Muita joiden perhe-elämä on harmonista?
On minullakin nuoruudessani ollut kaikenlaista. Ei elämä ole ollut ihan yhtä herkkua. Mutta täytyy sanoa, että mulla nyt vaan on aivan mahtava perhe näin aikuisena. Meillä ei huudeta eikä riidellä. Lapset ovat kerta kaikkiaan mahtavia ja huumorintajuisia. Meillä on tosi hyvä yhteisymmärrys ja tykätään toistemme seurasta. Tunnen itseni hyvin, hyvin onnekkaaksi!
Kommentit (5)
Sama. Meillä on kotona rauhallinen, rakastava ja lämmin ilmapiiri. Lapset terveitä, tasapainoisia, hyvinvoivia, rauhallisia. Meillä ei riidellä, itse olen hyvin diplomaattinen ja joustava naisena. En vaan jaksa tai halua riidellä. En ole koskaan pahalla tuulella tai äkäinen. En kiukuttele tai mökötä, en pihtaa tai nalkuta. Töissäkin kollega antoi palautetta esimiehelleni minusta, että kanssani on kiva ja helppo tehdä töitä koska olen aina hyvällä tuulella, auttavainen ja ystävällinen joka hoitaa työnsä asiantuntemuksella.
Rakastan kun kotona on hiljaista ja rauhallista ja turvallinen, rakastava ilmapiiri.
Naisystäväni sanoi, että meillä on ihana parisuhde mieheni kanssa, että kumpikin ajattelee toisen parasta ja on epäitsekäs.
On lähestulkoon. Pientä ajoittaista irtiottoa tuo nuoriso meistä vanhemmista tosin ottaa, lähinnä vetäytyvät omiin huoneisiinsa. Jotain sarkasmia ja kiinnostuksen puutetta voi esiintyä joitain meidän vanhempien ehdotuksia kohtaan. Esimerkiksi siivous ja museot ei niin innosta.
Mutta pääsääntöisesti viihdymme yhdessä ja teemme asioita yhdessä. Elämässä ei ole perheen sisällä draamaa, vaan se on aika leppoisaa. Ainoa mikä välillä vaivaa on nuorison urheiluvammat (pistävät välillä elämää uusiksi ja kiristävät sen pinnaa, joka ei pääse tekemään mitä on tottunut ja haluaa).
Vierailija kirjoitti:
Sama. Meillä on kotona rauhallinen, rakastava ja lämmin ilmapiiri. Lapset terveitä, tasapainoisia, hyvinvoivia, rauhallisia. Meillä ei riidellä, itse olen hyvin diplomaattinen ja joustava naisena. En vaan jaksa tai halua riidellä. En ole koskaan pahalla tuulella tai äkäinen. En kiukuttele tai mökötä, en pihtaa tai nalkuta. Töissäkin kollega antoi palautetta esimiehelleni minusta, että kanssani on kiva ja helppo tehdä töitä koska olen aina hyvällä tuulella, auttavainen ja ystävällinen joka hoitaa työnsä asiantuntemuksella.
Rakastan kun kotona on hiljaista ja rauhallista ja turvallinen, rakastava ilmapiiri.
Naisystäväni sanoi, että meillä on ihana parisuhde mieheni kanssa, että kumpikin ajattelee toisen parasta ja on epäitsekäs.
Lisään vielä, että mieheni toisinaan on ärtyinen, ehkä vanhemmiten tuo asia korostuu. Tällöin auttaa kun mieheni lepää, syö hyvin tai harrastetaan seksiä. Miehet nyt on aika yksinkertaisista osista tehty, ovat äkäisiä jos on puutetta unesta, ruoasta tai seksistä. Mieheni kaipaa paljon seksiä.
et ole koskaan pahalla tuulella tai äkäinen.. nyt kyllä korvat heiluu kun luikuria lasket.
Ei ole