Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pihdanut jo 5 viikkoa

Vierailija
13.08.2018 |

Aloitin, koska halusin selvittää, onko mies oikeasti seksisika. Nyt hän on jatkuvasti huonotuulinen ja kärttyinen. Onko se oikeasti NOIN vaikea olla ilman?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikeastaan ihan hauskaa, kun saa katsoa miehen lapsellista kiukuttelua. Ap

Kuka nyt on lapsellinen? Sille on ihan lääketieteellistä faktaa, että seksin puute aiheuttaa ärtymystä.

Ei pidä paikkansa. Minä ainakin voin olla ilman seksiä mieheni kanssa ja olen silti hyvällä tuulella.

Vierailija
22/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

make 42 kirjoitti:

Vasta 5vk.meillä on rouva pihdannu jo yli 2 vuotta.

En minä halua seksiä lopettaa. Tämä on vain testi. Saan selville, onko mies seksisika tai pettäjätyyppiä. Ap

Kuis pitkään ajattelit jatkaa testiä? Kunnes pettää vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikeastaan ihan hauskaa, kun saa katsoa miehen lapsellista kiukuttelua. Ap

Kuka nyt on lapsellinen? Sille on ihan lääketieteellistä faktaa, että seksin puute aiheuttaa ärtymystä.

Ei pidä paikkansa. Minä ainakin voin olla ilman seksiä mieheni kanssa ja olen silti hyvällä tuulella.

Ap siis kirjoitti.

Vierailija
24/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

make 42 kirjoitti:

En minä halua seksiä lopettaa. Tämä on vain testi. Saan selville, onko mies seksisika tai pettäjätyyppiä. Ap

Muutaman viikon ainakin. Katson kauanko mies jaksaa yrittää. Toistaiseksi yritys on vielä kova melkein joka ilta, mutta lupaavasti harvenemaan päin. Olen joskus jopa leikkinyt hetken mukana, mutta sitten lopettanut yhtäkkiä. Testissä pitää olla haastetta.

Vierailija
25/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suuttuu seksin puutteesta, hän on kanssani seksin takia eli on seksisika. Ap

Et ole tosissasi?

No ei tietenkää ole tosissaan. Provo.

Vierailija
26/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on provo...

Jos ei niin en usko, että tuolla asenteella parisuhde tulee kestämään montaa vuotta.

Mistä näitä sikiää?????

Vierailija
27/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa seksiä haluava mies on mielestäsi seksisika? Mistä syystä ylipäätänsä kuvittelet miehen olevan kanssasi? Hurmaavan luonteesi takia?

Vierailija
28/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suuttuu seksin puutteesta, hän on kanssani seksin takia eli on seksisika. Ap

Et ole tosissasi?

Ei ole provo. Jos ei ole mitään asiallista annettavaa keskustelulle, siihen ei kannata osallistua. Suosittelen kaikkia kokeilemaan testiä.

Vierailija
29/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

make 42 kirjoitti:

Muutaman viikon ainakin. Katson kauanko mies jaksaa yrittää. Toistaiseksi yritys on vielä kova melkein joka ilta, mutta lupaavasti harvenemaan päin. Olen joskus jopa leikkinyt hetken mukana, mutta sitten lopettanut yhtäkkiä. Testissä pitää olla haastetta.

Jaaha, taitaa tosiaan olla provo. Sen verran kiire sulla on suoltaa lisäroskaa vastauksena jokaiseen viestiin. Kiittimoi.

Vierailija
30/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa seksiä haluava mies on mielestäsi seksisika? Mistä syystä ylipäätänsä kuvittelet miehen olevan kanssasi? Hurmaavan luonteesi takia?

Oletpa hauska :) kyllä parisuhteen pitää kestää, vaikka seksiä ei olisikaan. Muuten mies on seksisika. Ap

Vierailija
31/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

make 42 kirjoitti:

Jaaha, taitaa tosiaan olla provo. Sen verran kiire sulla on suoltaa lisäroskaa vastauksena jokaiseen viestiin. Kiittimoi.

Moi vaan. Jos ei ole asiallista annettavaa keskustelulle, vaan haukkuu pelkästään provoksi, ei kannata osallistua. Ap

Vierailija
32/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako seksisikoja lemmikiksi?

Vierailija
33/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi?

Ei ole provo. Jos ei ole mitään asiallista annettavaa keskustelulle, siihen ei kannata osallistua. Suosittelen kaikkia kokeilemaan testiä.

Menestyvän trollaajan sääntö #1: Älä ylinäyttele...

Vierailija
34/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi?

Menestyvän trollaajan sääntö #1: Älä ylinäyttele...

Ei ole pakko uskoa. Minua se ei haittaa :) ap

Vierailija
35/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta vallankäyttöä, toivottavasti mies ymmärtää lähteä. Iän myötä meno muuttuu todennäköisesti pahemmaksi ja saa uusia piirteitä.

Vierailija
36/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä pihtarilehmän ja seksisian liitto voi olla toimiva. Toivottavasti mies ymmärtää lähteä. Missään tapauksessa tuollainen ei tee suhteelle hyvää. AP taitaa olla jonkin sortin narsisti ja feministi, jonka on parempi elää yksin.

Vierailija
37/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin, koska halusin selvittää, onko mies oikeasti seksisika. Nyt hän on jatkuvasti huonotuulinen ja kärttyinen. Onko se oikeasti NOIN vaikea olla ilman?

Kauanko ajattelit pihdata

Vierailija
38/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ei tykkää orgasmista, mutta näköjään sellaisiakin on. Kyllä se miehesi vielä keksii hakea seksiä muualta.

Vierailija
39/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit minun vaimo saisit pitää pillusi ja kerätä muutenkin kamppesi

Vierailija
40/46 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen tuollainen vaimo. Lakkasin nillittämästä ja vonkaamasta, laitoin kukkaronnyörejä tiukemmalle ja käynnistin eroprosessin. Pari vuotta oli hiljaista makkarissa, mutta sitten kyllästyin odottamaan muutosta. Harmillinen, mutta hyvä päätös kuitenkin. Nyt on naisystävä, joka rakastelee mielellään ja on itsekin aloitteellinen. Seksi on yksi huonoimmista vallankäytön välineistä, siinä voi pikkuhiljaa kärähtää näpit, eikä kannata sitten valittaa. Menestystä valitsemallesi tielle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi