Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Minua ärsyttää, kun siskon exä sanoi, että Minna voi lähteä, mut mulle se sanoi, että ei. Siis tä?
Jos olet työtön, ota ämpäri mukaan. Loistava tilaisuus poimia porvoolaisia mustikoita ja myydä ne paluumatkalla lukijamatkan keskiluokan edustajille.
Jos bussikuskin mänkkipyyhe on penkillä ja istun sille, voinko tulla raskaaksi?
Laitan lapinpuvun päälle Porvoonmatkalle. Meneeköhän poronpapana
Jollain Munsalalaisella nenään?
Olen kuullut, että Bile-Dani on meille Porvoossa oppaana, odottelee ison kyltin kanssa Porvoon linja-autoasemalla. JEEE!
Vierailija kirjoitti:
Minkä rotuinen koira sopisi parhaiten Porvoon reissulle?
Porvoossa on paljon taostelukoiria, kannattaa olla provosoimatta niitä.
Laskeutumassa liukuportaita Kampissa lähtevän kaukoliikenteen kerrokseen. Porvooseen lähtevien bussien portin tuntumaan on jo kerääntynyt sankka joukko eri-ikäisiä naisia. Jokunen hopeakettukin vilkuilee nuorempia naisia arvioivin katsein hiukan syrjemmällä.
Yritän selvittää olisiko minulle mitään saman henkistä porukkaa ulkoisen habituksen perusteella. Paljon näyttää olevan vaihtoehtoporukan edustajia. repuissa on varmaan vegaanisia eväitä ja monilla on huopa tai alusta piknikkiä varten. Löytyyköhän ketään, joka suosisi paikallisen, kuuluisan liharavintolan pihvejä vanhassa kaupungissa?
Mies jätti minut tänne Porvooseen! En voi uskoa tätä todeksi. Miehen auto oli vain hävinnyt sillä aikaa, kun olin kaupassa.
Hyvä idea! Voisin lähteä mukaan!
Onko siellä rantoja jossa lapseni voi teloa itsensä kiviin vähän sivummalla ja minä pääsen haukkumaan kaikki samalla rannalla olijat somessa?
Onko siellä tavarataloja josta voin varastaa ilmapalloja käyttämällä lastani tekosyynä?
Entä onko siellä sushibuffee-paikkoja jonne voin viedä vauvani heittelemään sushipalasia lattialle ja jotta voin hymyillä ja kerskailla asialla kaikille somessa, kun meidän vauva on niin hurmaava kun sotkee?
Kånken-reppu ehdottomasti mukaan, se on meidän tiimitunnus! Go AV go!
Älkää muuten ottako käpykakkuja mukaan evääksi bussiin, ettei sen yhden AV-mamman mies ala innostumaan vähän liikaa!!!
Olen käynyt jo kolme kertaa Porvoossa. Kysy mitä vain, vastaan kaikkiin kysymyksiin.
Saako Porvoosta kyrväkesiemeniä parvekelaatikkoa varten?
Eikö se Arvostele mun illallinen Suomi-sarjan Hyacint Bucketmainen soittorasiatäti pidä kukka ja sisustusputiikkia Porvoossa??? Voidaanko käydä siellä syömässä suomineitokakut ja kuunnella soittorasiasta Maamme-laulua???? Olis niin kiva nähdä teeveejulkkiksia samalla hei!
Hyi ei Porvooseen, se on tosi WT nykyään! Voisin luetella 30 asiaa mitkä siellä on ihan täys WT:tä!
Jos osa ei mahdu bussiin niin voisiko palstan Audimies kuskata meidät?
Minäpäs käynkin matkan aikana kakalla ja pyyhin pyllyni vessapaperilla! Suihkua en meinaa käyttää ollenkaan! Häh-hää, siitäpähän saatte!
Vierailija kirjoitti:
Minkä rotuinen koira sopisi parhaiten Porvoon reissulle?
No tietysti se TAOSTELUKOIRA!!11
Lähden mielelläni mukaan jos isovanhemmat ottavat lapset hoitoon. Matka on minulle tärkeä ja loukkaannun verisesti jos lasten hoito ei heiltä onnistu, en vie lapsia heille enää koskaan jos he kieltäytyvät.
Et voi sanoa "...olisiko ketään, joka voisi..." pitää sanoa ..."ketä voisi tehdä..."