Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko seurustella miehen kanssa joka ei maksa elatusmaksuja hänen ja ex-naisensa lapsesta? (ja nainen syyttää minua)

Vierailija
13.08.2018 |

Olen tapaillut tällaista miestä jonkin aikaa mutta alkaa jo riepoa tämä kuvio. Nainen soittelee keskellä yötä kännissä joko puhelimeen tai ovikelloa ja rääkyy kuin joku eläin, että mies käyttää rahansa mielummin "tällaiseen hu**aan" kuin lapseensa.

Mies kieltäytyy maksamasta koska ei ole ikinä lasta halunnutkaan vaan nainen huijasi ehkäisyn kanssa.

Minä tunnun olevan naiselle tässä se suurin ongelma ja olen saanut myös uhkausviestejä omaan puhelimeeni. Jaksaisitteko itse tällaista tilannetta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Ymmärrän miestä, jos nainen valehteli ehkäisystä, mutta en ottaisi miestä jolla on lapsi.

Vierailija
2/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukko ei halunnut lapsia niin olisi pitänyt huolen ehkäisystä, nyt ottakoon vastuun seuraamuksista (elatusmaksut). Juoksisin ja lujaa jos tuollaiseen kultakimpaleeseen törmäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

-ukkosi on tyhmä kun ei maksa elareita.

- ukkosi on tyhmä kun ei ole lapsensa kanssa

- ukkosi on tyhmä kun haukkuu ex-eukkoa. On se sitä joskus halunnut...

- ukkosi on tyhmä kun antaa ex-eukon kiusata sinua. Ei ole sinun asiasi olla mukana.

- ukkosi n tyhmä kun on seurustellut tuollaisen naisen kanssa.

Liikaa draamaa. Voi lapsi parka!

Vierailija
4/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Mies on tunnevammainen ja vastuuton, kun ei huolehdi lapsestaan.

Vierailija
5/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi tai ainakin pistäisin seurustelun jatkolle sen ehdon, että hoitaa velvollisuutensa lasta kohtaan. Ihan sama, miten lapsi on alkunsa saanut tai kuinka on äijää huijattu - lapsi on syntymäänsä viaton, ja hänestä kuuluu huolehtia. Ja olisihan se äijäkin voinut ehkäisystä huolehtia. En voi käsittää tuollaista.

Vierailija
6/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli mikä "mies", en koskisi pitkällä tikullakaan.

Vierailija
7/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä nokkaani pistäisi tuollaiseen kuvioon. 

Vierailija
8/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää ex ja heidän nykyiset välit kertoo aika paljon miehestäkin. Vaikuttaa ettei ole osannut kovin hyvin valita edellistä kumppania, tai hoitaa edellistä suhdettaan, ja että yrittää pakoon kun tulee epämieluisa tilanne, aivan kuin se siten katoaisi. Eikä ota yhtään vastuuta, vaan syyttää kaikesta exää - exän tarina voisi olla kovin erilainen kuin miehen versio.

Miehellä on nyt lapsi, oli alunperin halunnut tai ei - ei se lapsi katoa maailmasta sillä että mies häipyy. Ex ja lapsi tulevat aina pysymään osana miehen elämää, sinunkin jos hänen kanssaan olet. Eikö sekin kerro huonoa miehestä, ettei välitä tutustua omaan lapseensa tai kanna huolta ja vastuuta lapsen elämästä.

Ja eikös ne elatusmaksut ihan laissa määrätä maksettavaksi, ei se ole mikään vapaaehtoinen päätös huvittaako niitä maksella.

Vierailija
9/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
10/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin riemusta soikeana, jos joku pamauttaisi minulle yhtäkkiä uutisen, että minusta tuleekin äiti, halusinpa tai en.

Minä en ymmärrä tätä mies vihaa mikä kumpuaa siitä, ettei mies tahdo lapsen kanssa olla.

Jos mies ei ole lasta halunnut ja akka on sen väkisellä vääntäny, nii kuka se todellinen uhri on?

Minulle ei ainakaa tungeta mitään syliin (mitä en itse ole halunnut) ja sitten syyllistetä, että olen huono ihminen kun en rakasta tai halua sitä.

Vierailija
11/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin riemusta soikeana, jos joku pamauttaisi minulle yhtäkkiä uutisen, että minusta tuleekin äiti, halusinpa tai en.

Minä en ymmärrä tätä mies vihaa mikä kumpuaa siitä, ettei mies tahdo lapsen kanssa olla.

Jos mies ei ole lasta halunnut ja akka on sen väkisellä vääntäny, nii kuka se todellinen uhri on?

Minulle ei ainakaa tungeta mitään syliin (mitä en itse ole halunnut) ja sitten syyllistetä, että olen huono ihminen kun en rakasta tai halua sitä.

Onneks oon nainen niin kukkaa ei sitä lasta voi mun elämään yhtäkkiä tumpata.

Tää on vähän sama asia ku aattelisin, et sit ku mä lisäännyn niin kaikkien mun sukulaisten ja kavereiden on PAKKO rakastaa ja olla mun lapsen kanssa.

Vierailija
12/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki aina pusken koirani kaikkien syliin kysymättä heiltä mitään, koska kaikkihan koiria rakastaa.

Vois itekki alkaa jakamaan rakkautta ja lisääntyä kaikkien kanssa nii sit on kaikille ihana vauva.

Vierailija
13/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Menneisyyden kanssa pitää olla asiat kunnossa ennen uuteen suhteeseen ryhtymistä. En siedä sluibailua.

Vierailija
14/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela perii ne elarit mieheltä ja kun ei oo sitä rahaa sillä kuitenkaan niin menevät ulosottoon ja jonkun pitää tätä Romeota elättää...... Eli älä ota kämppääs sitä vai onko jo housussa ??

Vierailija
15/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Menneisyyden kanssa pitää olla asiat kunnossa ennen uuteen suhteeseen ryhtymistä. En siedä sluibailua.

Just näin! Menneisyys kertoo ihmisestä tosi paljon. Ja ystäväpiiri.

Vierailija
16/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi noin selkärangattoman luuserin kanssa koskaan. Saman tekee sinulle, jos lapsen kanssaan teet.

Vierailija
17/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin vähän aikaa ihan vittuilleksani sille naiselle. Ottaisin jonkun halvan etelänmatkan tai kaupunkiloman Eurooppaan ja postailisin someen julkiseksi kaikenlaisia yhteisiä shampanjakuvia matkoilta.

Antaisin sen naisen tukehtua omaan kateuteensa ja harmiinsa. Sitten jättäisin sen ukon ja nauraisin päälle. 

Vierailija
18/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Ja ei kannata sitten uskoa noita juttuja että nainen ei huolehtinut ehkäisystä ja hän ei halunnut. Ensinnä halusi tai ei, elarit on maksettava siittämälleen lapselle. Toiseksi ehkäisy on molempien vastuulla, ei pelkästään naisen. Seksi sikseen, jos ei vastuuta ota. Kolmanneksi, mies on aivan hyvin voinut kinuta sitä lasta, näin ainakin meillä oli, vaikkei sitten huvitakaan elarinmaksu. Ja neljänneksi, ex on aina "hullu", niin sinäkin tulet olemaan.

Vierailija
19/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nainen voi yksikseen vääntää väkisin lasta.

Vierailija
20/30 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se miehen on ensin ihan tietoisesti vedellä paljaalla ja sitten väittää jälkikäteen, että nainen huijasi.

Kaikki miehet valehtelee, senhän tietää kaikki. Selkärangattomia koko lössi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi