Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tiedän, mitä on maanpäällinen helvetti: asua kerrostalossa lapsiperhe yläpuolella

Vierailija
12.08.2018 |

Ei tätä varmaan uskoisi itsekään ellei joutuisi nyt itse kokemaan. Koko ajan helisee. Lattialle putoaa jotain, ovia paiskotaan, huonekaluja siirretään jalat iloisesti ulvoen, vessanpytyn reunaa hakataan (vessaharjalla?), juostaan ja tömistellään. Tätä jatkuu koko päivä, ei ole mitään taukoa. Energiaa tuntuu riittävän. Minä nostan kuunvaihteessa kytkintä. Olen varmaan zombi siinä vaiheessa.

Ei enää koskaan vanhaan kerrostaloon lapsiperheen naapuriksi

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä talossa alakerran metelöivät kakarat laitettiin nukkumaan klo 19-20 aikaan ja silloin aloitin joko äänekkään Pleikan pelaamisen tai kuuntelin hevimetallia. Korvatulpilla tosin. Klo 23 lopetin äänekkään pelaamisen/musiikin kuuntelun ja menin suihkuun tai saunaan ja suihkuun. Siitä pyykinpesukone ja astianpesukone päälle. Venyttelyt ennen nukkumaanmenoa niin pahus, käsipaino tömähteli lattiaan. Ei paljon tervehditty toisiamme jos parkkipaikalla kohdattiin.

Vierailija
42/44 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lapsiperheelläkin jotain vastuuta. Me olemme asuneet lasten syntymästä teini-ikään koko ajan kerrostalossa. Takuulla meistä on lähtenyt ääntä, mutta meillä on ollut seuraavat säännöt:

- sisällä ei juosta eikä hypitä

- sisällä ei heitellä palloa

- kuljetaan keveästi eikä kantapäitä lattiaan hakkaamalla

- pattereita ei paukuteta

- hiljaisuuden aikaan ollaan hiljaa

Ei lapset tietty näitä sääntöjä välttämättä ole noudattaneet aina, mutta siihen on pyritty. Juoksut, hyppimiset ja pallopelit on tehty ulkona. Liikunnallisia ovat, mutta osaavat ottaa muutkin huomioon.

Meillä on myös ollut lasten huoneissa aina isot matot, jotta lelujen kolina minimoituu. En itsekään jatkuvaa kolinaa olisi jaksanut kuunnella.

Muut ymmärrän, mutta en tuota kävelyä. Jokaisella on oma askellus. En alkaisi lapsesta asti sitä muokkaa erilaiseksi. Mielummin mattoja ja pehmeitä.tossuja jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä talossa alakerran metelöivät kakarat laitettiin nukkumaan klo 19-20 aikaan ja silloin aloitin joko äänekkään Pleikan pelaamisen tai kuuntelin hevimetallia. Korvatulpilla tosin. Klo 23 lopetin äänekkään pelaamisen/musiikin kuuntelun ja menin suihkuun tai saunaan ja suihkuun. Siitä pyykinpesukone ja astianpesukone päälle. Venyttelyt ennen nukkumaanmenoa niin pahus, käsipaino tömähteli lattiaan. Ei paljon tervehditty toisiamme jos parkkipaikalla kohdattiin.

?? En ymmärrä. Jos muut on sikoja niin miksi pitää olla itse viekä isompi sika? Sitten joku fiksu joutuu asuun sikojen keskellä.

Vierailija
44/44 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?? En ymmärrä. Jos muut on sikoja niin miksi pitää olla itse viekä isompi sika? Sitten joku fiksu joutuu asuun sikojen keskellä.

Pääasia ettei ne alakerran kakarat nukahda ihan heti ja vanhemmat joutuvat kuuntelemaan itkua ja parkua. Jos he eivät ymmärrä kieltää lastensa jatkuvaa ja äänekästä metelöintiä niin sitten se ei heitä nähtävästi haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän