Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkaatteko jääkaapin kun muutatte yhteen?

Vierailija
12.08.2018 |

Mun ja sun ruoat. Onko yleistä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas oikein kirjoitus hallissa:D

Vierailija
2/10 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En merkkaisi. Yhdessä asuessa jaetaan ruoat. Muuten kyseessä on kämppis, ei puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu silloin kun muutin opiskelemaan 15-vuotiaana koulun asuntolan soluun kahden muun 15-vuotiaan kanssa niin meillä oli jääkaapissa jokaisella oma hylly.

Jos taas puolisosta puhutaan niin haloo, kyllä meillä on ollut yhteiset ruuat ja yhteiset rahat aina.

Vierailija
4/10 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen koti, yhteiset ruoat.

Vierailija
5/10 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat laittavat kuukausittain saman summan yhteiselle tilille ja sieltä ostetaan ruoat, jotka ovat yhteisiä eli ei todellakaan merkkailla.

Vierailija
6/10 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai molemmille oma jääkaappi ja lukko oveen. Lapset kun syntyy ne saavat sitten omansa. Ensin pienemmät ja sitten isommat.

Vierailija
7/10 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat laittavat kuukausittain saman summan yhteiselle tilille ja sieltä ostetaan ruoat, jotka ovat yhteisiä eli ei todellakaan merkkailla.

No huh en kyllä haluaisi asua kanssasi

Vierailija
8/10 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas oikein kirjoitus hallissa:D

Niin tuntuu olevan

Vierailija
9/10 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen varmaan merkkaamattakin pitäis muistaa oliko jääkaapissa oleva jugurtti oma välipalala vai kumppanin työeväs.

Ei siitä mitään tule jos kummallakin on omat juustopaketit ja voirasiat.

Sellasen tilanteen keksin missä merkkaus on paikallaan. Jos kummallakin on samanlainen limupullo josta käy hörppimässä jääkaapilla suoraa pullosta, niin on syytä merkata, että juo sitten koko aika omastaan.

Mun tomaatti, sun tomaatti. Mun kinkkusiivu, sun kinkkusiivu. Mun ketsuppipullo, sun ketsuppipullo. Vain mun majoneesituubi.....ei, ei, ei!

Vierailija
10/10 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme merkanneet. Emme olleet kämppiksiä vaan perhe. Nyt yhdessä jo 30 vuotta ja hyvin tunnistamme toistemme jogurtit, jotka jätämme rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän