Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten se on jollekin ongelma, jos joku haluaa olla sekaisin koko ajan?

Vierailija
12.08.2018 |

Paljon parempi olla kuin selvin päin, ajatus ei kulje, asiat ei ahdista ja haittaa.
Jos näin voi olla lopun ikänsä, eikö se ole kaunis asia? Elämän kärsimys menee ohi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja veronmaksajat maksaa näiden sekoilijoiden elämisen ja terveydenhuollon.

Vierailija
2/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavieni kohdalla se haittaa siten, että soittelevat yöllä sekavia puheluita, joissa uhkailevat, jos en lähetä rahaa. Aamulla ei muisteta asiasta mitään. Ja itse painan yöheräämisistä väsyneenä duunia maksaakseni verorahoilla heidän elämisensä. Ai miksen estä numeroa? Ei paljoa auta, kun sekoporukalla vaihtuu prepaidit viikottain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onks se sulle ongelma jos mä en mitenkään hoida enkä auta sua kun sä vedät pään sekasin ja vaikka törttöilet iteltäs jalan poikki?

Vierailija
4/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monella se jatkuva sekavuus tekee myös aggressiiviseksi. Kyseinen elämäntyyli myös vaatii paljon rahaa eikä tuollainen henkilö voi käydä töissä.

Vierailija
5/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onks se sulle ongelma jos mä en mitenkään hoida enkä auta sua kun sä vedät pään sekasin ja vaikka törttöilet iteltäs jalan poikki?

Ei ole ongelma. Mulla on jo fyysinen sairaus ja jos jalka menis poikki niin saisin varmaan rajun infektion siihen todella helposti. Olen valmis poistumaan -ap

Vierailija
6/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun menet paikalliseen terkkariin saat kuulla, ettei me sun kännisekoilujasi hoideta, vaikka olin todellakin selvin päin kaatunut...

Vierailija
7/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelma. Mulla on jo fyysinen sairaus ja jos jalka menis poikki niin saisin varmaan rajun infektion siihen todella helposti. Olen valmis poistumaan -ap

Jos olet jo eläkkeellä niin asia on ehkä eri. Toisaalta saatat silti joutua hoitoon.

Vierailija
8/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavieni kohdalla se haittaa siten, että soittelevat yöllä sekavia puheluita, joissa uhkailevat, jos en lähetä rahaa. Aamulla ei muisteta asiasta mitään. Ja itse painan yöheräämisistä väsyneenä duunia maksaakseni verorahoilla heidän elämisensä. Ai miksen estä numeroa? Ei paljoa auta, kun sekoporukalla vaihtuu prepaidit viikottain.

Mistä sulla on tuollaisia tuttuja?

Vierailija
9/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun menet paikalliseen terkkariin saat kuulla, ettei me sun kännisekoilujasi hoideta, vaikka olin todellakin selvin päin kaatunut...

Känniset ja muut sekoilijat ne päivystyksessä hoidetaan ekana, muut saa odottaa

Vierailija
10/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo sekaisin omissa oloissasi. Älä tule törttöilemään liikenteeseen tai julkisiin tiloihin häiritsemään. Äläkä häiritse läheisiäsi. Se on hitto vie ongelma, jos naapuri tulee keskellä yötä hakkaamaan ovea nähdessään harhoja. Ei onneksi meillä, mutta lapsuudenkodissani ja ihan perustavallinen omakotitaloalue. Ambulanssiinkaan eivät enää ottaneet, kun jatkuvasti sitä oli vailla.

Vierailija
11/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Känniset ja muut sekoilijat ne päivystyksessä hoidetaan ekana, muut saa odottaa

Totta. Meitä oli kerran parikin ihan pienen lapsen kanssa ja kyllä verinen känninen otettiin kaikkien ohi ja hyvä niin, ettei jätetty sinne aulaan. Oli aika pelottava se saattamassa ollut kaveri.

Vierailija
12/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet jo eläkkeellä niin asia on ehkä eri. Toisaalta saatat silti joutua hoitoon.

En ole eläkkeellä. Miten se on eri asia? Ap

Vierailija
13/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ongelma siksi, että sekaisin ollessa se pienikin mahdollisuus parempaan tulevaisuuten on nollattu.

Vierailija
14/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kuluta minun veroeurojani sekaisin olemiseesi tai sen seurausten hoitamiseen, niin siitä vaan.

Omalla rahallasi saat sekoilla niin paljon kuin ikinä haluat.

Vierailija
15/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin just laivalla pienen lapsemme kanssa, ja siellä oli kans yks sekoilija. En olis muuten välittäny, mut ku tuli meen pöytään änkyttämään. Ei lähtenyt millään, kävi lääppimään jne. Mulla liikuntavamma ja siks mahdoton pitkään seisoa, laiva täynnä, uuden istuinpaikan löytäminen mahdotonta. Miksihän se sekoilu oli mulle ongelma? Mietihän sitä.

Vierailija
16/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemiensa ihmisten alamäkiä on TODELLA raskasta ja ikävää katsoa vierestä. Vaikuttaa itseen ja läheisiin hyvinkin voimakkaasti.

Tuntemattomilla taas ei suoraan sanottuna muuten väliä, mutta itse asun Helsingissä sellaisella alueella, missä joutuu päivittäin todistamaan näiden sekaisin olevien idioottien touhuja, kun millään ei ole väliä ja ei kiinnosta. Milloin rikotaan paikkoja, milloin varastetaan, milloin soitellaan ovisummeria pitkin yötä jotta pääsis rappuun nukkumaan, narkkausvärkkejä löytyy aika-ajoin ties mistä... näiden vikapäiden arvaamattomuudesta puhumattaakaan! Yritä siinä sitten hymyillä samalla kun mietit, kuinka oikeutettu oletkaan, kun pystyt maksamistasi veroista kustantamaan heille esim. narkkaustiloja ja puhtaita neuloja, alkoholisteille jokapäiväisen kyykkyviinan jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän