Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Miksi miehen tulee olla urheilullinen?

Vierailija
12.08.2018 |

Tota vaatii naiset jotka ei itse urheile juuri koskaan😀

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oli taas niin tyhjÀ avaus, ettÀ ei mitÀÀn jÀrkeÀ. Miksi et kysy niiltÀ naisilta? Itse en koskaan etsinyt urheilullista miestÀ, etsin miestÀ jonka kanssa on riittÀvÀn samanlainen arvomaailma, tulevaisuuden toiveet ja vapaa-ajanviettotavat. Toivoin löytÀvÀni miehen, joka tykkÀisi matkustella, harrastaisi kulttuuria ja pitÀisi elÀimistÀ. NiitÀkÀÀn "kriteerejÀ" en mihinkÀÀn kirjannut, kun en netin kautta hakenut. Urheiluhullu mies olisi ollut minulle kauhistus. Onnekseni löysin hakemani,

Vierailija
2/7 |
12.08.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Stamina

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On varmaan niin kiva hivellÀ niitÀ betonisia pakaroita ja rintalihaksia.

Vierailija
4/7 |
12.08.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Öh, okei? Itse en vaadi mieheltĂ€ mitĂ€ en itse ole valmis tekemÀÀn. En mĂ€ voisi sanoa, ettĂ€ "Olethan urheilullinen." Miksi helvetis mĂ€ niin sanoisin? MinĂ€ haluan kĂ€pertyĂ€ sohvalle katsomaan leffaa.

MitÀ tÀmÀ muuten sinua haittaa? Jos joku sohvaperuna haluaa urheilullisen miehen niin siinÀhÀn haluaa. Eri asia saako koskaan. Ei sunkaan ole mikÀÀn pakko vastata.

Vierailija
5/7 |
12.08.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onhan se kiva sÀngyssÀ.. katsella ja kosketella

Ihan tÀlleen sukupuolesta riippumatta sillÀ kumppanin ulkonÀöllÀ on oma merkityksensÀ.

Vierailija
6/7 |
12.08.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole huomannut ettÀ suuri enemmistö vaatisi mieheltÀ urheilullisuutta. EtenkÀÀn jos nainen itsekin viihtyy paremmin sohvalla kuin lenkkipolulla. Itse toivoisin mieheltÀ aktiivista elÀmÀntapaa, sillÀ se antaisi pohjan yhteisille harrastuksille ja kiinnostuksenkohteille. Vaikka salilla kÀymiset ja juokseulenkit hoidankin mielummin yksin, olisi kiva jos mies olisi innokas lÀhtemÀÀn mukaan vaikka sup-lautailemaan, pyörÀilemÀÀn, vaellusreissuille yms. Ja toki pidÀn normaalipainoista/urheilullista miesvartaloa seksikkÀÀmpÀnÀ kuin ylipainoista ja löysÀÀ. Joskus seurustelin sohvaperunan kanssa ja kyllÀ homma kÀy todella tylsÀksi jos toisella ei ole leffojen katselua kummempia harrastuksia eikÀ sitÀ saa ikinÀ houkuteltua mihinkÀÀn mukaan kun itse en millÀÀn jaksaisi aina telkkarin ÀÀressÀ jumittaa.

Vierailija
7/7 |
12.08.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan siksi ettÀ löysööÀÀ sohvaperunaa ei ole kiva katsella kovin pitkÀÀn.

Onhan se hienoa kun kumppani liikkuu ja pitÀÀ huolta itsestÀÀn.