Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.
Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.
Kommentit (3249)
Mulla ei ainakaan ikinä mitään ongelmia kenenkään kanssa Bulgariassa.
Ei ole huijattu, ei yritetty ryöstää yms.
Halpaa ruokaa ja juomaa, edullisia ihan hyviä hotelleja ja takuu varma auringonotto paikka.
Pelkkää hyvää sanottavaa vuosilta 2017-2019
En mä sinne mitään museoita lähtenytkään hakemaan. :D
Kannattaisi käydä siellä uudestaan, saattanut meno muuttua parissa kymmenessä vuodessa. ;)
Garda, muuten hieno kohde mutta tympeät hotellivirkailijat pilasivat sen. Ulkomaalaisille annetaan huonoimmat likaiset jämähuoneet, kun valitti yksi hotellivirkailija sekosi täysin ja riehui, antoi lopulta vaihtaa huonetta ja otti loppupäivän vapaaksi, jäi käytöksestä kuitenkin p*skan maku. Siihen lisänä että paikallisia turisteja palveltiin erinomaisesti (annettiin myöhäinen lähtöaika tyyliin yksikin italialaisperhe saivat checkoutin neljältä iltapäivällä! ja ulkomaalaiset kello kymmenen heti ulos huoneesta, varmistivat ulos ajamisen niin että siivoojalauma koputteli ovea yhdeksältä heti tai hakkasi ovea luudalla), kauhea lässytys ja makeilu paikallisille turreperheille hymyjen kera, sitten kun ulkomaalaisena saapuu niin hampaat irvessä "palvellaan". Yksi virkailija kehtasi jopa sanoa älä tule tänne enää, syynä oli se kun kysyin toimivan netin perään, ei olisi saanut pyytää mitään. Kauhean rikkaita paikallisia jotka ajelee ferrareilla jne. mutta silti osa aivan mielettömän tympeitä vaikka rahaa riittää. Parasta oli vesilinnut, mutta niitä näkee onneksi muuallakin. Sääliksi käy ko.kohteessa vierailevia ja asuvia ulkomaalaisia, ovat paikallisille kuin kasa p*skaa. Pari kertaa myös ukkosti.
lisämaininta edelliseen, yksi paikallinen hotellinpitäjä perhe myös äärettömän tympeitä, toiselta alueelta Gardalla. Mainostivat kovasti hotellin puutarhaa, tosiasiassa heille itselleen oli kukat parvekkeella ja turisteille oli tarjolla hotellin edessä nurmikko jota mainostettiin puutarhana. Ylihinnoiteltu paikka ja huone myös.
Vierailija kirjoitti:
Turkki, Kypros, Korfu, Kreeta.
Mun suosikkipaikka taas on Korfu. Ihana vehreä saari, kristallinkirkas vesi. Todella siistit kadut ja pieniä kahviloita. Vähän kuin olisi Italiassa.
Vierailija kirjoitti:
matkailija kirjoitti:
Lappiin ei koskaan. En oo koskaan käyny enkä mene. Praha oli 25 vuotta sitten tyly paikka.Pariisissa kukaan ei puhu enkkua vaikka osaavat. Itävalta oli aika rasistinen paikka. Vietnam on ihan perseestä, kävin kaks kertaa ensimmäse ja viimose samalla kertaa.Marokko, tunisia, turkki , kreikka ,kyrpos kanaria jne.. hyvin samankaltaisia turisti paikkoja mutta paremman puutteessa kelpaa joskus. Venäjä on edelleen aika ankea ja helvetin kallis . Thaimaa on aika paskanen ja helvetin kuuma ja ei enää mikään halpa . Singapore on liian steriili ja siisti (outoa) . Hong kongiin ei kannata enää mennä. Viroon ei enää koskaan , ei sitä mongerrusta jaksa kuunnella kun jo suomessakin saa yliannostuksen.... Ruotsissa ei oo mitään tekemistä. Brasiliassa pitää varoa koko ajan varkaita. Filippiinit on aika alkeeliinen mesta. Mauritius on saatanan kallis .Madeira on tylsä.Italiassa ihmiset on tylyjä ja paljon taskuvarkaita. Budabestissä kaikki koittaa kusettaa.Saksa on paska maa. Itäsaksaan en mee ikinä enää, valitettavasti ehdin käydä siellä.Dubai on liiana kuuma. Doha on sekava. jne... pysyn kotona
😁
Vierailija kirjoitti:
Pariisi. Upeita nähtävyyksiä, mutta joka paikka täynnä aseistettuja poliiseja ja poliiseja pakoilevia u*****laisia krääsän tyrkyttäjiä. Turistialueiden ulkopuolella kohtaa aikamoista ghettoa. Asiakaspalvelu on enimmäkseen kehnoa, etkä koe oloasi tervetulleeksi.
Tiedät varmaan miksi niitä aseistettuja poliiseja on joka paikassa.
Sille suomalaiselle vuokramökille, jolla oli luteita.
Levi. Yksi kusetuspaikka. Missä on kotimainen asiakaspalvelu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pattaya, karsea paikka. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun siellä kävin joskus 2000-luvun alkupuolella.
Täysin samaa mieltä, Pattaya on hirveä paikka. Normaali ihminen ei sinne toista kertaa mene.
Noo jaa, oon Pattayalla ollut pari kertaa, ja pidän itseäni aivan normaalina. Molemmilla kerroilla oli huippu tasokas hotelli ja viikonloppureissu. Pattiksella on erinomainen hinta-laatusuhde, luksushotelli lähtee halvalla, kaikki palvelut pelaa hyvin ja shoppailu on helppoa. Suomesta sinne ei kyllä kannata mennä, koska samalla vaivalla ja rahalla voi mennä kivempaankin paikkaan. Mutta jos asuu lähialueella, niin kyllä se on ihan hyvä vaihtoehto rentoutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Georgia
Miksi:0
Monille tämä on ollut positiivinen yllätys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ateenaan en enää ikinä.
Saanko kysyä miksi? Kävitkö turistikatujen ulkopuolella ollenkaan?
Joo, asuin turistialueiden ulkopuolella vuokra-asunnossa noin kuukauden. Narkkareita lojui kadulla ulko-oven ulkopuolella ja maksulliset naiset päivystivät. Taskuvarkaita on paljon liikkeellä. Myös yksi ryöstön yritys asuntooni. Onneksi minä olin reppureissulla eikä ollut mitään vietävää.
killi kirjoitti:
T.haimaa,siellä lapset myyvät itseään turisteille.Bulgaria etenkin Sunny Beach,venäjäntouhua,ei mitään käsitystä asiakaspalvelusta,et saa koskaan rahastasi oikein takaisin.Kreikan Kos,ei löytynyt FETAjuustoa kokosaarelta,aloittelevien ulkomaanmatkailijoiden lomapaikka aivan kuten Bulgarian Sunny Beach...KAUHEITA PAIKKOJA!
Thaimaassa eivät lapset myy itseään nykypäivänä turisteile sen enmpää kuin Hesan rautatieasemalla, itseasiassa vähemmän. Petot ovat siirtyneet muihin maihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pattaya, karsea paikka. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun siellä kävin joskus 2000-luvun alkupuolella.
Täysin samaa mieltä, Pattaya on hirveä paikka. Normaali ihminen ei sinne toista kertaa mene.
Noo jaa, oon Pattayalla ollut pari kertaa, ja pidän itseäni aivan normaalina. Molemmilla kerroilla oli huippu tasokas hotelli ja viikonloppureissu. Pattiksella on erinomainen hinta-laatusuhde, luksushotelli lähtee halvalla, kaikki palvelut pelaa hyvin ja shoppailu on helppoa. Suomesta sinne ei kyllä kannata mennä, koska samalla vaivalla ja rahalla voi mennä kivempaankin paikkaan. Mutta jos asuu lähialueella, niin kyllä se on ihan hyvä vaihtoehto rentoutumiseen.
Yes. Pattis ei ole mikään paratiisi mutta yksi omalaatuisin paikka maailmassa. Hinta/laatusuhde mainio vielä nykyäänkin. Mutta älä mene sinne saarille rantailemaan. Maailman huonoin asiakaspalvelu siellä, venäläiset ja kiinaaliset möykkää ja pyörii vesijeteillä järjettömästi.
Pattis on yllättävän iso paikka. Seksibaarit ovat vain pieni osa. Hammashoitolat ovat melkeinpä syrjäyttäneet ne. Golfarit pitävät paikkaa tukikohtaan usein. Ympäristössä on lukuisia golfkenttiä.
Kyllä, siellä on seksibisnestä. Ladybojista pitäville se on hieno paikka, jos alentuu maksullisia käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Aika mon8essa paikassa on tullu käytyä, mut omista käynneistä Tunisia on ainoo mihin en enää menis uudestaan! Se jatkuva kaupustelu, ei siis hetkeäkään saanut olla rauhassa. Viiniä sait tasan yhdestä ravintolasta koko kylässä, jippii! Halvat taksit toki oli yläpeukun arvoinen kokemus
Mikä kylä? Näissä olisi hyvä mainita.
killi kirjoitti:
T.haimaa,siellä lapset myyvät itseään turisteille.Bulgaria etenkin Sunny Beach,venäjäntouhua,ei mitään käsitystä asiakaspalvelusta,et saa koskaan rahastasi oikein takaisin.Kreikan Kos,ei löytynyt FETAjuustoa kokosaarelta,aloittelevien ulkomaanmatkailijoiden lomapaikka aivan kuten Bulgarian Sunny Beach...KAUHEITA PAIKKOJA!
Aloittelevan kirjoittajan oksennus.
Olen käynyt 48:ssa eri maassa enkä mene samaan paikkaan uudestaan koska haluan nähdä maailmaa mahdollisimman paljon. No, jossain Euroopan kaupunkikohteissa on tullut käytyä useamminkin mutta ne on lähinnä ostosmatkoja eikä niitä lasketa. Työn puolesta joutuu tietysti reissaamaan samoihin paikkoihin jatkuvasti.
PettynytX100 kirjoitti:
Ei mene tämä mies. Olin ettimässä vaimoa sieltä ja sain vain tippurin. Muuta ei matka tuonut vaikka lupasi häät
Siis oliko sun tukeva vaimosi karannut sinne ja menit etsimään? Tuhkimon lasikengän sijaan sovittelit omaa nahkanuijaasi karvalompakkoon?
Vierailija kirjoitti:
Bratislava oli tappavan tylsä paikka, paikallisetkin pelottavia
Mikä siellä pelotti? Mä olin pari päivää enkä nähnyt mitään pelottavaa. Haluaisin mennä uudestaan.
Georgia