Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella on oikeasti "itse ostettu" Finnairin kulta- tai platinakortti?

Vierailija
12.08.2018 |

"Itse ostettu" ei tarkoita siis sitä, että matkustat työnantajasi piikkiin, vaan sitä, että maksat omalla rahalla reissusi ja ansaitset itse maksamillasi matkoilla kulta- tai platinatason.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika monella, joka käy vähänkään useammin Euroopan ulkopuolella. Niistä kertyy aika paljon nopeammin.

Just just. Hopeaan tarvii 20 lentoa vuoden aikana. :D

Niin, tai 30 000 pistettä. Yhdestä Aasian lennosta Business-luokassa saa jo 16 000. Ymmärrätkö nyt mitä kirjoitin?

Varmaan joku Li Anderssonin taitelijaiskä lentää businessluokassa kaukomatkoja. Minä olen sahannut Kiinan-työmatkoja ja ei niistä saa menopaluulla kuin 3000 - 4500  pistettä, joskus harvoin on saanut 6000.

Vierailija
22/23 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika monella, joka käy vähänkään useammin Euroopan ulkopuolella. Niistä kertyy aika paljon nopeammin.

Just just. Hopeaan tarvii 20 lentoa vuoden aikana. :D

Niin, tai 30 000 pistettä. Yhdestä Aasian lennosta Business-luokassa saa jo 16 000. Ymmärrätkö nyt mitä kirjoitin?

Varmaan joku Li Anderssonin taitelijaiskä lentää businessluokassa kaukomatkoja. Minä olen sahannut Kiinan-työmatkoja ja ei niistä saa menopaluulla kuin 3000 - 4500  pistettä, joskus harvoin on saanut 6000.

No kato AV-mamma ottaa kalleimman mahdollisen varausluokan, jossa voi vaihtaa vaikka tuntia ennen lentoa matkustuspäivää. 4000 € on pikkuraha AV:n ökyille. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan noissa businessluokan lipuissakin on eri hintatariffeja. Halvimmillaan pääsee Bangkokiin 1500 eurolla bisneksessä, mutta siitä on turha unelmoida saavansa yhtä paljon pisteitä kuin kaikkein kalleimmasta ja joustavimmasta business-lipusta, joka tosiaan saattaa maksaa sen 3500 ja jopa yli 4000 euroa.