Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka seisoo pysäkillä yksin? Sano rehellisesti.

Vierailija
11.08.2018 |

Tähän voit anonyymina kirjoittaa suoraan mitä ajattelet.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä hieman sääliksi käy. Ihmettelee että onkohan raukalla yhtään ystävää, ei kaiketi :(

Monesti olen jäänyt miettimään koko loppupäiväksi sitä yksinäistä raukkaparkaa jonka näin seisomassa pysäkillä. Tulee välillä uniinkin :(

Vierailija
22/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen: Ihan pehmeetä meininkii, mikä jengii vaivaa?!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Seison joka arkiaamu junapysäkillä yksin, ja menen töihin. En ajattele muista yksin odottelevista mitään.

Vierailija
24/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että se on jotenkin kiero ja perverssi ihminen. Että sen kotikasvatus oli kauhea ja teki siitä sen sosiopaattisen persoonan. Jos vielä näyttää väärällä kädellä merkkiä kuskille niin silloin alan olla jo tosi huolestunut ja tod. näk. jään pois ennen omaa pysäkkiäni jos tämmönen tyyppi nousee kyytiin.

No nyt tuli päivän parhaat naurut, kiitos tästä! :D

Vierailija
25/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piruparka 👹

Vierailija
26/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oh dear  lolloti en mitää mut susta me aatellaan että olet joku vtun sairas mielenterveyspotilas jolla ei oo muuta tekooo ko kyhätä typeriä aloituksia koko pv.

Vierailija
27/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että se on jotenkin kiero ja perverssi ihminen. Että sen kotikasvatus oli kauhea ja teki siitä sen sosiopaattisen persoonan. Jos vielä näyttää väärällä kädellä merkkiä kuskille niin silloin alan olla jo tosi huolestunut ja tod. näk. jään pois ennen omaa pysäkkiäni jos tämmönen tyyppi nousee kyytiin.

No nyt tuli päivän parhaat naurut, kiitos tästä! :D

Sama juttu, nauran vastauksille vedet silmissä!

Vierailija
28/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis jokseenkin olevan vähä tärkeämpiäkin asioita maailmassa :D

Vierailija
29/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan henkilöstä. Jos se on joku söpö tyttö niin ajattelen kuinka suloinen hän on jne. Jos taas juoppo niin toivon ettei ala mulle puhumaan.

Vierailija
30/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ajatellut mitään.

Vierailija
31/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seison 99% yksin pysäkillä. Jestas mitä kysymyksiä!

Vierailija
32/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ajattele pysäkillä seisojista yhtikäs mitään, tänäänkin monen ohi ajoin enkä todellakaan muista edes sitä oliko pysäkeillä ylipäätään porukkaa vai ei. 

Vierailija
33/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako aloittaja ihmistä, joka seisoo pysäkillä yksin, siis siten, että samalla pysäkillä ei ole ketään muuta ihmistä odottamassa?

Vierailija
34/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainaki aattelen et hei vähän noloo ja sit mä otan kuvan ja postaan mun faceen et hei kattokaa miten nolo tyyppi yksin pysäkillä XD

Vierailija
35/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF, AP??

Vierailija
36/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainaki aattelen et hei vähän noloo ja sit mä otan kuvan ja postaan mun faceen et hei kattokaa miten nolo tyyppi yksin pysäkillä XD

:DDDD

Vierailija
37/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se odottaa bussia, en muuta.

Vierailija
38/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bussi menny jo ?

Vierailija
39/44 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin pitäisikö ottaa kyytiin ja viedä mihin haluaa. Tämä siis jos nainen. Lopetan haaveilun yleensä heti ja kehoitan kuskia kiirehtimään.

-Bentley-mies

Vierailija
40/44 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, oletko pikkukaupungista, jossa julkisilla liikkuminen on harvinaista?

Mulla on pääkaupunkiseudulla melko pitkä työmatka, johon kuuluu kolmella eri julkisella matkustamista. Ensin bussi, sitten metro ja loppupätkä ratikalla. Väittäisin että valtaosa arkisin erilaisilla pysäkeillä odottelevista ihmisistä tekee sitä ihan yksin. Harvalla mitään saattajaa työmatkalla on... Lähinnä koululaiset liikkuvat ryhmissä, mutta aikuiset pääasiassa kyllä yksin. Enpäs osannut ajatella, että tästä pitäisi herätä jotain ajatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi