Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä varassa ihmiset elävät?

Vierailija
12.08.2018 |

Mikä saa nousemaan aamulla ja aloittamaan uuden päivän. Kaikki on vaan saman toistoa, mikä on se pointti? Ymmärrän että lapset on kasvatettava, mutta kun ne on muuttaneet omilleen, mitä jää? Töitä, kotitöitä. Ei muuta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnön. Jos saisin sen senkokoisena kuin toivon, voisin elää vapaaherrattaren elämää ja hoitaa itseäni? Ja siis lapset ei ole mikään syy nousta aamulla, kai se on se, että toivoo, että onni odottaa kulman takana ja joka päivä se on lähempänä, että olen siellä.

Vierailija
2/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kivaa puuhaa olisi, mutta energia on loppu. Hyvä, että työstä ja arjesta selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tarvitse mitään sen ihmempää syytä. Olen elossa, siksi teen kaikenlaista mitä elossa olevat tapaavat tehdä. Tylsää se olisi vain olla möllöttääkin. 

Eikä mulle toistossa ole mitään vikaa. Itse asiassa tykkään rutiineista ja ahdistun jos ne rikkoutuu.

Vierailija
4/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jää sänkyyn koko päiväksi niin tulee nälkä ja selkä kipeäksi. Se. Jotta saa ruokaa pitää tehdä työllisyystemppuja.

Vierailija
5/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu, sienet, puutarha, kotityöt, lapset, kissa, koira, mies, syöminen...

Vierailija
6/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla on mukava herätä ja nousta ,kun ei mihinkään satu,on hyvä olla.Elän sen varassa ,että uskon ja toivon ,että elämä menee hyvin.Myös näin ajattelen ,että saan voimia,kun tapahtuu niitä ikäviäkin asioita.Elämähän on ylä-ja alamäkeä.

Kaikille tapahtuu kaikenlaista,mutta uskon varassa elän.Se on paljon helpottanut , kun on ollut vaikeuksia,kuin myöskin saanut aikaan suurta kiitollisuutta , kun kaikki on hyvin.

Vierailija
7/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki elävät tuurin varassa. Ihan puhtaasti sattuman, ei sen kyläkaupan. Itse asioihin vaikuttaminen on illuusio.

Vierailija
8/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedonhalu ja uteliaisuus asioihin pitää minut käynnissä. Koskaan ei tule tylsää, kun aina oppii uutta. Tämä pitää minut käynnissä, vaikka fysiikka välillä reistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä