Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ollut tälläistä ongelmaa eron jälkeen.

Vierailija
10.02.2023 |

Eli olen nyt kokeillut seksiä kolmen eri miehen kanssa eroni jälkeen. Miehet ovat olleet jopa komeampia kuin exäni ja penikset ovat hyvinkin erilaisia.

Koko on ollut ihan ok, mutta muoto ei minun makuuni. En vaan saa sitä samaa tunnetta kun hieron penistä. Olen tästä syystä haksahtanut petipuuhiin myös exäni kanssa ja voi sitä tunnetta kun saan käteeni tuon täydellisen peniksen.

Nyt ei ole edes kiinnostanut muut miehet. Olen vaan tyytynyt olemaan yksin tai sitten välillä ollut exäni kanssa. En tietenkään usko, että tämä olisi kovin vakava asia jos kunnolla ihastuisin mieheen.

Mutta alkuun, en kyllä ainakaan pysty nauttimaan seksistä. Kysymys kuuluukin; onko teille muille ollut helppoa tottua erilaiseen penikseen? Olimme tosiaan exäni kanssa yhdessä kymmenisen vuotta.

Ja yritän kyllä olla vertaamatta uutta miestä exääni, mutta tuntuu ihan todella oudolta jos mies onkin yhtäkkiä todella hoikka tai parta kutittaa kasvojani. Niin se vaan on.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua

Vierailija
2/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:n elämä nyt pyöriä vähän liikaa peniksen ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ei varmaan ole kovinkaan yllättävää, että eri ihmiset tuntuvat erilaisilta. Kenties olet erosta huolimatta fyysisesti sopiva exäsi kanssa.

Vierailija
4/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme miestä!

Vierailija
5/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee eksän ja uuden kumppanin kanssa sopimus että elätte kumppanin kanssa aseksuaalisesti ja panot hoidat eksän kanssa. Problem solved.

Vierailija
6/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä. Ap ihmettelee peniksiä samaan tapaan kuin pikkulapsi kakkatuotoksiaan.

Vierailija
7/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas,lähtisköhän sitä kauppaan ostamaan bisseä illaksi?

Vierailija
8/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me exän kanssa harrastettiin seksiä n. puolen vuotta eron jälkeen. Pitkä liitto takana. Jotenkin oli niin tuttua ja turvallista. Molemmilla oli myös muita tämän aikana. Mutta sitten se vain piti päättää lopullisesti. Totta kai keho olisi halunnut, mutta järjen ääni voitti. Ja kyllä ap, tykkään nykyisen mieheni peniksestä:) Etköhän säkin löydä sopivan.

Vierailija
9/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on isäni synttärit.

Täyttää 70vuotta.

Vierailija
10/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tuli kotiin.oli kateissa kaksi päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi