Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2v. pelaa Pleikkarilla

Vierailija
02.05.2006 |

Onkohan siitä mitään haittaa?

Ollaan itse miehen kanssa peli-ihmisiä. Taapero kiinnostui ja ajattelimme antaa kokeilla. Spyroa tuo pelaillee, joka on siis ihan lasten peli. Varsinaisesti se ei ole pelaamista, vaan leikkimistä.

Taapero ei pelaa joka päivä. Max 1h saa kerrallaan pelata, mutta usein lopettaa itse n. 30min jälkeen.

Telkkaria meillä ei juurikaan katsota. Minä ja mies joskus jotain dokkareita. Lapsi silloin tällöin piirrettyjä.

Ja en usko että lapsesta tulee mitään 24h sisällä istuvaa kotipelaajaa joka syö hamppareita ja juo kokista. En tituleeraa perhettämme varsinaisesti urheilullisiksi, mutta kyllä liikunta kuuluu lähes jokaiseen arkipäiväämme - jos ei muuten niin hyötyliikuntana (autoa kun ei ole).

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tarkoitin haitta-kysymyksellä lähinnä esim. että vaatiko peli liikaa käden ja silmän yhteistyötä ts. rasittaako se lasta liikaa? Ja onko pelien värimaailma liian räikeä silmälle? Nenä ruudussa ei pelata, vaan reilusti kauempana ohjaimen johdon antaessa myöden."

Tuosta pelaamisen määrästä olen hyvin tarkka. Pelikertoja on viikossa 2-3 ja kesto tosiaan maksimissaan tunnin.

ap

Vierailija
22/26 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et näköjään millään meinaa uskoa, että monen mielestä on haitallista tuon ikäisen pelata pleikkaria. Ite oon joskus pelannu Spyroa puol tuntia ja laatta meinas lentää kun siitä tuli niin huono olo. t. 14 ja 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 3 vuotias ei hyödy liikkuvasta kuvatsa mitään, päinvatsoin. Ja mielikuvitus katoaa. Minuta on sairaan järkyttävää kun erään ystävän lapsi 4v. osaa itse tietokonetta käyttää, pelata yms. Ja heillä ei ole mitään valvontaa asian suhteen. Itse emme anna oman 4 v lapsen vielä pelata kuin isän kanssa joskus rallia. Kyllä liikaa näkee niitä surullisa tapauksia... Hyvänen aika, menkää pihalle, uimahalliin tms.

Vierailija
24/26 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleikkapeleissäkin lukee ettei saa pelata kuin max tunnin ja tuskin ovat ajatelleet siinä 2-vuotiasta. Ja jos tuollainen rajoits on annettu, voit arvata että sille on syytäkin, ei tosiaan ole terveysvaikutteinen se masiina.

Vierailija
25/26 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3v. pelaa myös. Nou problems. Ja meilläkin tosiaan tehdään muutakin kuin pelataan.

Vierailija
26/26 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää koroilko tällä sivuilla!Musta alle 5v.ei tarttis ollenkaan pelata tietokoneella ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi