Kuinka monella on oikeasti "itse ostettu" Finnairin kulta- tai platinakortti?
"Itse ostettu" ei tarkoita siis sitä, että matkustat työnantajasi piikkiin, vaan sitä, että maksat omalla rahalla reissusi ja ansaitset itse maksamillasi matkoilla kulta- tai platinatason.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika monella, joka käy vähänkään useammin Euroopan ulkopuolella. Niistä kertyy aika paljon nopeammin.
Just just. Hopeaan tarvii 20 lentoa vuoden aikana. :D
Niin, tai 30 000 pistettä. Yhdestä Aasian lennosta Business-luokassa saa jo 16 000. Ymmärrätkö nyt mitä kirjoitin?
Varmaan joku Li Anderssonin taitelijaiskä lentää businessluokassa kaukomatkoja. Minä olen sahannut Kiinan-työmatkoja ja ei niistä saa menopaluulla kuin 3000 - 4500 pistettä, joskus harvoin on saanut 6000.
No kato AV-mamma ottaa kalleimman mahdollisen varausluokan, jossa voi vaihtaa vaikka tuntia ennen lentoa matkustuspäivää. 4000 € on pikkuraha AV:n ökyille. ;)
Tosiaan noissa businessluokan lipuissakin on eri hintatariffeja. Halvimmillaan pääsee Bangkokiin 1500 eurolla bisneksessä, mutta siitä on turha unelmoida saavansa yhtä paljon pisteitä kuin kaikkein kalleimmasta ja joustavimmasta business-lipusta, joka tosiaan saattaa maksaa sen 3500 ja jopa yli 4000 euroa.
Varmaan joku Li Anderssonin taitelijaiskä lentää businessluokassa kaukomatkoja. Minä olen sahannut Kiinan-työmatkoja ja ei niistä saa menopaluulla kuin 3000 - 4500 pistettä, joskus harvoin on saanut 6000.