Jaahas se olis tänään treffit naisen kanssa jonka tapasin eilen baarissa mutta nyt on vaan joku 20€ rahaan
Minne tolla rahalla muka naisen voi viedä, kävisikö ostamassa jotain hedelmiä ja veisin luontoretkelle ja keräisin vaikka jonkun metsäkukka kimpun sieltä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä treffailutyyli missä tarjotaan ruokaa ja kahvi yms. on tullut Suomeen? En muista tätä omasta nuoruudestani 90-luvun lopulta. Silloin tavattiin jomman kumman luona ja juotiin ehkä kahvia.
Ai niitä muistoja, kun "juotiin kahvia" :-)
Niitäkin, mutta aika monen kanssa juotiin ihan vaan kahvia ilman heittomerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikavippi.
Treffikumppani menisi heti vaihtoon jos kuulisin, että treffejä varten on otettu pikavippi. Ei ole sillä ihmisellä raha-asiat lähelläkään hallussa. Saa olla rahaton, eritoten tilapäisesti, muttei saa olla idiootti. 20€ riittää hyvin kun vähän miettii, ja vaivan näkeminen olis mulle ainakin arvokkaampaa kuin ylipäänsä minkään yhtään suuremman rahamäärän käyttö.
"Velka on investointi tulevaisuuteen."
-- Matti Vanhanen, pääministeri
Katkera lesbis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse siitä, että kuvittelet että sinun pitää tarjota ruoat tai aktiviteetit naiselle? Mä olin todella aktiivinen deittailija Tinderissä pari vuotta enkä muista, että kukaan mies olisi yrittänyt tarjota ja hyvä niin. Ei todellakaan ole nykypäivää se että mies maksaa. Molemmat maksaa omansa. N+30
Kuka haluaa tavata tinderistä naisen?
Sekopäisiä hulluja kaikki.
Tinderillä on 50 miljoonaa käyttäjää, että aika moni.
Vierailija kirjoitti:
Muista, että osa tuosta rahasta menee kondomeihin, jos sinulla ei ole jemmassa entisiä (katso etteivät ole vanhentuneet jos löytyy).
Kakkoseen...?
Löytyykö hyllystä mitään seurapelejä? Yatsya, edes korttipakkaa? Ruutupaperia ja pari toimivaa kynää?
Ihme kun nykynuorisoa pitää opettaa, miten ennen viihdytettiin itseä kun rahaa ei ollut.
Mitä noihin peleihin tulee, niin täälläpäin niitä saa lainattua kirjastosta.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö hyllystä mitään seurapelejä? Yatsya, edes korttipakkaa? Ruutupaperia ja pari toimivaa kynää?
Ihme kun nykynuorisoa pitää opettaa, miten ennen viihdytettiin itseä kun rahaa ei ollut.
Mitä noihin peleihin tulee, niin täälläpäin niitä saa lainattua kirjastosta.
Viinipullo tyhjäks ja pullonpyöritystä - voi pyytää myös muita puistossa viihtyviä leikkiin mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Muista, että osa tuosta rahasta menee kondomeihin, jos sinulla ei ole jemmassa entisiä
Miksi ensimmäisillä treffeillä pitäisi heti harrastaa seksiä?
Sovitaanko, ettei provoa aloiteta sanalla jaahas! Se on niin tylsä ja kulunut. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kahellakympillä saat viinipullon ja mansikoita. Sit vaan päätätte missä ne nautitte.
Ei saa Suomessa sunnuntaina.
Pieni leikkimielinen kisa jos lähdette luontoon. Ota pari kuppia mukaan, johon kummatkin kerää mustikoita (ja pakastepussi marjoja varten). Sitten vedätte vaikka pitkää tikkua/ heitätte kolikkoa tms. Ja häviäjä lupautuu leipomaan mustikkapiirakan seuraaville deiteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä lihava nainen. Sellaiset syö paljon. Ja epäterveellisesti.
Lihavat naiset on helppoja. Sellaisen voi vokotella kämpille kun käy Lidlistä hakemassa pari lihapiirakkaa Ehkä pari tölkkiä siideriä jos se on tosi nirso. Sitten kun se on ne seitsemän lihapiirakkaa syönyt voidaan siirtyä suoraan astutukseen.
Hyi olkoon kuinka ikävä ihminen olet! Toivottavasti kukaan edes se lihava ei joudu sinun kynsiisi!
> Miksi ensimmäisillä treffeillä pitäisi heti harrastaa seksiä?
Ööö... Minulla on kyllä jäänyt myös viimeisiksi treffeiksi, jollei seksiä ole harrastettu.
Miksi sun pitää maksaa???
Onko treffikumppanisi 1940-luvulta?
Ei kai kukaan nainen nykysin oota et mies maksaa?
Jos ootatte, niin kai toimitte muytenkin vanhanaikaisesti. Ootte miehenne hiljaisia, nöyriä palvelijoita?
Järkevä nainen tuskin haluaa lähteä metsään ensitreffeillä tuntemattoman kanssa. Kaupungille kävelylle ja kahvilaan kahville, panostat seuraaviin treffeihin sitten enemmän jos sellaiset tulee.
Ostat sillä 20€ 24packin kaljaa... juot sen ja sit viet tölkit niin saat jonkun 4€. Meet treffeille ja ostatte pizzan puoliksi.
isse kyllä aio viedä seuraavan deitin metsään sienestämään tai perhokalalle koskelle, siinä ei mene aika hukkaan ja samalla luontoliikuntahyöty + sienet + kalat
korkkarihirmuja istumassa jossain kahvilla, ei mulle, menee rahaa ja aikaa hukkaan tai jossain typerässä leffassa, tietysti yksi vaihtoehto olisi treffit ruoka-avun jonossa, saatas molemmat kassilliset ruokaa!
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä lihava nainen. Sellaiset syö paljon. Ja epäterveellisesti.
Heh. Ei palstalaiset treffaa lihavia naisia. Ja esim.minä olen lihava, mutten kaipaisi syömistä treffeillä. Kahvi riittäisi.
Alko on kiinni joten voit unohtaa viinit. Minä tykkäisin makkaranpaistosta jossain laavulla tai muuten vaan luontopolulla, kahvit mukaan ja ehkä jotain eväsleipää tms. Tai jonnekkin rantaan jäätelölle tms.