Siis mitä ton Jasper Pääkkösen hampaille on tapahtunut?
Mulle ihan vieras tyyppi, mutta vilkaisin keskustelua onko komea vai ei. Hampaiden muutos mainittiin keskustelussa. Googletin muutaman nuoruuskuvan ja ovathan ne kasvaneet. Miksi?
Kommentit (141)
Miten alle nelikymppisellä miehellä voi olla noin ryppyiset silmänympärykset! Järkkyä. Korjataankohan ne seuraavaksi?
>>Muutenhan JP kyllä on ällö setämies ja vanhentunut jotenkin epämiellyttävällä tavalla (söpöstä lipeväksi).>>
Samaa mieltä.
Se pujoparta ei sovi ollenkaan.
Ja pitkät hampaat - no no!
Nuorena Jaspo oli söpö just siksi, että kulmahampit vinossa.
Tulee mieleen David Bowie, jonka amerikanleegot oli ihan hirveät. Omat hampaat oli tietysti pilattu tupakalla ja vahvemmilla aineilla, mutta miksei voi pysyä samassa mallissa ja muodossa, mitä omat olivat.
Minulle on laitettu muutama kruunu ja ne ovat aivan saman kokoiset ja näköiset kuin alkuperäiset hampaani. Paitsi ilman paikkoja ja värjäymiä.
Ihan hyvät hampaat on.
Sen sijaan Sami Yaffan pitäisi tehdä jotain omilleen, ne ovat jättimäiset.
Mä luulin että nuo hampaat on laitettu viimesimmän roolin takia!
Vierailija kirjoitti:
mä en oo huomannut mitään
Kannattaa käydä näöntarkastuksessa.
Hyi mitä kommentteja täällä. Ei ihmekään että lapsia kiusataan koulussa, kun aikuiset näyttävät mallia. Olette oksettavia.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä kommentteja täällä. Ei ihmekään että lapsia kiusataan koulussa, kun aikuiset näyttävät mallia. Olette oksettavia.
Koulukiusaus on paljon pahempi juttu kuin puhua jostain menestyneestä miljonääristä joka itse haluaa hänestä puhuttavan, ja joka ei taatusti näitä lue. Ei tule Jasperille traumoja tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaus on paljon pahempi juttu kuin puhua jostain menestyneestä miljonääristä joka itse haluaa hänestä puhuttavan, ja joka ei taatusti näitä lue. Ei tule Jasperille traumoja tästä ketjusta.
Olen eri mieltä. Kyllä mä mieleni pahoitin ja tämä on jopa pahempaa kuin koulu kiusaus.
T. Jäsper
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Kyllä mä mieleni pahoitin ja tämä on jopa pahempaa kuin koulu kiusaus.
T. Jäsper
No voi ei, mene vaikka uudelle rantatontillesi mallityttöystäväsi kanssa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Jäsper
Jopa pahempaa kuin kinkku-tai lohikiusaus 😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille on iskenyt amerikantauti. Muuten kauankohan menee ennen kuin se unohtaa miten suomea puhutaan kunnolla? Sara Chafakilla meni viikko.
:DDDDDDDD
Korjas kyllä potin vuosituhannen myötähävettävimpinä haastateltavana 🤣
Täällä taas täydelliset arvostelee....siitä vaan tehkää perässä ettei tarvi kadehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille on iskenyt amerikantauti. Muuten kauankohan menee ennen kuin se unohtaa miten suomea puhutaan kunnolla? Sara Chafakilla meni viikko.
:DDDDDDDD
Korjas kyllä potin vuosituhannen myötähävettävimpinä haastateltavana 🤣
Mä en edes pystynyt katsomaan tota loppuun asti. Oli pakko lopettaa kun se sano "once you are in there is never going to like be the way back". Noiden toimittajien ilmeet oli hyvät, älytön tsemppi pitää naama peruslukemilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noi ole välttämättä kuoret. Jasperillahan on luonnostaan pitkänomaiset hampaat ja on käynyt läpi sen invisalign oikomishoidon. Hammaskaarta levennetty ja hampaat luonnottoman suorassa niin tuoltahan se näyttää. Invisalignilla voi saada halutessaan myös luonnollisen lopputuloksen mutta tuossa selvästi tavoiteltu muuta. Mun mielestä hampaiden sävyeroistakin huomaa, ettei ole kuoret kyseessä Jasperilla.
Kyllä nuo näyttävät kuorilta. Huomaa ykkösten tummunut ienraja. Omat olivat paljon kauniimmat.
Suurennuslasillako vahtasit ? Kyllä pitää olla..jääköön sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas täydelliset arvostelee....siitä vaan tehkää perässä ettei tarvi kadehtia.
Miksei saa kadehtia?
Itse en kadehdi Jasperin leffarooleja koska en tiedä kuka on tämä Spike Lee mutta hänen rahojaan kadehdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saa kadehtia?
Kun siihen liittyy tämmönen typerä parjaaminen, sen vuoks .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saa kadehtia?
Kun siihen liittyy tämmönen typerä parjaaminen, sen vuoks .
Ketä tämä häiritsee? Kaikki julkimot sanoo ettei lue keskustelupalstoja ja että antaa säälittävien ihmisten siellä haukkua. Anna sinäkin.
Tulee mieleen hevosen hampaat, hyvin hoidetut sellaiset. 😁