Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Miten kehtaan mennä maanantaina töihin? :0 repesin huutonauruun perjantaina pomon änkytyksen takia

Vierailija
11.08.2018 |

Pomoni änkyttää melkein jatkuvasti ja se pahenee kun hän on hermostunut..

Perjantaina piti puhetta juuttui todella pahasti änkyttämään erään sanan kohdalla ja minä repesin huutonauruun.
Naamioin sitä yskäksi mutta peli oli jo ohi..
En saanut potkuja eikä pomo edes asiasta maininnut.
Mutta hävettää ihan hirveästi.

En voi anteeksi pyytää. Miettikää jos menisin sanomaan, että anteeksi kun nauroin en voinut sille mitään kun kuulostit niin hassulta. Ei sellaista voi mennä sanomaan.
Apua.
En olisi halunnut nauraa mutta olin itsekin hermostunut ja silloin nauru on herkillä muutenkin..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot pomollesi, että: "anteeksi mulla pahoja mt ongelmia javaikeuksia hillitä nauruani. Mutta ei hätää nyt on lääkityskunnossa voin jatkaa töitä.!"

Vierailija
2/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törkeä tyyppi. Olet aikuinen ihminen ja et osaa pitää naamaa peruslukemilla ja käyttäytyä asiallisesti? Ansaitsisit potkut.

Vierailija
4/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut saattavat nauraa jopa hautajaisissa, kun se on niin stressaava tilanne, mutta noin huono itsehillintä vaatii kunnon lääkitystä.

Vierailija
6/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyit todella törpösti, mutta ainoa asia mitä voit tehdä on pyytää anteeksi kahden kesken.

Vierailija
7/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans tuli ylemmäntason pomo vierailulle ja piti palaveria 50 ihmiselle kun yhden sanan kohdalla hirtti kiinni ja alkoi kauhea papatus. Siinä sitten vaan kaikki yritti katsoa lattiaan tai ikkunoihin samalla kun pidättelivät naurua. Tästä änkytyksestä ei ollu mitään ennakkotietoa.

Vierailija
8/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

änkyttäjät on hassuja

Vierailija
9/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin pyytää anteeksi käytöstäni perjantaina, käyttäydyin tosi sopimattomasti ja tyhmästi ja se on vaivannut minua koko viikonlopun. Tunnen oloni idiootiksi. En tiedä miksi noin kävi, ehkä olin vähän väsynyt kun on aika stressaavaa aikaa tämä koulun alkaminen. Joka tapauksessa, pyydän anteeksi. " 

Jotain tähän malliin?

Kaikki mokaavat, mutta ne, jotka osaavat korjata pahimmat vauriot rehdisti ja rehellisesti, muistetaan. 

Vierailija
10/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änkyttäjille naurajat on sen luokan ihmisiä jotka tulee sulkea kaiken hyvän ulkopuolelle. Näin on sovittu.

Vierailija
11/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea olla repeämättä änk-änk-änk-noh-änkyttäjille. Tahatonta repeämistä. Mitä enemmän yrittää olla repeämättä, sitä varemmin repeää.

Vierailija
12/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pokerinaama pettäisi niin kukaan ei huutonaura vahingossa.

Vierailija
13/15 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nauroin vahingossa!

T. Ap

Vierailija
14/15 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop hop

Vierailija
15/15 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, älä moisesta hermoile, menee viikonloppu pilalle. Sure vasta maanantaina, kun työpaikallasi on toinen ja henkilökohtaiset roippeesi ovat roskissa.