Ranska voittaa euroviisut. On viulua, hyvä laulaja ja erikoinen biisi. Se on tämä. Linkki
Kommentit (32)
Minun suosikki heti ekalla kuulemalla.
Upea. Jos ylipäänsä äänestäisin, niin tätä voisin äänestää.
Ranskalaisilla on melkein joka vuosi tällainen samanlainen biisi, jossa nainen laulaa dramaattisesti korkealta ja kovaa. Aika tylsä biisi tämä.
Videolla on liikaa esiintyjiä. Riippuu, kuinka toteutetaan Euroviisulavalla. Aivan upea ääni!
Eieiei, ei enää oopperapoppia kolmatta vuotta peräkkäin. Onhan laulaja ihan taitava (jos kuulostaa livenä samalta eikä ole autotunella muokattu) mutta ei tuollaista kiljumista ole miellyttävä kuunnella. Samaa mieltä olin viime vuoden voittajasta, tosin voittihan se kuitenkin. No, mieluummin tämä kuin Liekinheitin.
Ei ne peräkkäisinä vuosina kiljujia ota.
Vierailija kirjoitti:
Videolla on liikaa esiintyjiä. Riippuu, kuinka toteutetaan Euroviisulavalla. Aivan upea ääni!
No viulun soittajat toivottavadti nähdään lavalla. Onko live esiintymisestä tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Eieiei, ei enää oopperapoppia kolmatta vuotta peräkkäin. Onhan laulaja ihan taitava (jos kuulostaa livenä samalta eikä ole autotunella muokattu) mutta ei tuollaista kiljumista ole miellyttävä kuunnella. Samaa mieltä olin viime vuoden voittajasta, tosin voittihan se kuitenkin. No, mieluummin tämä kuin Liekinheitin.
Olispa edes vaihteeksi päkättäjä.
Isreal vie tän vuoden. Vihervassarit vaietkoon.
Tuo shys tulee mieleen Saara Aallon esiintyminen m
X-factorissa.
Ei pärjää liekinheittimelle tämä vaikka omalla tavalla kaunis biisi onkin.
Ranskalaiet osaa ja heillä on kiehtovan oma soundi. Esim. Barbara Pravin: Voila oli 2021 ihan omalla tasollaan vaikka tulikin toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se äärioikeiston kampanja toiminut viime vuonnakaan eli persut vaietkoon.
Ranska floppaa vuosi toisensa jälkeen, vaikka ennakkoon aina hehkutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se äärioikeiston kampanja toiminut viime vuonnakaan eli persut vaietkoon.
Monikkomuoto on vaietkoot.
Takatukka on henkinen voittaja jokatapauksessa.
Artisti eläytyy ranskalaisittain. Biisi on loistava. Tunne välittyy.