapsen menettämisestä. Pelko, jos lapsi menee rikki. Toivottavasti Jenni saa apua ennen kuin lapsi kasvaa kovin isoksi ja sitten menee lapselta koko lapsuus hukkaan.
Ei kuule kulje ilman turvamiestä johtuen hulluista AV-akoista ja sekopäisiä Töölön mummoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lastenhoitajan, siivoojan tai kokin tarvitse olla mikään sisäkkö. Olet katsonut liikaa au paireja.
Etkö tiedä, mitä sana ”sisäkkö” tarkoittaa? Sivistäpä vähän itseäsi ja ota selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kummallinen ketju, jossa väitetään, ettei Jenni kulje missään lapsen kanssa, Tuohan ei pidä ollenkaan paikkaansa, kyllä Jenni vauvan kanssa turvamies perässään on ihan tavallinen näky kotikulmillaan Espoossa.
Ihmisten tyhmyys, kateus ja pahansuopuus ovat kyllä pysäyttäviä!
Miten hyvin tuo lapsen piilottelu onnistuu sitten kun lapsi menee kouluun? Lapsi kuljetetaan kouluun aina jostain taka-ovesta autotallin kautta tms. Luokkakavereiden vanhemmat kuitenkin näkevät lapsen kasvot jossain vaiheessa. Vain onko tarkoitus kotikouluttaa lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Niinistöillä olisi lastenhoitaja tai kotikokki, niiden palkat maksettaisiin heidän omista varoistaan (mm. presidentin kiinteä palkkio).
Totta. Mutta Niinistö alensi palkkionsa 126 000e/v vaikka hänellä on oikeus 155000 palkkioon.
Tuli monelle yllärinä ja en usko että seuraaja jatkaa samalla alennuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta Niinistö alensi palkkionsa 126 000e/v vaikka hänellä on oikeus 155000 palkkioon.
Tuli monelle yllärinä ja en usko että seuraaja jatkaa samalla alennuksella.
126000e/v on sekin liikaa laiskanoloisesta edustushommasta.