Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli riita itkettää ja naurattaa

Apua
11.08.2018 |

Oli kovat suunnitelmat tälle päivälle että piti tehdä yhdessä jotakin mukavaa. Aamu meni kivasti ja seksiäkin harrastettiin. Laitoin pyykkiä koneeseen ja piti sen jälkeen lähteä lenkille yhdessä. Kone kun pesi, laittelin jotain ruokajuttuja ja jääkaappia siivoilin. Mies katsoi telkkaria. Kone kun oli pessyt kysyin että jokos mennään. Kokoajan mies oli että joo kohta mennään ja plaa plaa.. sitten sanoin että taasko odotutat (aina sama homma että kun ollaan lähdössä johonkin, niin miestä saa odotella. Alkaa laittautumaan kun olen ulkovaatteet päällä).

Tästähän sota syttyi ja sain kuulla kuinka minä teen itsestäni tärkeän ja miksi laitoin pyykkejä koneeseen juuri silloin eikä silloin menty lenkille ja tein itsekin jotain omia juttuja äsken(RUOKAA MEILLE). Minulla meni tämä sitten tunteisiin kun sanoi vielä että olisiko hänen pitänyt tulla siinä minun sotkuja ja jälkiä siivoamaan että olisi parempi mieli:D (wtf?) Tuokin että kun teen meille ruokaa niin ne on yhtäkkiä mun ”omia juttuja” ja ”omia sotkuja”:D

Sanoin sitten että tuntuu ettei arvosta kun laittelen kotia, teen ruokaa JA JÄLKIRUOKAA, laittelen kukkia yms kaikkea sellaista että koti on kodikas. Tilasin esim uusia lakanoita yms just ja pesin niitä ja sitten oli että ”eihän kukaan mies edes katso millaisia lakanoita on”. Tuli vaan fiilis että onko toi ihan tampio. Ja huom en siis ole miehen äidiksi muuttunut kodinhengetär. Meillä ei ole lapsia ja molemmat käymme päivätöissä. Minä olen vain aika tehokas ja tykkään touhuilla vähän kokoajan jotakin.

Sitten alkoi ottamaan jotain vanhoja juttuja esiin kun kerran join liikaa viiniä kun oltiin kaveriporukalla piknikillä. En sitten humalassa tajunnut kohteliaasti osallistua tavaroiden kantamiseen autoon takaisin kun syvennyin yhden kanssa juttelemaan huppelissa jotain työjuttuja :-D. Sanoin että enhän määkään silloin tehnyt mitään..

Mielipiteitä mitä tästä herää :D naurattaa ja itkettää samaan aikaan! APUA

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkien lajittelu, uudet lakanat ja joku kodin sisustaminen on kyllä mun mielestä aika turhaa hömpötystä josta ei saisi vaatia mitään ahkeruuspisteitä ja mitaleita.

Itse riitaan en ota kantaa

N 39v

Vierailija
2/13 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen puolison kanssa ei voi sopia, että lenkille lähdetään klo 9.30? Miksi sovitaan jotain epämääräistä tai ei sovita mitään, pelkästään suunnitellaan?

Uudet lakanat, asetellut kukat jne. kuuluu sarjaan voi elämän kevät eli turhuuksien turhuus. Jos sellaista pitää ryhtyä tekemään, vaikka on suunniteltu muuta, niin se on sitten voivoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma oli ap:lla se että esim ruuan laitto on naisen ”omia puuhasteluja” vaikka on ihan normaaliin arjen pyörittämiseen kuuluvia juttuja. Ei itse kukka tai muut kotijutut. Ja että mies alkoi syyttelemään jonkun vanhan kännijutun perusteella sitä miksei tee kotona mitään itse ja että olisiko ollut sitten parempi jos olisi tullut jälleen kerran naisen ”omien puuhastelujen” sotkuja siivoamaan. Olisi aika kohtuullista esim jos toinen tekee ruokaa niin toinen siivoaa

Vierailija
4/13 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin että nainen se kotona joutuu touhuamaan kaikenlaista mies yleensä istuu ja tapittaa telkkaria.Naurettavaa vedota johonkin vanhaan juttuun.Pistä se tekeen enemmän kotona.

Vierailija
5/13 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tei ruokaa, jos olitte lähdössä lenkille? Naiset on kamalan epäloogisia tekemisissään.

Ja jos sinä puuhastelet kaikenlaista itsellesi kivaa, niin miksi mies ei saa tehdä omiaan? Jotkut uusien lakanoiden pesut juuri silloin, kun pitäisi kuntoilla yhdessä  - voiko oikeasti olla turhempaa?

