Katsoiko kukaan remontilla rahoiksi kymmenettä kautta?
Katsomossa lukee virheellisesti kahdeksas kausi. Ihan paras sarja! Mitään mietteitä sarjassa? Aloin itse katsomaan sarjaa vasta viime kaudesta ja vaikka olin kiintynyt viime kauden kilpailijoihin, niin tämä kausi oli vieläkin parempi. Ayden ja Jess<3. Nyt surettaa, kun kausi on ohi :(
Kommentit (30)
Ehkä vielä ärsyttävämpiä olivat aikanaan Kaksoset Lysandra ja Alisa.
Itselläni jäänyt jäi joku kausi katsomatta kun ohjelmatiedoissa kerrottiin vanhasta kaudesta. Nytkin näkyy kaksi kautta yhtä aikaa joten epähuomiossa voi luulla että näytetään vain uusintoja.
TosiTV: n perusteella olen luullut että australialaiset ovat kaikki tosi iloisia, myönteisistä ja kannustavia mutta kyllä nämä D ja D -tapaukset saa mielen muuttumaan.
Okei, tällä sarjalla on siis myös faneja. Oon ihmetellyt, kun tätä tehdään miljoona kautta, mutta musta tää on todella rasittava ja tylsä! Usein ollut taustametelinä, kun oon odottanut Married at first sightia.
Oon hömppärealityjen ystävä, mutta en jotenkin yhtään jaksa kiinnostua jostain nakuttelukisailusta. Ehkä tää sopii ihmisille, joita itseäkin kiinnostaa remontointi.
Tim ja anastasia valehtelivat päin naamaa paitsi muille remontoijille niin myös scottille, että heillä olisi rahaa maksaa työntekijöille. Sitten scott sanoo, että miten se on mahdollista kun teillä on tilillä vain 1500 dollaria?
Ja sitten tämä jatkuva ulkona syöminen: jo aiemmissa kausissa on sanottu ihan selvästi, että toisen remontoijista pitää olla aina työmaalla jos ei tekemässä itse niin ainakin valvomassa työntekijöitä. Ei niin että lähdetään yhdessä syömään tai shoppailemaan mikä on myös ajankäytöllisesti typerää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vielä ärsyttävämpiä olivat aikanaan Kaksoset Lysandra ja Alisa.
Itselläni jäänyt jäi joku kausi katsomatta kun ohjelmatiedoissa kerrottiin vanhasta kaudesta. Nytkin näkyy kaksi kautta yhtä aikaa joten epähuomiossa voi luulla että näytetään vain uusintoja.
Kaksoset eivät olleet siinä niiden uudemmassa kaudessa yhtään niin pahoja kuin ekassaan.
Jotenkin tuotanto aina onnistuu joka kaudelle löytämään ihmispersepariskunnan. 13. kausi oli kamala, koska siinä näitä pariskuntia oli kaksi ja draama sen mukaista... Kuitenkaan ainakaan kuudella ekalla kaudella en muista tälläistä olleen, ehkä se on sitä tositeeveetä :/
olen nähnyt vasta tämän ja viimeisen kauden. tykkään tosi paljon. keith on niin HOT!
ehtikö D&D muka tehdä kaikki korjaukset niissä kolmessa päivässä? niidenhänhän piti repiä auki kylppäreidensä lattiat ja laittaa ne viettämään viemäriä kohti.
ayden oli munkin suosikki. tosi mukava ja reilu kaikille.
eikä anastasia varastanut D:ltä sitä tapettia! sillehän stailattiin se huone hänen puolesta ja sitten hän tykästyi siihen tapettiin.
tim oli munkin inhokki. ylimielinen. anastasiasta pidin.
toivottavasti näytetään lisää näitä kausia! eikä näin päällekäin kuin nyt tuli.
Muakin ihmetytti se, että miten Tim&Anastashia ja D&D saivat asunnot myyntikuntoon ennen huutokauppaa. Varsinkin kun Tim alkoi jtn hemmetin pyykkikulua rakentemaan kesken kaiken?? Ihan idioottimaista.
Upittelen. Olisi kiva kuulla mietteitä sarjasta ja tästä kaudesta :) En oo vieläkään päässyt yli siitä, että tää kausi on ohi :D Jotenkin niihin kilpailijoihin kiintyy niin paljon ja tuntuu aina että seuraavista kilpailijoista ei voi tykätä yhtään niin paljon.
Tim ja Anastasia lupasivat hyväntekeväisyyteen vain sen voiton eli 100 000 dollaria, jos voittavat koko homman. Tosi ikäviä tyyppejä, saivat ihan liikaa apua, että saivat kämpän myyntiin, myyntivarauksesta olisi pitänyt ottaa paljon enemmän, koska ihan selvää oli että muut viimeisteli sen kämpän.
D&D oli tosi ikäviä tyyppejä, tälläkin kaudella. Se Darren on sellainen "säännöt eivät koske minua", on varmaan tottunut jalkapallourallaan siihen että saa tehdä mitä huvittaa ja muut hoitavat sitten arkihommat. Ja se Dea ei tehnyt tälläkään kertaa mitään siellä raksalla, shoppaili vaan ja kävi kotona makoilemassa lasten luona. En ymmärrä miksei esimerkiksi siitä kylpyhuoneesta rangaistu, missä oli kokonaan kaadot jääneet tekemättä, sehän on ihan perusasia kylppärissä! Ihme märisijöitä molemmat.
Ayden ja Jess ja Charlotte ja Josho olivat parhaat ja olisivat ansainneet voittaa. Onneksi saivat kunnon voitot.