Millaisissa lakanoissa tykkäät nukkua?
Onko ihan sama vai pitääkö olla tietynlaista/tietyn väristä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Puhtaissa puuvillaisissa.
Tällä hetkellä nukun erilaisissa keiju - ja prinsessalakanoissa, kun heille ei enää kelpaa. No, mulle se ja sama.
lapsille ei enää kelpaa. ;)
Sama
Puhtaissa puuvillaisissa, sellaisissa pari kolme vuosikymmentä vanhoissa, jotka ovat hyvää tukevaa puuvillaa ja säilyneet näin pitkään. Yhtäaikaa puhtaankarheita ja pehmeäksi kuluneita.
Nahkalakanoissa tai lateksilakanoissa tykkään nukkua.
Silkkilakanat on parhaat . On tosin kalliita, mutta muita en enää osta.
Ei saa ainakaan haista pesuaineelle tai huuhteluaineelle, mutta puhtaat pitää olla. Tykkään pehmeäksi pestystä, tiheäksi kudotusta puuvillasta. Valkoinen on se mieluisin väri itselleni.
Egyptinpuuvillaiset aluslakanat, tyynyliinat ja pussilakana pellavaa. Aluslakanat on aina valkoiset, tyynyliinat ja pussilakanat värikkäämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Mankeloiduissa puuvillalakanoissa, mielellään valkoisissa tai punaisissa. Mankelointi silittää kuidut ihanan sileiksi ja viileiksi.
Mä en varmaan saisi unta punaisissa lakanoissa. Tykkään viileistä sävyistä.
Puuvillasatiinia tai perkaalia, korkea lankatiheys. Pellava ja silkkikin kävisi vaikka mulla ei ole.
Lakanani ovat valkoisia, yhdet vedenvihreät ja tummanharmaat löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa muissa paitsi niissä kiiltävissä hiostavissa satiinilakanoissa.
No silkkisatiini ei ainakaan hiosta.
Nukun ainoastaan silkkilakanoissa.
Mun parhaat lakanat on Gantin ja egyptiläistä puuvillaa.
Joskus ostan lisää samanlaisia.
Mistä löydätte valkoisia pussilakanoita?
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydätte valkoisia pussilakanoita?
Itse olen tilannut Ku Klux Klanin nettikaupasta,sieltä saa halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mankeloiduissa puuvillalakanoissa, mielellään valkoisissa tai punaisissa. Mankelointi silittää kuidut ihanan sileiksi ja viileiksi.
Mä en varmaan saisi unta punaisissa lakanoissa. Tykkään viileistä sävyistä.
Ei mekään aina nukuta... Ja sitten kun nukutaan, on valot pois ja kaikki värit on mustia.
Finlaysinin puuvillasatiini ei ole karheaa nähnytkään. Se on sillkisen pehmeää ja mun suosikki. Tavallisia puuvillaisiakin lakanoita löytyy.
Meillä on vain Schlossbergin lakanoita. Niin kauniita ja laadukkaita. Terveiset täältä Ullanlinnasta!
Puhtaissa.
Mitä kankaaseen tulee, niin puuvillasatiini on aika hyvä ellei paras.
Itse tykkään perkkaalipuuvillaisista. Ryhdikkäämpiä ja viileämpiä kuin satiinipuuvilla. Mutta pellava kiinnostaa. Omat pellavalakanani on karheita. Minkälaisia muilla ne on?
Kuivien hiusten takia käytän myös silkkityynyliinoja. Silkki ei ime rasvaa hiuksista, niin kuin puuvilla ja pellava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa muissa paitsi niissä kiiltävissä hiostavissa satiinilakanoissa.
No silkkisatiini ei ainakaan hiosta.
En tiedä mitä satiinia olivat, mutta ihan kamalia, olisko ollut jotain tekokuitusatiinia sitten. Talvella olivat hirveän sähköisiä ja jos jalkapohjat olivat kuivat niin inhottavasti rapisi kun osui siihen kankaaseen. Lämpimillä ilmoilla olivat tosi hiostavia. Mulla oli pussilakanat ja aluslakanat, sekä tyynynpäälliset sitä kangasta. Näyttivät niin kivoilta sähkönsinisenä, sen takia ostin joskus aikoinaan. Roskiskamaa jo.
Puhtaissa puuvillaisissa.
Tällä hetkellä nukun erilaisissa keiju - ja prinsessalakanoissa, kun heille ei enää kelpaa. No, mulle se ja sama.