Miten pitkälle pääsee kerrostalossa sisäkautta?
Minun täytyy selvittää hyvännäköisen miekkosen sukunimi mutta en kehtaisi mennä vieraaseen rappuun ilman mitään asiaa XD
Kommentit (34)
Lähiöissä saattaa päsyä rappuun. Keskustassa ei yleensä.
Jos tiedät miehen etunimen ja asuinkunnan ei ole ihmeellinen homma selvittää fb:n ja google avulla koko nimeä.
Liity johonkin järjestöön ja voit kiertää ovelta ovelle jakamassa esitteitä.
Miekkonen on naapuri XDD En tiedä hänestä mitään muuta kuin rapun jossa asuu. Minä muutan pian pois joten nyt täytyy toimia XD.
Vierailija kirjoitti:
Liity johonkin järjestöön ja voit kiertää ovelta ovelle jakamassa esitteitä.
XD
Vierailija kirjoitti:
Minun täytyy selvittää hyvännäköisen miekkosen sukunimi mutta en kehtaisi mennä vieraaseen rappuun ilman mitään asiaa XD
Ovessa oleva sukunimi ei välttämättä ole asukkaan sukunimi.
Mutta en kehtaisi mennä vieraaseen rappuun koska se kiinnittää huomion XD. Kyllä naapurit tietävät missä rapussa minä asun ja jos yhtäkkiä menen toiseen rappuun niin johan se näyttää epäilyttävältä XD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovessa oleva sukunimi ei välttämättä ole asukkaan sukunimi.
En minä tiedä mitään muuta kuin rapun! Tarkoitus on ottaa sukunimet ylös ja tehdä salapoliisityötä somessa.
Mene ihan muina naisina ja yritä olla tyynen viileä. Harvoin ainakaan meidän rapussa tulee ketään vastaan. Jos joku tulee vastaan, hymyile ja tervehdi iloisesti. Hän kuvittelee, että olet menossa kaverin tai sukulaisen luokse.
Ongelma ratkaistu. Ja tosiaan facebookissakin on helppo etsiä etunimen ja paikkakunnan perusteella vaihtoehtoja.
Sisäkautta? Meillä pääsee kellarikäytävän kautta kaikkiin rappuihin.
Itse olen käyttänyt tätä. Soitan summeria ja menen ovelle ja sanon että tulin ostamaan ne kengät. Sitten joko sanon erehtyneeni tai sanon että tämä osoite minulle annettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta en kehtaisi mennä vieraaseen rappuun koska se kiinnittää huomion XD. Kyllä naapurit tietävät missä rapussa minä asun ja jos yhtäkkiä menen toiseen rappuun niin johan se näyttää epäilyttävältä XD.
Teet vaikka kissa kadonnut esitteitä muutaman ja olet jakavinasi niitä ;-)
Ei se ole rakettitiedettä tekosyyn keksiminen :'D
Tiedän kyllä, että oveen ja tauluun ei ole pakko laittaa mitään nimeä, mutta jos se nimi ON (kuten yleensä on) esillä niin kenenköhän muun se voisi olla kuin asukkaan?
Turhaan sitä niitä B-rapun poikia kyttäät. Ei se sinusta kiinnostu kuitenkaan.
Missäs päin Suomea tämä komeus asuu?
T. Kerrostalossa asuva mies
Vierailija kirjoitti:
Sisäkautta? Meillä pääsee kellarikäytävän kautta kaikkiin rappuihin.
Täällä ei pääse kaikkiin rappuihin sisäkautta, outoa. Täytyy mennä seikkailemaan ja katsomaan. Haluan tietää kuka tuo miekkonen on XD.
Jos et uskalla mennä naamatusten juttelemaan millään tekosyylläkään, jätä mies rauhaan. Tuo on aika karmivaa.
Olen muuten vähän samanlaisessa tilanteessa. Tiedän kadun, jolla ihastukseni asuu. Siellä on muutama kerrostalo ja haluaisin selvittää, missä niistä ihastukseni asuu. Ja selvittää samalla, onko samassa asunnossa kenenkään toisen nimeä. En vaan kehtaa mennä, koska minun tuurillani ihastus tulee juuri silloin vastaan ja tilanne on kiusallinen kuin huonossa hömppäkomediassa. XD
Mä tein tota 15 vuotiaana. Joten kasva jo aikuiseksi. Jos haluat tutustua niin juttele pihalla kun kohtaatte.
Alhaalla on yleensä se sukunimitaulu asukkaista. Ota kuva siitä ja eikun facebookiin stalkkaamaan.
tilulii