Olen pihdanut jo 5 viikkoa
Aloitin, koska halusin selvittää, onko mies oikeasti seksisika. Nyt hän on jatkuvasti huonotuulinen ja kärttyinen. Onko se oikeasti NOIN vaikea olla ilman?
Kommentit (46)
vieläkö pillun pihtaaminen jatkuu, onko tullut menestystä ja tavoitteen mukaista?
Hei Ap, seksi KUULUU parisuhteeseen. Se on juuri SE juttu että parisuhteita edes muodostetaan, muuten kyseessä on vain ystävyys tai kämppis.
Ap on provo, mutta tuo yksi kommentti hämmensi. Joku arveli ap:n olevan feministi kun pihtaa.
Olen feministi ja rakastan miehiä ja seksiä. Haluan joka päivä. Sängyssä on myös kiva jos ei nyt alistua niin antautua miehelleni.
Miten se, että kaikki ihmiset ovat saman arvoisia ja samasta työstä pitää maksaa sama palkka jne liittyy pihtaamiseen tai seksiin yleensäkään?
Vierailija kirjoitti:
Ap on provo, mutta tuo yksi kommentti hämmensi. Joku arveli ap:n olevan feministi kun pihtaa.
Olen feministi ja rakastan miehiä ja seksiä. Haluan joka päivä. Sängyssä on myös kiva jos ei nyt alistua niin antautua miehelleni.
Miten se, että kaikki ihmiset ovat saman arvoisia ja samasta työstä pitää maksaa sama palkka jne liittyy pihtaamiseen tai seksiin yleensäkään?
Samasta työstä maksetaan sama palkka. Siksi miehet yleensä ansaitsevat enemmän: hehän tekevät enemmän töitäkin. Seksiin se liittyy niin, että nainen, joka ei ymmärrä työn tuloksen ja ansion välistä suhdetta, vaan purkaa kateuttaan seksin kautta, on... no en tiedä, mikä on. Keksi itse :D
Minusta on mahtavaa kun vaimo pihtaa. Silloin voi kanavoida energiat niihin asioihin mitkä itseään kiinnostavat. Tosin eipä tuo kovin kauaa viitsi pihdata yleensä. Viidessä viikossa olisin jo varmaan lähtenyt viikonloppuirroittelulle Eurooppaan. Yksin.