Vierailija
6/13 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/13 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikaa ei ollut sovittu lenkille lähtöön muutakun ”tässä kohtapuoliin”. Pesin lakanat kun hikoiltiin seksin aikana niin paljon ja pyykkiä muutenkin että saadaan kuivumaan joskus.

Sanoin aluksi että laitan tunnin pesun näihin niin oli että joo hyvä mennään sen jälkeen. Katsoi sitten sitä telkkaria ja minä ajattelin laittaa ruuan valmiiksi kun pesee kone..olis syötävää kun tullaan urheilemasta:)

Sitten kokoajan sanoin ”30min nii pessy..vartti nii pessy et voidaan lähteä” jne.. näihin oli että joo mennään.

Ei ole sitten siinä kuva varrota lenkkiaat päällä 20min kun toine än venyttelee ja täatä otti nokkiinsa kun huomautin

Vierailija
8/13 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi oikeasti sopia ihan konkreettisesti joku tietty aika milloin sinne lenkille tai muualle lähdetään.

Itse nimittäin olen juuri tuollainen kuhnuri, joka voi venyä ja vanua tuntikausia, jos ei ole mitään tiettyä kellonaikaa. Ja mies taas hetivalmis lähtemään vaikka kuuhun viiden minuutin varoajalla.

Alkuun tästä asiasta oli paljon riitoja, nykyään on hyvä kompromissi se, että päätetään joku kellonaika, joka on miehelle sopiva aika vielä odotella ja minulle sopiva aika vetelehtiä.

Vierailija
9/13 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ollaan juuri tehty ja nytkin sovittiin esim ”tunnin päästä lähdetään” mutta ei auta vaan alkaa laittautumaan aina kun olen valmis:D annoin tosiaan äänimerkkejäkin kauanko aikaa jäljellä ennenkuin se lenkkihetki lähestyy:D

Tuntuu että toinen haluaa tehdä itsestään tärkeän ja prinsessan??? Meillä siis nimenomaan ongelma että jos sovitaan esim 18.00 salille ja näkee että alan laittamaan tavaroita jo puolelta niin aina kun odotan kengät jalassa niin hän nousee boksereista sohvalta sekottelemaan protskujuomiaan.....

Vierailija
10/13 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suhteessa kakaran kanssa. Vanhan mitättömän jutun hierominen naamaasi on sellainen juttu, että sen pitäisi soittaa hälytyskelloja. Ring ring!

Toinen missä pitäisi kuulua kellojen ääniä, on tuo tekemisiesi vähättely ja arvostuksen ja kiitollisuuden puute.

Lisäksi tuo että on seksiäkin saanut, ja vielä kehtaa käyttäytyä kuin mikäkin pissapää on ihan selvä merkki, että olet pässin kanssa kimpassa.

Vierailija
11/13 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kirjoitti:

Tuota ollaan juuri tehty ja nytkin sovittiin esim ”tunnin päästä lähdetään” mutta ei auta vaan alkaa laittautumaan aina kun olen valmis:D annoin tosiaan äänimerkkejäkin kauanko aikaa jäljellä ennenkuin se lenkkihetki lähestyy:D

Tuntuu että toinen haluaa tehdä itsestään tärkeän ja prinsessan??? Meillä siis nimenomaan ongelma että jos sovitaan esim 18.00 salille ja näkee että alan laittamaan tavaroita jo puolelta niin aina kun odotan kengät jalassa niin hän nousee boksereista sohvalta sekottelemaan protskujuomiaan.....

Tuollainen ei ole mitään muuta kuin toisen huomioimattomuutta ja toisen ihmisen mitätöintiä. Sinä joudat odottamaan. Sinun aikasi on vähäpätöisempää ja merkityksettömämpää kun toisen löhnöttäminen.

Minua ei montaa kertaa odotuteta.

Vierailija
12/13 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan aggressiivinen mies. En usko että vanha koira oppii uusia temppuja.

Vierailija
13/13 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet suhteessa kakaran kanssa. Vanhan mitättömän jutun hierominen naamaasi on sellainen juttu, että sen pitäisi soittaa hälytyskelloja. Ring ring!

Toinen missä pitäisi kuulua kellojen ääniä, on tuo tekemisiesi vähättely ja arvostuksen ja kiitollisuuden puute.

Lisäksi tuo että on seksiäkin saanut, ja vielä kehtaa käyttäytyä kuin mikäkin pissapää on ihan selvä merkki, että olet pässin kanssa kimpassa.

Seksin jälkeen voi olla aggressiivinen olo silleen ettei siedä toista silmissään hetkeen mut se menee ohi. Paitsi jos toinen touhuaa ympäriinsä koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän