Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko seurustella miehen kanssa joka ei maksa elatusmaksuja hänen ja ex-naisensa lapsesta? (ja nainen syyttää minua)

Vierailija
13.08.2018 |

Olen tapaillut tällaista miestä jonkin aikaa mutta alkaa jo riepoa tämä kuvio. Nainen soittelee keskellä yötä kännissä joko puhelimeen tai ovikelloa ja rääkyy kuin joku eläin, että mies käyttää rahansa mielummin "tällaiseen hu**aan" kuin lapseensa.

Mies kieltäytyy maksamasta koska ei ole ikinä lasta halunnutkaan vaan nainen huijasi ehkäisyn kanssa.

Minä tunnun olevan naiselle tässä se suurin ongelma ja olen saanut myös uhkausviestejä omaan puhelimeeni. Jaksaisitteko itse tällaista tilannetta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies ei maksa elatusmaksuja omasta lapsestaan.

2. Johtopäätös: Mies on täysin moraaliton.

3. Ei kannata seurustella moraalittoman miehen kanssa, kysyjä tietää kyllä sen itsekin!

Nuo muut vastaukset ovat täysin alatyylisiä erittäin vakavasta asiasta!

Vierailija
22/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jatkaisi suhdetta tuollaiseen tyyppiin. 

Ja jos tietäisin tapaamishetkellä että mies on tuollainen, en edes aloittaisi suhdetta.

Millainen mies jättää oman lapsensa hoitamatta? On sitten halunnut sitä tai ei, isyytensä on käynyt tunnustamassa ja siten myöntynyt elättämään kupeittensa hedelmän.

Jätä tuollainen paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kertoo aika paljon miehestä.

Vierailija
24/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lausetta saa päättämään suhteen...ex on hullu tai kusetti isäksi.

Vierailija
25/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan mieheni maksa elareita. Koska hän on luottotiedoton, ja on ihan sama, onko hänellä ulosotossa 5 miljoonaa vai 5,01miljoonaa. Sitä paitsi äiti saa kuitenkin rahansa.

Kun mies pääsee velkajärjestelyyn, niin sitten hän tietysti alkaa maksamaan elareita.

Moraalitonta? No, minä haluan, että mies maksaa puolet asemisesta. Jos hän maksais elareita, niin raha ei riittäisi asumiseen. Koska ulosotto vie jo niin paljon, että ei siitä molempia maksella.

Vierailija
26/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi miehen kanssa, joka hylkää oman lapsensa eikä kanna vastuutaan edes rahallisesti.

Vierailija
27/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin riemusta soikeana, jos joku pamauttaisi minulle yhtäkkiä uutisen, että minusta tuleekin äiti, halusinpa tai en.

Minä en ymmärrä tätä mies vihaa mikä kumpuaa siitä, ettei mies tahdo lapsen kanssa olla.

Jos mies ei ole lasta halunnut ja akka on sen väkisellä vääntäny, nii kuka se todellinen uhri on?

Minulle ei ainakaa tungeta mitään syliin (mitä en itse ole halunnut) ja sitten syyllistetä, että olen huono ihminen kun en rakasta tai halua sitä.

Väkisin vääntäminen pätisi tässä kohtaa jos on käytetty muumimukimenetelmää, mut eiköhän se ukko ihan itte oo pannut menemään paljaalla.

Vierailija
28/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seukkaisi. Mies olisi voinut käyttää kondomia jos ei lasta halua.Ei käyttänyt joten elättäköön sen kersansa.

Vierailija
29/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on elarien suhteen ongelma, kun yhteiskunta pakottaa miehen kyllä maksamaan ne elarit?

Vierailija
30/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan jatkaisi suhdetta tuollaiseen tyyppiin. 

Ja jos tietäisin tapaamishetkellä että mies on tuollainen, en edes aloittaisi suhdetta.

Millainen mies jättää oman lapsensa hoitamatta? On sitten halunnut sitä tai ei, isyytensä on käynyt tunnustamassa ja siten myöntynyt elättämään kupeittensa hedelmän.

Jätä tuollainen paska.

Tämähän on vaadittaessa pakollista, ei miehen haluista riippuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi