Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.

Vierailija
12.08.2018 |

Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.

Kommentit (3249)

Vierailija
1641/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki ja Tunisia, ei ikinä.

Vierailija
1642/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playa de las Americas, Kanarian saaret. N 10 vuotta sitten. Jostain syystä suomalaisia vihattiin. Ravintelin sisäänheittäjä haukkui ohikulkevia suomalaisperhettä. Te suomalaiset olette paskoja. siis englanniksi. Menin yhteen baariin ja sanoin, että tulin kun on niin kiva nimi ja mukavan näköinen paikka. Pitäjä oli iloinen ja kysyi mistä tulen. Kun kuuli että suomesta niin alkoi melkein huutamaan. Tuli pari kertaa luimistelemaan vihaisen näköisenä kun siemailin olutta terassilla.

Kanarialla muutenkin on palvelu täysin ala-arvoista mutta Americas on "omaa luokkaansa".

Agressiiviset prostituoidut ahdistelivat kujilla ja kaikki yrittivät vetää rahaa välistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan vastannut, mutta kertaus on opintojen äiti, Turkki on ehdoton ei ja Israel nykyään, olen käynyt ja kiertänyt ns. historialliset kohteet ja itkumuurit sun muut, mutta enää en menisi millään.

Vierailija
1644/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

DXTR kirjoitti:

Jaa-a. Ehkä Kiinaan (kävin useassa suurkaupungissa), Pietariin ja Tijuanaan. Pietarissa tosin kävin erittäin hyvässä georgialaisravintolassa. Lähinnä tässä on kyse todennäköisyyksistä eli tuskin enää käyn näissä paikoissa eivätkä ne ainakaan ole listan kärjessä. Tuskin käyn enää EU:n ulkopuolella yleensäkään.

Kävimme Pietarissa toissa kesänä. Oli todella miellyttävä yllätys. Viimeksi olin neuvostoaikana. Menen toistekin kunhan korona hellittää. En ole putinisti vaan ihan toista laitaa, selvennykseksi.

1645/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santorini on viehättävä, mutta päivän retki toisesta kohteesta riittää hyvin. En lähtisi viikoksi.

Vierailija
1646/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turisti-info tässä hei! kirjoitti:

Luulin saapuneeni ulkomaille kun menin, kolmen vuoden tauon jälkeen, käymään ITIKSESSÄ. Suomalaisia kourallinen verrattuna tummaihoisiin ja muihin ulkomaalaisiin. Sisällä haisi "basaari" eli sellainen voimakas tuoksu mikä on ulkomailla/ulkomaalaisissa ihmisissä (mikä se muuten on ? saippua ? dödö ?). Summasummarum, tässä korona-aikana kannattaa matkustaa Itikseen, laittaa silmät kiinni ja antaa mielikuvituksen laukata... voit tuntea olevasi kaukanakin kotosuomesta. Hyvällä tsäkällä voit myös tulla jonkun nuorisojengin ryöstämäksi. 

Älä ota enää, varsinkaan näin helteellä, Me täällä itiksessä voimme ihan hyvin ilman sinuakin.

Vierailija
1647/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominikaaninen tasavalta ja Marokko. En sopinut niihin.

Vierailija
1648/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on vaikea selittää, mutta Barcelonassa haisi tosi pahalta. Siis tosi pahalta, koko ajan. Rantabulevardilla löyhähti vastaan usein väkevä pilven käry, mikä nyt sinänsä oli ihan ok, mutta muualla ja etenkin vanhassa kaupungissa löyhkäsi jatkuvasti mätänevät roskat ja pissa, joiden vahvaa aromia kosteat kiviseinät vain vahvistivat. Ilmeisesti tapana on myös jättää roskapussit toisinaan ulos, sillä tiettyinä päivinä keskustan kadunvarret täyttyivät enemmän ja vähemmän solmituista roskapusseista, jotka alkoivat lemuta auringonpaahteessa ja joita pulut ja muut linnut nokkivat auki, levittäen kaikenlaista roskaa ympäri katuja. Hienoillakin alueilla joka kadunkulmassa oli rykelmä isoja, haisevia jätekontteja.

Missään muussa kaupungissa ei ole HAJU muodostunut ongelmaksi, vaikka olen matkustellut pitkin Afrikkaa ja Etelä-Amerikkaa! En todellakaan odottanut, että noin suosittu eurooppalainen turistikohde voisi olla niin likainen ja törkyinen.

Vierailija
1649/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilat; pelkkä hotellikylä, jossa ei paljoakaan nähtävää. Paikalliset tylyjä ja ylimielisiä.

Vierailija
1650/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaihin en mene uudestaan.

Vierailija
1651/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisia.

Vierailija
1652/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malmö

Satanen vetoa ettet ole koskaan käynyt siellä. Hieno eteläruåttalainen kaupunki. Kaupungit Ruotsissa tuppaavat aina olemaan mukavia,

Vierailija
1653/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahvenanmaa. Osaan huonosti ruosia ja he eivät sanaakaan suomea. Turin saaristossakaan ei suomella pärjää, kaikki lauttainfot sun muut ruotsiksi. Ellei asiat ole nyt just parantuneet, näin oli 5 vuotta sitten. Minua ei siellä enää koskaan näy.

Ei ulkomaillakaan suomea osata, ja silti siellä moni käy. Sinä et varmaankaan?

Ahvenanmaan voisi myydä Ruotsille. Mikähän mahtaisi olla kauppahinta? Kai sillä saisi pari pahiten rapistunutta rautatie- tai maantiesiltaa korjattua, uutta asfalttia yms. Ihan turhaan Ahvenanmaa Suomelle kuuluu, kun se on käytännössä Ruotsia. Nopeempihan Ahvenanmaalta on Ruotsiin soutaa kuin Suomesta soutaa Ahvenanmaalle. Ahvenanmaalaisia vituttaa, kun eivät ole osa Ruotsia, joten siksi suhtautuminen suomalaisia kohtaan on niin nihkeää. Moni ahvenanmaalainen kiroaa Suomelle kuulumista.

Kusipäistä kohtelua voi saada osakseen jo kotikaupungissaan, joten turha sitä on Ahvenanmaalle asti matkustaa saadakseen kusipäistä kohtelua.

Lapin voisi myydä Venäjälle. Mutta tuskin huolivat itikkaista raiskiota.

Vierailija
1654/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dubain jutussahan oli muitakin syitä kuin viini. Mm valokuvaaminen kentällä, sekä viisumi puuttui.

Mikä näistä syistä mielestäsi oikeuttaa heittämään kudiseen putkaan neljävuotiaan lapsen?

Lapsen tulee oppia noudattamaan lakeja. Ei erityisvapauksia vain koska lapsi.

Vierailija
1655/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porotokan omistaja kirjoitti:

Barcelona ja La Rambla: naiseksi pukeutunut mies yritti kouria mun miehen kikkelsoonia ja ryöstää sen. Minä siinä vieressä toljotan tyhmänä, että mitä helvettiä tässä tapahtuu..kunnes tajusin karjaista ja lähdettiin mun miehen kanssa juokseen ku porot kiimassa hotlaa kohti... :)

Oletko kehitysvammainen?

Vierailija
1656/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha! Turistirysä, jossa ei juuri mitään nähtävää juutalaiskorttelin ja linnan lisäksi. Nekin oli muutamassa tunnissa käyty. Rakennukset ja sillat tosi kauniita, mutta muuten koko kylä pelkkää turistikauppaa ja ketjukahvilaa. Myyjät oli pelottavia! Kyttäsivät vihaisen näköisenä asiakkaiden jokaista liikettä ja tuotteisiin ei saanut juuri missään koskea. Oikea neuvostomeinki... lisäksi hotellihuoneemme oli homeessa. Myyjä pulitti pienestä mansikkarasiasta 14 euroa ja kun yritin samantien kuittia vastaan palauttaa avaamayonta rasiaa, ei onnistunut.

Vierailija
1657/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki islamisti kohteet ovat syvältä. Newer again.

T. Nainen

Vierailija
1658/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt vain ihanissa maissa mutta vähiten olen tykännyt Latviasta ja Tsekistä. Niihinkin lähtisin vaikka huomenna uudestaan.

1659/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanzarote.

Vierailija
1660/3249 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariisissa paikalliset kantaranskalaiset ovat todella epäystävällisiä ja arrogantteja. Muiden pitäisi tämä ymmärtäen hyväksyä. Onneksi kauneutta ja taidetta on muuallakin. 

Mulle on Pariisissa oltu todella ystävällisiä:) Ja sanaakaan en osaa ranskaa. Irlannissa ja Islannissa myös käsittämättömän ystävällisiä ihmisiä. Irlannissa jossain pikkukylässä jokainen vastaantulija pysähtyi juttelemaan.