Siis mitä ton Jasper Pääkkösen hampaille on tapahtunut?
Mulle ihan vieras tyyppi, mutta vilkaisin keskustelua onko komea vai ei. Hampaiden muutos mainittiin keskustelussa. Googletin muutaman nuoruuskuvan ja ovathan ne kasvaneet. Miksi?
Kommentit (141)
Nykyään pitää olla täydellinen hammasrivistö, jos haluaa kansainvälistä menestymistä. Pääkkönen teki tämän liikkeen muutama vuosi sitten.
Hauska katsella vähän vanhempia elokuvia tai sarjoja, koska niissä näyttelijöillä on vielä omat leegot suussa.
Uudet hampaat muuttavat koko ihmisen.
Liian tasaiset ja suuret, hiukan luonnollisuutta olisi parempi, vaikka oliskin kuoret.
Nyt näkee ihan heti, että ovat tehdyt, mulla ainakin katse menee niihin hampaisiin.
No, suomessa tietty on se, että muistamme Jasperin ennen muutosta ja siksi siihen kiinnittää huomiota niin paljon.
Entiset oli ihan hyvät ja sopivat paremmin, mutta näin kait sitten täytyi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tollasia "kuoria" laitetaan ja miten? Eikö luulis olevan epämiellyttävän tuntusta syödä ja elää, jos oikeiden hampaiden päällä on jotkut muovit? Hyh.
Kyllä amerikkalaiset on tyhmiä, sieltähän ton turhuuden on pakko tulla.Kyseessä on luultavammin posliinikuoret, jotka voi kestää vuosikymmeniä. Ne on vahvemmat kuin monen keski-ikäisen jo lohkeavat hampaat. Eikä ne tummu.
Noilla kuorilla on siis myös hyviä ominaisuuksia, ja jos ne on oikein laitettu, ne tuntuvat myös suussa täysin luonnollisilta.
Mä joskus mietin sellaisia, mutta en vaan pysty ajattelemaan, että omat, terveet ja toimivat, hampaani hiottaisiin ohuiksi tapeiksi joiden päälle nämä käytännössä "kruunut" sitten laitettaisiin. Olisikin vain kuori siinä päällä.
Joo, niitä omia hampaita ei saa enää koskaan takaisin.
Mulla katkesi aikoinaan etuhammas, se jouduttiin ottaa kokonaan pois.
Silloin oli implantit niin uusia, että hammaslääkäri sanoi, että kannattaa tehdä se posliinikuori.
Suostuin, tietämättäni, mutta tosiaan kolme omaa etuhammasta hiottiin ihan tapeiksi tukemaan ja sitten niiden päälle laitettiin se "kruunu".
Etuhampaani on nyt sitten iäksi menetetty. Lisäksi tunne ei ole ihan samanlainen kuin omat hampaat olisi.
Harmittaa kun en paremmin pitänyt puoliani ja mennyt vaikka mihin laittamaan sen implantin.
Kauheaa ajatella jos Jasperinkin omat hampaat on viilattu nysiksi.
hampaista huolimatta Jasperilla on todella iso meisseli, nam nam
rouva47 kirjoitti:
hampaista huolimatta Jasperilla on todella iso meisseli, nam nam
Leijonasydän-leffan kohokohta 😉
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävät! Kuoret voi laitattaa tyylillä, tai sitten noin kuin Jasper. Kun hänen kanssaan juttelee, tulee katsottua vain noita julman kokoisia hampaita. Jasper, ei näin.
Naurahdin
Woi wiikset! Miksi, oi miksi? Eikö kukaan huomaisi hevosenhampaiden riviä ilman noita karrrmivia viiksiä?
Jasper hyvä, leikkaa nyt nuo kamalat karvat nenäsi alta!
Hannele Lauri ja Jasperi riemulliseen yhteiskuvaan, kiitos.
Nyt kun katsoo, niin onhan noi aivan järkyttävät, voi hyvänen aika!
Ne on ainakin oiottu, Jasper esiintyy Oralin Invisalign-videolla. Voi olla tietysti muutakin työtä tehty. Mikäli vain oiottu, niin hampaat saattavat palautua ainakin hieman alkuperäistä asentoa kohti, ellei niitä jatkuvasti pidetä yllä. Kuorissa tosiaan surullista on se, että muuten terveet omat hampaat on iäksi menetetty.
Nuo karvat turvassa on kamalat.
No ei kai sen hampaat enää salkkarien aikasilta näytä, jos on käyny oikomassa. Täältähän sen näkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä kommentteja täällä. Ei ihmekään että lapsia kiusataan koulussa, kun aikuiset näyttävät mallia. Olette oksettavia.
Koulukiusaus on paljon pahempi juttu kuin puhua jostain menestyneestä miljonääristä joka itse haluaa hänestä puhuttavan, ja joka ei taatusti näitä lue. Ei tule Jasperille traumoja tästä ketjusta.
Olen eri mieltä. Kyllä mä mieleni pahoitin ja tämä on jopa pahempaa kuin koulu kiusaus.
T. Jäsper
No voi ei, mene vaikka uudelle rantatontillesi mallityttöystäväsi kanssa :(
Kyllä Suomessa saa rakentaa ''Lemmenpesän'' (mökin), kunhan rakennuslupa on kunnossa.
Rakensihan Sipe Santapukkikin erikoisen talon. Kotkan Rankki saareen aikovat muutkin rakennuttaa mökkejä (''lemmenpesiä''). Suomi on tasa-arvoinen maa. Itse en ole ollenkaan kateellinen Jasperille ja Alexandralle, vaan onnellinen heidän puolestaan (sitä paitsi: Alexandra ei ole ilkeä ihminen vaan todella sosiaalinen ja energinen filippiiniläinen, se johtaa väärinkäsityksiin)!
Kyllä Seiskassa on hyvä huumori: ''lemmenpesä''. Todella söpöä, liikutuin.
Jasperin hampaat näyttää liian isoilta tekohampailta. Vissiin Amerikassa näyttelijöiltä vaaditaan tasainen, vitivalkoinen, luonnoton hammasrivistö. Minusta luonnolliset, persoonalliset hampaat ovat yleensä paljon paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille on iskenyt amerikantauti. Muuten kauankohan menee ennen kuin se unohtaa miten suomea puhutaan kunnolla? Sara Chafakilla meni viikko.
:DDDDDDDD
Ai kauheeta, katoin ton! Vuosisadan naurut pääsi!
Eikö ollut varaa osaavaan keraamikkoon koomikolla?
On kuin hevonen. Pilasi ulkonäkönsä.
Mikäs koulutus hänellä on? Ei mitään. Sukulaisilla on.
Vierailija kirjoitti:
Hannele Lauri ja Jasperi riemulliseen yhteiskuvaan, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hampaissa mitään vikaa. Minusta näyttää ihan samalta kuin ennenkin.
PYH
Viikset kyllä leikkaisin äkkiä pois. Leukaparran voisi jättää.
Hampaat ovat järkyttävät, luonnottomat hautakivihampaat.
Hampaat ovat järkyttävät, luonnottomat hautakivihampaat.