Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkälle pääsee kerrostalossa sisäkautta?

Vierailija
12.08.2018 |

Minun täytyy selvittää hyvännäköisen miekkosen sukunimi mutta en kehtaisi mennä vieraaseen rappuun ilman mitään asiaa XD

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa, jossa asun, sukunimitaulu on 5 vuoden takainen ja hörhöt on sekottaneet ne loputkin nimet ja tehneet niistä rivoja sanoja. Ei sillä, että ketään kiinnostaisi, missä asun.

Vierailija
22/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea facebookiin, jos se sukunimi on vaikka Nieminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käyttänyt tätä. Soitan summeria ja menen ovelle ja sanon että tulin ostamaan ne kengät. Sitten joko sanon erehtyneeni tai sanon että tämä osoite minulle annettiin.

Joudutko useinkin turvatumaan tuollaiseen...?

Vierailija
24/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa, jossa asun, kukaan ei myöskään avaa ovea kenellekään. Tosin ei siellä kukaan ikinä käykään. Ainakaan selvin päin.

Vierailija
25/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimi ja paikkakunta? Helposti löytyy!

Googlataanpa... Matti... Helsinki....

Nyt alkaa löytyä! Kiitti sherlokit vinkistä!

Vierailija
26/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitustaululle viesti: " Etsitään puuttuvaa palasta, tiedän että asut tässä rapussa, tulehan ilmiantamaan itsesi asuntoon numero x "

Vierailija
27/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten, kun asuin eräässä Helsingin kaupunginosassa, etsin itseäni etunimelläni (Roni) ja kaupunginosalla Fonectasta, ja kyllähän mä sieltä löydyin, eikä meitä ollut kuin pari. Nykyään ei onnistuisi, kun numeroni on salainen. Mutta silloin olis ollut helppoa, koska kuvani löytyi Facebookista ja YouTubesta.

Vierailija
28/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne rappuun, ja huomaat, että sen tyypin ovessa onkin kaksi sukunimeä.

Vierailija
29/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten vähän samanlaisessa tilanteessa. Tiedän kadun, jolla ihastukseni asuu. Siellä on muutama kerrostalo ja haluaisin selvittää, missä niistä ihastukseni asuu. Ja selvittää samalla, onko samassa asunnossa kenenkään toisen nimeä. En vaan kehtaa mennä, koska minun tuurillani ihastus tulee juuri silloin vastaan ja tilanne on kiusallinen kuin huonossa hömppäkomediassa. XD

Pakko myöntää, että kävin kerran katsomassa ihastukseni rapussa, onko nimilistassa toista sukunimeä. Talon etuovi oli lukossa, sisäpihan puoleinen auki.

Vierailija
30/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tiedä sen sukunimeä.

Vierailija
31/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mun ihastukseni ei tee noin - asun nimittäin kämppiksen kanssa.

Vierailija
32/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ihan muina naisina ja yritä olla tyynen viileä. Harvoin ainakaan meidän rapussa tulee ketään vastaan. Jos joku tulee vastaan, hymyile ja tervehdi iloisesti. Hän kuvittelee, että olet menossa kaverin tai sukulaisen luokse.

Ongelma ratkaistu. Ja tosiaan facebookissakin on helppo etsiä etunimen ja paikkakunnan perusteella vaihtoehtoja.

Voi teitä höpönassuja, kuvitteletteko oikeasti, että kaikista ihmisistä on somessa jotakin. Minulla on erittäin laaja tuttavapiiri ja emme  kukaan ole missään muualla somessa kuin joskus kirjoitellaan täällä. :DDD

Vierailija
33/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ihan muina naisina ja yritä olla tyynen viileä. Harvoin ainakaan meidän rapussa tulee ketään vastaan. Jos joku tulee vastaan, hymyile ja tervehdi iloisesti. Hän kuvittelee, että olet menossa kaverin tai sukulaisen luokse.

Ongelma ratkaistu. Ja tosiaan facebookissakin on helppo etsiä etunimen ja paikkakunnan perusteella vaihtoehtoja.

Voi teitä höpönassuja, kuvitteletteko oikeasti, että kaikista ihmisistä on somessa jotakin. Minulla on erittäin laaja tuttavapiiri ja emme  kukaan ole missään muualla somessa kuin joskus kirjoitellaan täällä. :DDD

Todella moni aikuinen nyt vaan on siellä Facebookissa, ei tietenkään kaikki. Kaikki keinot on sallittuja...

Vierailija
34/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten, kun asuin eräässä Helsingin kaupunginosassa, etsin itseäni etunimelläni (Roni) ja kaupunginosalla Fonectasta, ja kyllähän mä sieltä löydyin, eikä meitä ollut kuin pari. Nykyään ei onnistuisi, kun numeroni on salainen. Mutta silloin olis ollut helppoa, koska kuvani löytyi Facebookista ja YouTubesta.

Kokeilin tuota samaa omalla nimelläni (kutakuinkin yhtä harvinainen/tavallinen kuin Roni), enkä tietenkään löytänyt itsestäni mitään. Yllätyksekseni löysin samasta talosta, naapurirapusta, yhden kaiman. Eli jos joku hullu minuun joskus ihastuisi, saattaisi kaima saada puhelun :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi