Keneen olitte lapsena ihastuneita?
Itse jostain syystä kuulemma pikkulapsena siihen Onnen pyörän juontajaan Janne Porkkaan.
Kommentit (14)
Blossomin Joeyhin ja Beatleseihin.
Pelle Hermannin siihen kepakkoon :DDD Älkää kysykö, joskus 1,5- vuotiaana kuulemma olin aina ihan kickseissä sitä.
Matti Nykäseen joskus 3-vuotiaana. Vanhemmat eivät vahingossakaan vieneet minua lehtihyllyn ohitse, koska jos Seiskan tai muun juorulehden kannessa oli Nykäsen kuva, jäin tuijottamaan ja haaveilemaan ja minua ei saanut kaupasta ulos kuin kamalan kirkunan kera :D
Pieni talo preerialla -sarjan isään.
Siihen asuntomarkkinoiden Remontti-Reiskaan:D
Vierailija kirjoitti:
Pieni talo preerialla -sarjan isään.
:-) piti juuri kirjoittaa, että Laura Ingalsiin. Samaa sarjaa olemme katsoneet.
Täällä kans yks Matti Nykäseen lapsena lääpällään ollut :D
Bonanza- sarjan Little-Joe, myöhemmin Pieni talo preerialla sarjassa isää esittänyt.
Beatlesien Paul McCartney.
Tätini mies, olin 4v. Erosivat myöhemmin , en koskaan enää nähnyt miestä.
Brainstormin laulaja Reynard Cowperiin, voi luoja että olin 13vee ikäisenä sekaisin , kun se 2000 vuonna kilpaili euroviisuissa, ja itkin hirveesti kun ei voittanut, vaan tuli "vaan" kolmanneksi My Star biisillä ;D
Elijah Wood , saman ikäisenä suurin piirtein. Kun tuli Taru Sormusten herrasta elokuvat !
Suuri Seikkalu(Muistatteko tän ohjelman?) Niin se yks kisaaja, Arttu:D tääkin joskus samsmikäisenä. Tuo kesä oli suurten ihastumisten aikaa mulle:D
XL5 Pete ja Hansoneiden Taylor, sekä Backstreet Boysien Nick oli myös ihqui ;) :D
Mutta toi Reynard mulla ollu varmaan "pahin" crush.... <3
Rölliin... Hyvä miesmaku jo 2-vuotiaasta.