Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies panee nopeasti heti yhdynnän alusta

Vierailija
12.08.2018 |

Ja tahti kiihtyy vielä loppua kohden.. mun päällä semmosta lyhyttä, nopeaa ja tosi syvällä. En ole ikinä saanut niin helposti orgasmia yhdynnässä ja niin rajua kuin hänen kanssa. Miten toi on edes mahdollista. Miten teillä muilla? Mulla ei ole ennen häntä mitään vastaavaa kokemusta...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin erästä entistä miestäni joka tuli päälle ja nai kunnes laukesin kovaan orkkuun, ei tarvittu kuin lähetyssaarnaaja ja en voinut muuta kuin tulla ja kovaa.. Sitäpaitsi pidän siitä että mies ei pysähdy kuin seinään kun tulen vaan jatkaa vielä.

Vierailija
2/29 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tahti kiihtyy vielä loppua kohden.. mun päällä semmosta lyhyttä, nopeaa ja tosi syvällä. En ole ikinä saanut niin helposti orgasmia yhdynnässä ja niin rajua kuin hänen kanssa. Miten toi on edes mahdollista. Miten teillä muilla? Mulla ei ole ennen häntä mitään vastaavaa kokemusta...

Useimmat naiset tuntuvat tykkäävän juuri tuollaisesta nopeasta panemisesta. Syvällä ja lyhyttä siksi, ettei se ainakaan mulla itsellä tunnu juuri miltään (en siis laukea kesken kaiken) ja toisaalta nopea tuuppiminen klitorista vasten varmaan auttaa naista saamaan. Hän halusi miellyttää sinua ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset tuntuvat tykkäävän juuri tuollaisesta nopeasta panemisesta. Syvällä ja lyhyttä siksi, ettei se ainakaan mulla itsellä tunnu juuri miltään (en siis laukea kesken kaiken) ja toisaalta nopea tuuppiminen klitorista vasten varmaan auttaa naista saamaan. Hän halusi miellyttää sinua ;)

Varmaan täytyy olla hyvin lämmitetty ennen kun panee tuohon tahtiin, vai mitä mieltä naiset ovat?

Vierailija
4/29 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tahtoo kyllä purskahtaa joskus kesken kaiken kun oikein nopeasti ja syvällä lykkii. Vaimo tykkää sen olen huomannut kun ollaan lantiot vastakkain. Pidänkin taukoja ja työntelen sarjoissa kiusaten samalla itseäni ja häntä. Ja lopussa sitten oikein kunnon spurtti niin että voidaan tulla yhtäaikaa. Aika useesti niin käykin...

Vierailija
5/29 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan täytyy olla hyvin lämmitetty ennen kun panee tuohon tahtiin, vai mitä mieltä naiset ovat?

Joo kyllä lämmitellään. Sitten taas on niitä kertoja kun aletaan aika nopeasti ja suoraan panna kun tuntuu että kostuu jo ajatuksesta.

Vierailija
6/29 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäisin. Oma mies laukeaa valitettavasti aina melkein heti, kun aloittaa nopeamman tahdin.

Vierailija
7/29 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mulla ainakin tuntuu helvetin hyvälle kun oikein panettaa ja tekee mieli pimppaa. Suutelee naisen kuumaksi ja sitten kun saa nopeilla työnnöillä hänet sykkimään alla ja huomaa miten hän kiihottuu nopeasti lähelle orgasmia. Puristaa vielä viimeiset työnnöt ja sitten kun antaa tulla nainenkin laukeaa. Paras tunne mitä voi miehenä kokea!

Vierailija
8/29 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä lämmitellään. Sitten taas on niitä kertoja kun aletaan aika nopeasti ja suoraan panna kun tuntuu että kostuu jo ajatuksesta.

joku kiinalainen rytmi on kaksi lyhyttä työntöä kahdeksan pohjaan on kanssa aika toimiva, tahti voi olla aika nopea, äänestä päätellen teki aika kutaa kun otin rytmin käyttöön yllättäin

Vierailija
9/29 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä tekee aina noin jos sanon hänelle että hän saa panna mua niinkuin haluaa. Kuitenkin siinä saan nopeeta itsekin kun mua kiihottaa se kun hän tulee aina mun päälle ja se tapa miten hän panee. Ihana nähdä ja tuntee miten kiihottunut hän on

Vierailija
10/29 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mulla ainakin tuntuu helvetin hyvälle kun oikein panettaa ja tekee mieli pimppaa. Suutelee naisen kuumaksi ja sitten kun saa nopeilla työnnöillä hänet sykkimään alla ja huomaa miten hän kiihottuu nopeasti lähelle orgasmia. Puristaa vielä viimeiset työnnöt ja sitten kun antaa tulla nainenkin laukeaa. Paras tunne mitä voi miehenä kokea!

Totta! Se kun nainen lämpenee jo muutamalla voimakkaalla kaulasuudelmalla, ja kun tuntee sormiin miten kostunut hän on. Upeaa. Vaikka suuseksiä on kivaa antaa, on välillä ihanaa työntyä nopeasti sisään. 

Vierailija
11/29 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä en naidessa saa, oli nopeaa tai hidasta. Onhan se kiihottavaa jos toinen on kiimainen ja työntelee nopeesti. Toisaalta pitkät rauhalliset vedot niin, että tunnen hänet koko pituudelta sisälläni on myös upeita.

Vierailija
12/29 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nykyään tyyny aina vaimon pepun alla yhdynnän aikana ja lisäksi minulla värisevä penisrengas. Työntelen välillä alhaalta päin kohti g-pistettä ja välillä suoraan syvälle, välillä "nypytän" terskalla edes takaisin nopeasti puoliksi ulkona...On se kyllä ihanaa kun vaimo voihkii ääneen alla, kertoo kun orgasmi tulee, lantio liikkuu sillä tavoin edes takaisin kuin naisen hekumassa vain voi ja hän huohottaen pyytää lisää , jos pidän pienen tauon. Joskus nousen käsien varaan katsomaan juuri kun hän laukeaa allani ja haluaa kurkottautua kohti minua silmät auki....Hän pitää kiinni pakaroistanikin välillä ja se kiihottaa kuulemma häntäkin kun tuntee ne käsissään, kun ovat vielä suht kiinteät...

Olemme  kohta kuuden kympin kerhossa oleva aviopari. Viimeisen parin viikon aikanakin olemme rakastelleet viisi kertaa....Olemme huomanneet, että kun sitä rakastelutiheyttä vähän aina seuraa, se saa aikaan halua tehdä taas eikä tule niin pitkiä taukoja. 7-8 pv on ollut pisimpiä taukoja pitkiin aikoihin.

Halu syttyy siitäkin, että puhutaan siitä, että tekeekä mieli ja ruvetaan hommiin , kummankin suihkun jälkeen , vaikkei olisikaan niin kova mieliteko aluksi...Kumpikin tietää sitten sängyssä mistä toinen kiihottuu  ja nauttii...

Vierailija
13/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelen hitaalla tahdilla ja sitten kun alkaa orgasmi lähestyä kiihdytän tahtia ja panen niin nopeaan, kuin pystyn, kunnes laukean.

Vierailija
14/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö se paljon parjattu "nylkytys" onkin maailman parasta

Vierailija
15/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on tulevia viihdekirjailijoita paljon liikkeellä : )

Vierailija
16/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskos nyt hyvä -parempi 

mennä sinne

seksiosastolle kuitenkin noita panokonemuksia jakamaan.

Lykinlukin lyhyeen ja pitkään ja sitten aaaah kun on nytkytettty. Ouhouh.😰😰

👋👋

Vierailija
17/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen ongelmia näin torstaiaamuna.

Vierailija
18/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mies panee. 🙄🙄🙄🤔🤔 Silla on panomies.

Vierailija
19/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö se paljon parjattu "nylkytys" onkin maailman parasta

Näköjään. Miesten ei todellakaan kannata lukea miten kuuluu panna, vaan kysyä kohteelta mistä se tykkää. Ja jos se ei tiedä, niin sitten voi kokeilla koko repertuaarin läpi.

Vierailija
20/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha? Mekin pannaaan ja saadaan orgasmit. Pannaan monella lailla. Erilailla kuin aapeen ihmeellinen panomies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi