Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkälle pääsee kerrostalossa sisäkautta?

Vierailija
12.08.2018 |

Minun täytyy selvittää hyvännäköisen miekkosen sukunimi mutta en kehtaisi mennä vieraaseen rappuun ilman mitään asiaa XD

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilulii

Vierailija
2/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiöissä saattaa päsyä rappuun. Keskustassa ei yleensä.

Jos tiedät miehen etunimen ja asuinkunnan ei ole ihmeellinen homma selvittää fb:n ja google avulla koko nimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity johonkin järjestöön ja voit kiertää ovelta ovelle jakamassa esitteitä.

Vierailija
4/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen on naapuri XDD En tiedä hänestä mitään muuta kuin rapun jossa asuu. Minä muutan pian pois joten nyt täytyy toimia XD.

Vierailija
5/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liity johonkin järjestöön ja voit kiertää ovelta ovelle jakamassa esitteitä.

XD

Vierailija
6/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun täytyy selvittää hyvännäköisen miekkosen sukunimi mutta en kehtaisi mennä vieraaseen rappuun ilman mitään asiaa XD

Ovessa oleva sukunimi ei välttämättä ole asukkaan sukunimi.

Vierailija
7/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kehtaisi mennä vieraaseen rappuun koska se kiinnittää huomion XD. Kyllä naapurit tietävät missä rapussa minä asun ja jos yhtäkkiä menen toiseen rappuun niin johan se näyttää epäilyttävältä XD.

Vierailija
8/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovessa oleva sukunimi ei välttämättä ole asukkaan sukunimi.

En minä tiedä mitään muuta kuin rapun! Tarkoitus on ottaa sukunimet ylös ja tehdä salapoliisityötä somessa.

Vierailija
9/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihan muina naisina ja yritä olla tyynen viileä. Harvoin ainakaan meidän rapussa tulee ketään vastaan. Jos joku tulee vastaan, hymyile ja tervehdi iloisesti. Hän kuvittelee, että olet menossa kaverin tai sukulaisen luokse.

Ongelma ratkaistu. Ja tosiaan facebookissakin on helppo etsiä etunimen ja paikkakunnan perusteella vaihtoehtoja.

Vierailija
10/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäkautta? Meillä pääsee kellarikäytävän kautta kaikkiin rappuihin.

Vierailija
11/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt tätä. Soitan summeria ja menen ovelle ja sanon että tulin ostamaan ne kengät. Sitten joko sanon erehtyneeni tai sanon että tämä osoite minulle annettiin.

Vierailija
12/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en kehtaisi mennä vieraaseen rappuun koska se kiinnittää huomion XD. Kyllä naapurit tietävät missä rapussa minä asun ja jos yhtäkkiä menen toiseen rappuun niin johan se näyttää epäilyttävältä XD.

Teet vaikka kissa kadonnut esitteitä muutaman ja olet jakavinasi niitä ;-)

Ei se ole rakettitiedettä tekosyyn keksiminen :'D

Vierailija
13/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että oveen ja tauluun ei ole pakko laittaa mitään nimeä, mutta jos se nimi ON (kuten yleensä on) esillä niin kenenköhän muun se voisi olla kuin asukkaan?

Vierailija
14/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan sitä niitä B-rapun poikia kyttäät. Ei se sinusta kiinnostu kuitenkaan.

Vierailija
15/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs päin Suomea tämä komeus asuu?

T. Kerrostalossa asuva mies

Vierailija
16/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäkautta? Meillä pääsee kellarikäytävän kautta kaikkiin rappuihin.

Täällä ei pääse kaikkiin rappuihin sisäkautta, outoa. Täytyy mennä seikkailemaan ja katsomaan. Haluan tietää kuka tuo miekkonen on XD.

Vierailija
17/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et uskalla mennä naamatusten juttelemaan millään tekosyylläkään, jätä mies rauhaan. Tuo on aika karmivaa.

Vierailija
18/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten vähän samanlaisessa tilanteessa. Tiedän kadun, jolla ihastukseni asuu. Siellä on muutama kerrostalo ja haluaisin selvittää, missä niistä ihastukseni asuu. Ja selvittää samalla, onko samassa asunnossa kenenkään toisen nimeä. En vaan kehtaa mennä, koska minun tuurillani ihastus tulee juuri silloin vastaan ja tilanne on kiusallinen kuin huonossa hömppäkomediassa. XD

Vierailija
19/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tota 15 vuotiaana. Joten kasva jo aikuiseksi. Jos haluat tutustua niin juttele pihalla kun kohtaatte.

Vierailija
20/34 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaalla on yleensä se sukunimitaulu asukkaista. Ota kuva siitä ja eikun facebookiin stalkkaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme