Toimittaja Perttu Häkkinen kuollut
https://yle.fi/uutiset/3-10349146
Ooivoi, kaipaan kovasti nyt Yle Puheella hänen ohjelmaansa :(
Kommentit (704)
Putosihan Andy McCoykin parvekkeelta että ei nuorten ihmisten onnettomuudet niin harvinaisia ole.
Minä olen kaatunut pyörällä kotipihassa, kesällä, ihan selvinpäin. Nilkan luut murtuivat pahasti, vaikka olen nuori, skarppi ja hyväkuntoinen. Olisi kai voinut käydä pahemminkin. Tapaturmat on hyvin, hyvin pienestä kiinni. Vauhtini ei ollut kova ja kaatuminenkaan ei vaikuttanut aluksi pahalta. Vaatii vain huonoa tuuria, tietyn kaatumiskulman, että käy kalpaten.
Kuka nykyään ajaa autoa?
Säälittävää.4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa se johtokotelo. Harmi, että asun toisella puolella maata. Jos olisin Helsingissä, saattaisin käydä tutkailemassa mikä kyseisellä pyöräilyreitillä saattoi katkaista matkan. Olisi muidenkin pyöräilijöiden hyvä tietää mitä kohtia kannattaa varoa.
Sen kotelon näkee kun katse on eteenpäin, mutta se tulee silti jotenkin yllättäen, vaikka se on siinä edessä. Tänään yksi nainen pamautti siihen, kun katsoi sivulle tuleeko joku vierelle ja veti turvalteen siihen. . Seo sellanen nihkeen korkea vielä ja musta. Yöllä kun itse töistä lähdin polkemaan, niin en meinannut muistaa sitä, kun oli pimeää. Siihen pamautin itsekin mutta yli menin silti suorin jaloin.
Hyvänen aika, ei kai ihmiset nyt keskelle katua kotelon viereen kynttilöitä jne laita ansaksi muille, vaan siististi kuolinpaikan läheisyyteen, mutta kuitenkin reunaan, niin ettei häiritse liikennettä! Tiedän useamman nuoren ihmisen joka kuollut kaatumisen seurauksena. Toinen liukastui taksijonossa ja toista tönäisi agressiivinen tyyppi kaupungilla kumoon. Ihmisen pää on kuin vesimeloni. Kovempi ulkokuori, sisältö pehmeää. Yllättävän helposti tuo kuori murtuu ja aivot tuhoutuu!
R.I.P. Perttu, suuren suuri menetys. Läheisille voimia suureen suruun.
Tässäpä teille 'ei nyt pyörällä kaatuessa voi sattua mitään' -taivastelijoille pientä faktaa siitä, että tapaturmia nyt vaan valitettavasti sattuu. Polkupyörä ei suinkaan ole edes sieltä pahimmasta päästä.
Suomen vaarallisin liikenneväline kun on villasukka:
https://yle.fi/uutiset/3-8778217
R. I. P. Perttu.
Ilmeisesti Perttu oli siis ollut tulossa jatkoilta Kruununhaasta ja pyöräillyt Hakaniemen sillalta alas kevyen liikenteen ramppia Merihakaan päin. Siinä rampin päässä oli sitten kaatunut. Tuo ramppi tuntuu vaaralliselta selvinkin päin, se on niin jyrkkä ja päällyste epätasainen. Siinä saa varmasti pyörällä hengenvaarallisen vauhdin, jos ei huomaa jarruttaa, mikä selittänee traagista lopputulosta. Onneksi koko silta puretaan lähiaikoina.
Perttu oli mies, johon olisin voinut helposti rakastua.
Hän oli todellinen eksentrikko, sellainen älykköherrasmies, joka ei oikein tuntunut kuuluvan tälle aikakaudelle. Hänellä oli myös syvä omakohtainen kiinnostus okkultismiin, mystiikkaan yms. elämää suurimpiin asioihin. Toivottavasti vaimonsa osasi ymmärtää häntä ja heillä oli syvälliset filosofiset keskustelut – kuten tuollaisen miehen kanssa pitää olla. Varmasti toipuminen tuollaisen miehen menetyksestä kestää usean vuoden, surullista. Toivottavasti ystävät auttavat leskeä, P on ilmeisesti hoitanut pitkälti yksin perheensä taloutta, ovat nyt jääneet "puille paljaille" :(
Vierailija kirjoitti:
Hän oli todellinen eksentrikko, sellainen älykköherrasmies, joka ei oikein tuntunut kuuluvan tälle aikakaudelle. Hänellä oli myös syvä omakohtainen kiinnostus okkultismiin, mystiikkaan yms. elämää suurimpiin asioihin. Toivottavasti vaimonsa osasi ymmärtää häntä ja heillä oli syvälliset filosofiset keskustelut – kuten tuollaisen miehen kanssa pitää olla. Varmasti toipuminen tuollaisen miehen menetyksestä kestää usean vuoden, surullista. Toivottavasti ystävät auttavat leskeä, P on ilmeisesti hoitanut pitkälti yksin perheensä taloutta, ovat nyt jääneet "puille paljaille" :(
Oletan ettet tunne leskeä etkä hänen tunteitaan tai taloudellista tilannettaan, joten annahan tuollaisen p*skanjauhannan olla.
Täällä on ihmetelty, kuka kuuntelee puheohjelmia radiosta.
Minä ainakin, töissä työkoneiden radiosta tai radiokuulosuojaimista.
Yle Puhe on suosikkejani, mutta se on kovasti huonontunut.
Perttu Häkkinen oli suosikkejani, Juuso Pekkinen on toinen.
Viimeksi kuuntelin Akti- ohjelmaa aiheena elämä ulkoavaruudessa.
Myös YLE Puheelle on tuotu kikattava juontajapari- tyyli, mikä on ankara takaisku.
Myös musiikkia on tuotu Puheelle, pitkä miinus myös.
Urheilu myös joku vuosi sitten siirrwttiin YLE Puheelle, ei minun mieleeni sekään.
Tunnen paljon kaltaisiani, jotka pitävät radion puhe- ja asiaohjelmista.
Facebookissa Jaakko Kestilä, katsokaa viimeisin päivitys (on julkinen ja saa jakaa, siinä kerätään apua perheelle).
Alkupään kommenteissa on selkeät kuvat menehtymispaikasta, Perryn ystävän itsensä laittamina! Tänään paikalla ystävien ja ilmeisesti fanienkin kokoontuminen klo 20.
Assburger kirjoitti:
Myös YLE Puheelle on tuotu kikattava juontajapari- tyyli, mikä on ankara takaisku.
Urheilu myös joku vuosi sitten siirrwttiin YLE Puheelle, ei minun mieleeni sekään.
Suosittelen podcasteihin siirtymistä. Jos yhtään englantia ymmärtää niin valikoima on valtava.
Itse lopetin YLE Puheen kuuntelemisen mainitsemistasi syistä.
Se cityvihreiden toimittajien pari (vai kolmikko?) joka aamuisin kikattelee typerille vasemmistolaisille jutuilleen ja soittaa jatkuvasti musiikkia oli itselleni liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa Jaakko Kestilä, katsokaa viimeisin päivitys (on julkinen ja saa jakaa, siinä kerätään apua perheelle).
Alkupään kommenteissa on selkeät kuvat menehtymispaikasta, Perryn ystävän itsensä laittamina! Tänään paikalla ystävien ja ilmeisesti fanienkin kokoontuminen klo 20.
Miks tota kestilää ei löydy facebookista vai sekoileeko zuggenbergin shitbook taas. Vielä jos julkinen ja saa jakaa, no en tiedä miksi en löydä koko ihmistä. Laita linkki jos sitä kautta pääsis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan ettet tunne leskeä etkä hänen tunteitaan tai taloudellista tilannettaan, joten annahan tuollaisen p*skanjauhannan olla.
Tämä tyyppi kirjoittelee ensin näitä "***tumaisia viestejä sivukaupalla, ja sitten ihan puhdasta fantasiaa ja muka myötätuntoista osanottoa.
Nimenomaan, antaisi olla, ällöttävästi tunkee itseään muiden ihmisten asioihin besserwisseröimään, jotta ketjua ei tarvitse kokonaan poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki, että kun Perttu ottaa niin silloin ottaa kunnolla.
Viimeiset minuutin eivät osoittaneet että hän olisi ollut kauhean älykäs: fillari, pimeä yö, väsymys ja kaatokänni.Itseluottamusta ainakin riitti. Turmapaikalta on matkaa kotiin 6 - 8 kilometriä.
Ei voi kuin hämmästellä mikä sun ongelmasi on? Ihminen kuolee tapaturmassa nuorella iällä ja surijoiksi jää lapsia ja sinä läyhäät netissä siitä tehden täysi typeriä olettamuksia ja keksien puuta heinää.
Olet valitettavasti kirjoittamaan oppinut apina minun asteikollani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa se johtokotelo. Harmi, että asun toisella puolella maata. Jos olisin Helsingissä, saattaisin käydä tutkailemassa mikä kyseisellä pyöräilyreitillä saattoi katkaista matkan. Olisi muidenkin pyöräilijöiden hyvä tietää mitä kohtia kannattaa varoa.
Sen kotelon näkee kun katse on eteenpäin, mutta se tulee silti jotenkin yllättäen, vaikka se on siinä edessä. Tänään yksi nainen pamautti siihen, kun katsoi sivulle tuleeko joku vierelle ja veti turvalteen siihen. . Seo sellanen nihkeen korkea vielä ja musta. Yöllä kun itse töistä lähdin polkemaan, niin en meinannut muistaa sitä, kun oli pimeää. Siihen pamautin itsekin mutta yli menin silti suorin jaloin.
Hyvänen aika, ei kai ihmiset nyt keskelle katua kotelon viereen kynttilöitä jne laita ansaksi muille, vaan siististi kuolinpaikan läheisyyteen, mutta kuitenkin reunaan, niin ettei häiritse liikennettä! Tiedän useamman nuoren ihmisen joka kuollut kaatumisen seurauksena. Toinen liukastui taksijonossa ja toista tönäisi agressiivinen tyyppi kaupungilla kumoon. Ihmisen pää on kuin vesimeloni. Kovempi ulkokuori, sisältö pehmeää. Yllättävän helposti tuo kuori murtuu ja aivot tuhoutuu!
R.I.P. Perttu, suuren suuri menetys. Läheisille voimia suureen suruun.
Eihän tossa kukaan ole puhunut mistää kynttilöiden laittamisista yhtään mitään. Tossa puhutaan kotelosta joka on vttumainen mihin ihmiset tuntuu kaatuilevan. Miten sä sait noista kahesta vieteistä revittyä sen, että joku olis laittanut kynttilöitä ansaksi????.
Vierailija kirjoitti:
Älä selitä, kun et tiedä mitään. L hoiti myös talouteen tuloja.
Ei Perttu sinne torille ole kuollut vaan pihojen läpi tulevaan mäkeen missä on se puomi. Haapiksen ja Rantsun pihat. Tehdään tämä nyt selväksi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Suosittelen podcasteihin siirtymistä. Jos yhtään englantia ymmärtää niin valikoima on valtava.
Se cityvihreiden toimittajien pari (vai kolmikko?) joka aamuisin kikattelee typerille vasemmistolaisille jutuilleen ja soittaa jatkuvasti musiikkia oli itselleni liikaa.
Näin kai se on tehtävä.
Kaivelee kuitenkin.
YLE on verovaroin ylläpidetty valtion instanssi, jonka tehtävä on sivistää ihmisiä.
Pidän myös radiosta mediana.
Podcasteihin siirtyminen on kuplautumista.
Moni YLE:n ohjelmien ystävä ei ole huomannut YLE Puheen rappiota, koska kuuntelee mieliohjelmansa Areenasta.
Tapani kuunnella radiota pitkäveteisissä töissä ei oikein tue podcast- touhua.
Ohjelman loputtua pitäisi taas näpelöidä laitetta.
Tai sitten pitäisi etukäteem valmistella
Työpäivän äänitausta.
Oli ennen niin helppo vain avata radio sa antaa ohjelman virrata.
Nyt on usein joka kanavalla käkätystä ja lyhyttä soittolistaa.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Näin kai se on tehtävä.
Kaivelee kuitenkin.
YLE on verovaroin ylläpidetty valtion instanssi, jonka tehtävä on sivistää ihmisiä.
Pidän myös radiosta mediana.
Podcasteihin siirtyminen on kuplautumista.
Moni YLE:n ohjelmien ystävä ei ole huomannut YLE Puheen rappiota, koska kuuntelee mieliohjelmansa Areenasta.
Tapani kuunnella radiota pitkäveteisissä töissä ei oikein tue podcast- touhua.
Ohjelman loputtua pitäisi taas näpelöidä laitetta.
Tai sitten pitäisi etukäteem valmistella
Työpäivän äänitausta.Oli ennen niin helppo vain avata radio sa antaa ohjelman virrata.
Nyt on usein joka kanavalla käkätystä ja lyhyttä soittolistaa.
Itse kuuntelen mm. The Joe Rogan Experienceä, mikä on haastatteluluontoinen podcast. Niissä Joe Rogan keskustelee yleensä yhden vieraan kanssa ilman taukoja ja musiikkia useamman tunnin ajan.
Kaksi-kolme podcastia jos laittaa jonoon, niin siinähän meneekin jo koko työpäivä alusta loppuun.
Jos nyt kuitenkin yritetään oikein porukalla....:D jos "kjalka nyt vain lipesi alta" , on siihen joku syy....ei se noin vain lipeä alta , ellet sitten käytä liikaa lipeää .Mulla ei muuten sellaista ookkaan.