Mistä olet menettänyt hermosi niin että on tavarat lennellyt
Itse olen kerran kaatanut kirjahyllyn, kun mies vain laiskotteli koko päivän sohvalla vaikka oltiin sovittu et on siivouspäuvä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kerran kaatanut kirjahyllyn, kun mies vain laiskotteli koko päivän sohvalla vaikka oltiin sovittu et on siivouspäuvä.
Niin vai olitko vain sinä sopinut? Onko ap muuten mies vai nainen?
Ai , olenko...kiva oli pestä maitoa seiniltä, lattialta, ikkunasta, verhoista..
Sillon ku tuo Vauva vaan parkuu eikä lopeta. En kylläkään paisko mitään, nyrkkeilysäkki on ahkerassa käytössä.
Menetän stressissä usein hermoni jostain tosi pienestä. Esim. aamulla kiireessä paidasta irtoaa nappi. Saan kauhean raivarin, paiskaan paidan johonkin, potkin tuoleja, seiniä, huudan meuhkaan. Itsekään en aina ymmärrä näitä ylimitoitettuja raivareita. Yleensä seurauksena on kamala itku.
Välillä kilahtaa, kun kämppä on kuin sikolätti ja teinit vaan makailee laiskoina ja rupeavat riitelemään kuka tekee minkäkin kotityön, kun patistan viemään toista viemäån roskat tms.
Luulin että mieheni pettää. Ja olin varma, mutta ei ollut. Ystäväni valehteli minulle. Mies kiisti ja oli täysin ulalla. . Ystäväni tarinoi, mutta mieheni ystävät sanoi ettei pidä paikkaansa. Tämä ihana ystäväni oli yrittänyt iskeä miestäni ja mies oli sanonut että ei onnistu.. Suuttu miehelleni siitä ja tuli tarinoimaan.. No nyt ent ystäväni. Rikoin läppärin mieheltäni.
Itse olen vain kerran rikkonut lasin tiskialtaaseen, kun oli miehen kanssa aivan järjetön riita. Tästä aikaa vuosia.
Kun asuin joskus aikaisemmin kerrostalon ylimmässä kerroksessa niin joskus huusin niin että se kuului pihalle asti ja joskus kun tuli riitaa niin heittelin jotain tavaroita, keksejä, tyynyjä, lehtiä, kaadoin tuoleja, laitoin matot rullalle...
Erilaisten syiden takia
Olin eilen lähdössä juhliin. Olin hankkinut tilaisuutta varten netistä kotimaiset puukorut; kaulakoru, korvikset ja rannekoru. Kun yritin laittaa kaulakorun kiinni, ketju katkesi. Se lensi saman tien lattiaan ja muut sarjan korut perässä. Olin valmiiksi todella stressaantunut ja tuo oli se viimeinen pisara.
EI mistään yksittäisestä asiasta. Tavarat lentelee, jos typeriä ja epäonnekkaita sattumia kertyy ketjuksi, joka vain jatkuu, ja jatkuu..
Olen vain kerran menettänyt malttini noin. Kävelin sisään kotiimme ja ex-mieheni makasi sängyssä alasti toisen naisen kanssa. Silloin lensi exän xbox ikkunasta ja vaatteet jätesäkeissä parvekkeelta😅
Vierailija kirjoitti:
Olen vain kerran menettänyt malttini noin. Kävelin sisään kotiimme ja ex-mieheni makasi sängyssä alasti toisen naisen kanssa. Silloin lensi exän xbox ikkunasta ja vaatteet jätesäkeissä parvekkeelta😅
Jätä se sika.
Ihme kilareita. Kannattaisi mennä hoitoon.
Kerran mursin käden kun löin betoniseinään suutuspäissäni.
Tapanani ei ole ratkoa asioita väkivallalla. Todella tasapainottomia ihmisiä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tapanani ei ole ratkoa asioita väkivallalla. Todella tasapainottomia ihmisiä täällä.
Ei se mitään väkivaltaa ole jos siinä ei ole muiden ihmisten tai eläinten lyömisestä kyse.
Töissä yhtenä päivänä oli hirveä kiire ja piti saada kännykältä siirrettyä pari valokuvaa tietokoneelle ja lähettää ne eteenpäin. Kännykkä oli jostain ajalta nakki ja keppi, eikä tietokonekaan juuri kummoisempi, ja kun olin ikuisuuden odottanut, että kännykältä latautuu auki valokuvakansio, ei kuvat olleetkaan tallentuneet sinne, vaan jonnekin muualle. Siitä sitten vaan avaamaan kaikkia kansioita vuorotellen ja jokainen kesti sen ikuisuuden. Sain tarpeekseni ja paiskasin kännykän seinään (ei minulle normaalia käytöstä).
Kännykkä säilyi ehjänä. Ja on yhä minulla riesana.
Oletpa tasapainoinen ihminen.