Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

GALLUP! 35-45 -vuotias nainen: kun menet ulos/viihteelle, minne?

Vierailija
12.08.2018 |

Tämä alkoi kiinnostaa kun ikäisissämme tuntuu olevan aika hurjan paljon vaihtelua. Käyn itse ulkona enintään kerran kuussa joten hirveän monessa paikassa en ehdi käydä.

Olen 42-vuotias. Käyn Helsingissä esim. Loosessa, Kaikussa ja istuskelupaikoista yleensä Siltasessa ja William K:ssa. Loosessa on livemusiikkia aika usein, Kaikussa teknoa. Ikäjakauma noissa paikoissa on jotakuinkin 20-50 päivästä riippuen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias, ja käyn noissa ap:n mainitsemissa paikoissa. Tykkään myös Rytmistä.

Vierailija
2/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v: festarille, keikoille, hevimusiikin perässä.

Kesällä terassille.

Sitten jos on muita mukana (eikä vain oma mies), niin paikan ei ole niin väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v, perheetön, keskikokoisesta kaupungista. Pidän livemusiikista, käyn usein hämyisissä kellarikapakoissa kuuntelemassa undergroud bändejä, sekä joskus ystävien kanssa parilla tunnelmallisissa paikoissa, joissa musiikki ei ole häiritsevän kovalla. Kynttilät, jukeboxi, tunnelmallinen sisustus ja hyvä (live)musiikki ovat asioita, joista pidän. Toisinaan saatan ajaa pitkähkönkin matkan päähän kuuntelemaan hyvää bändiä. Nautin musiikista, en tarvitse välttämättä alkoholia rentoutuakseni. Yökerhot ja räkälät ovat minulle ehdoton no no.

Vierailija
4/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin käyn, ja silloinkin kun käyn, niin mennään yleensä ensisijaisesti syömään. Joskus sitten ilta jatkuu, viime kerrat taidettu ajautua Vltavan yläkertaan tai Teerenpeliin. Ei edes oikein yritetä löytää mitään tietynlaista paikkaa, kunhan johonkin istahdetaan. (42-vuotias nainen)

Vierailija
5/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ketjun ap:n kannattaisi ottaa tästä menovinkkejä eikä mennä mummotunneliin, jossa kukaan ei käy. :D

Vierailija
6/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen tuubiin:) N 42

Vierailija
7/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw mistä toi juttu edes tulee että 40+ -ikäiset olisivat mummotunnelissa? Esim. konemusiikin ystävät käyvät Kaikussa, joka olikin jo mainuttu. Sinne mennään tanssimaan, Kaikussa saa ihan rauhassa fiilistellä laadukasta musiikkia kivassa ympäristössä - ei siis ole mikään perinteinen yökerho. Praha on sitten esimerkiksi hevin ystävien istuskelupaikka, isellä käyn parilla välillä.

Ilmeisesti joku parikymppinen pitää yllä kuvitelmaa, että kaikki tietyn ikäiset ovat jossain tietyssä paikassa ja alkavat mystisesti tykätä samasta musiikista? Mitään muuta syytä en keksi. Mulla ei ole mitään mummotunnelia vastaan, mutta en kyllä ole edes harkinnut meneväni sinne. 

T. N 41

Vierailija
8/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meen tuubiin:) N 42

Eli minne? 

Vierailija
9/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä alkoi kiinnostaa kun ikäisissämme tuntuu olevan aika hurjan paljon vaihtelua. Käyn itse ulkona enintään kerran kuussa joten hirveän monessa paikassa en ehdi käydä.

Olen 42-vuotias. Käyn Helsingissä esim. Loosessa, Kaikussa ja istuskelupaikoista yleensä Siltasessa ja William K:ssa. Loosessa on livemusiikkia aika usein, Kaikussa teknoa. Ikäjakauma noissa paikoissa on jotakuinkin 20-50 päivästä riippuen.

Miksi alanuoli? 

ap

Vierailija
10/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy missään kun täällä pikkukaupungissa ei ole paikkaa tämänikäiselle. Tykkään esim electric dance musasta.

Vierailija
11/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 41v.

Kun lähden viihteelle, menen elokuviin, syömään tai vaikka teatteriin.

Vierailija
12/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me täti-ihmiset kokoonnumme porukalla juhlimaan laitamme lilaa luomeen ja pukeudumme parhaisiin paljettipaitoihimme ja kireisiin farkkuihin joissa muodikkaan vaalennukset reisissä ja kukkakoristeet, menemme yökerhoon jossa toivomme kaijakoon korkkarit kattoon -biisiä ja valtamme tanssilattian. Ryystämme drinksuja ja nauraa räkätämme käheilä tupakkiäänilämme, ja riehaantuessamme nipistelemme parikymppisiä poikia pepuista

Vierailija
13/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun me täti-ihmiset kokoonnumme porukalla juhlimaan laitamme lilaa luomeen ja pukeudumme parhaisiin paljettipaitoihimme ja kireisiin farkkuihin joissa muodikkaan vaalennukset reisissä ja kukkakoristeet, menemme yökerhoon jossa toivomme kaijakoon korkkarit kattoon -biisiä ja valtamme tanssilattian. Ryystämme drinksuja ja nauraa räkätämme käheilä tupakkiäänilämme, ja riehaantuessamme nipistelemme parikymppisiä poikia pepuista

T. Av:n katkeromies 🤣😂

Vierailija
14/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 teksti on just se stereotypia. Mutta missä ne naiset oikeassa elämässä on?

Vierailija
15/17 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn pubeissa, noin 5-7 kertaa vuodessa. Yökerhoon  minua ei saa. Kävisin useammin jos olisi muitakin ystäviä kuin 1 kotiseudullani ja toinen 100 km päässä. Mies ei halua  käydä missään. N40

Vierailija
16/17 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
17/17 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan paikkakunnasta. Pienemmillä ei ole edes tarjontaa juuri yhtään. Mut muakin kiinnostaisi tietää, onko olemassa noita naisia joita tossa karikatyyrisesti kuvailtiin, varmaan kyllä. Eivät vain vastaa. :D