Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset, joilla on nännikarvoja! Salaatteko kyseiset karvat mieheltänne?

Vierailija
12.08.2018 |

Itse nypin ne salassa häneltä. En vaan halua hänen saavan tietää niistä. Jotenkin pelkään, että hän pitäisi minua oksettavana ja seksielämämme loppuisi tai ainakin huononisi :D

En kai ole ainoa, joka ajattelee ja toimii näin...?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypitkö myös mustat karvat ukkovarpaista?

Vierailija
2/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ne mikään salaisuus ole, kyllä mies ne näkee seksin aikana, koska ne kasvaa parissa päivässä uudelleen, ainahan ei ehdi/voi niitä ajaa päivittäin.

Mutta en minä nyt niistä PUHUKAAN miehelle, kuten en puhu muistakaan karvoistani, kuukautisistani tai kakkaamisestani. Kuuluvat vähän niin kuin kategoriaan intiimit yksityisasiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en salaa. Yli kahdenkymmenen vuoden jälkeen ollaan nähty kyllä kaikki karvat ja näppylät.

Vierailija
4/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan ne suihkussa pois, ne ovat ihan kamalia.

Kyllä mieheni niistä tietää, lähinnä itseäni varten ne sheivaan sillä mielestäni apinat eivät ole kovin seksikkäitä.

Vierailija
5/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheivaan ne suihkussa pois, ne ovat ihan kamalia.

Kyllä mieheni niistä tietää, lähinnä itseäni varten ne sheivaan sillä mielestäni apinat eivät ole kovin seksikkäitä.

Miehesi siis on myös posliini ja sheivannut kaikki karvansa pois hiuksia lukuunottamatta?

Vierailija
6/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä yksittäisiä karvoja, jotka nyppään pois. En sitten tiedä onko mies joskus sellaisen bongannut, kun en tissejäni päivitin tsekkaa karvojen varalta.

Vierailija
7/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä nypin ne kans "salaa" pois. Musta ne on äklöjä. Uskoisin, että mieheni tietää tämän, mutta on sen verran fiksu, ettei tietenkään mainitse asiasta millään lailla - miksi mainitsisi, en voi niille mitään ja sanomalla jotain pahoittaisi vain mieleni.

Vierailija
8/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salaa mutta en myöskään mainosta. Nypin (tai laiskuuspäissäni sheivaan) vaan pois säännöllisesti, mutta on mieskin niitä toki aina silloin tällöin nähnyt. Ainakin mulle ehtii välillä jonnekin ns. "kuolleeseen kulmaan" kasvamaan tyyliin pari senttiä pitkä musta yksittäinen karva ennen kuin itsekään huomaan sen olemassaoloa.

Tämä menee mulla vähän samaan kategoriaan muunkin sheivaamisen kanssa. Sheivaan kun koen sen tarpeelliseksi ja sillä selvä. Sheivaan yleensä suihkun yhteydessä muutenkin jos sheivaan, enkä suihkusta tultuani katso aiheelliseksi kertoa käytinkö sillä kerralla höylää vaiko en.

Vierailija
9/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme rintakarvaa, kuten partakarvaakin. Mieheni tietää niistä kaikista jotenkin. Mä nypin ne varhaisessa vaiheessa pois, ettei niistä nyt sillee haittaakaan ole.

Kasvaahan miehelläkin karvoja vaikka missä, eikä mitenkään ällötä.

Vierailija
10/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti salaile mutta en mainostakaan niitä. On mies ne nähnyt mutta enemmän mua ne haittaa. Nypin aina kaikki ylimääräiset karvat pois. Myös ne varvaskarvat ja leukakarvat.

Vierailija
11/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tissikarvoissa on tunto. Antaa lisävirtaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi