Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet menettänyt hermosi niin että on tavarat lennellyt

Vierailija
11.08.2018 |

Itse olen kerran kaatanut kirjahyllyn, kun mies vain laiskotteli koko päivän sohvalla vaikka oltiin sovittu et on siivouspäuvä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo koskaan lentänyt mikään.

Vierailija
22/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapanani ei ole ratkoa asioita väkivallalla. Todella tasapainottomia ihmisiä täällä.

Ei se mitään väkivaltaa ole jos siinä ei ole muiden ihmisten tai eläinten lyömisestä kyse.

Myös henkinen väkivalta on väkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti herätyskellon torkuttamaan ja meni itse ajamaan partaansa, heräryskello lensi seinään. Tästä tavasta oltiin keskusteltu jo lukemattomia kertoja, uutta herätykelloa ei tullut. Vuosia myöhemmin samainen mies jäi kiinni pettämisestä, pari lasia lensi tiskialtaaseen. En raaskinut seinään heittää koirien takia.

Vierailija
24/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapanani ei ole ratkoa asioita väkivallalla. Todella tasapainottomia ihmisiä täällä.

Ei se mitään väkivaltaa ole jos siinä ei ole muiden ihmisten tai eläinten lyömisestä kyse.

Totta!

Vierailija
25/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset. Ja mies. Ja lapset. Ja mies.

Miehestä pääsin eroon jo vuosia sitten, lapset kohta täysi-ikäisiä niin pääsee yksin rauhoittumaan 🙏

Vierailija
26/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri saanut vauvan nunahtamaan kolmen tunnin nukutuksen jälkeen kun mies tietokonepeliä pelatessaan huusi jotain peliin liittyvää headsetin kautta pelikavereilleen ja sai näin vauvan heräämään. Tämä toistui vielä pari kertaa yön aikana, multa meni totaalisesti hermot (eikä suinkaan ollut ensimmäinen kerta kun mies vauvan herätti). Menin miehen luokse, otin häneltä headsetin ja repäsin virtajohdon poikki. Sanoin äärettömän vihaisena hampaita yhteen purren, että seuraavan kerran kun mies herättää vauvan, lentää pihalle joko tietokone tai mies. Meni kerrasta perille, tais pelästyä ihan kunnolla.

Vierailija
27/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri saanut vauvan nunahtamaan kolmen tunnin nukutuksen jälkeen kun mies tietokonepeliä pelatessaan huusi jotain peliin liittyvää headsetin kautta pelikavereilleen ja sai näin vauvan heräämään. Tämä toistui vielä pari kertaa yön aikana, multa meni totaalisesti hermot (eikä suinkaan ollut ensimmäinen kerta kun mies vauvan herätti). Menin miehen luokse, otin häneltä headsetin ja repäsin virtajohdon poikki. Sanoin äärettömän vihaisena hampaita yhteen purren, että seuraavan kerran kun mies herättää vauvan, lentää pihalle joko tietokone tai mies. Meni kerrasta perille, tais pelästyä ihan kunnolla.

Mikä logiikka sulla oli repiä se headsetin virtajohtoa ja samalla hajoittaa headsetti kun se on yksi äänenvaimennus?

Vierailija
28/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai teillä toimii väkivallalla uhkailu pikkulapsiaikana? Selvä, kiitos tiedosta.

Vierailija
29/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi suutuin ex miehelle 27vuotta sitten ja heitin keittettyjä perunoita seinään (itse siivosin sotkut jälkeenpäin). Ex oli tosi laiska ja saamaton, mutta viihteellä jaksoi notkua. Laskut ja lainat jätti maksamatta ja minä kiltisti hoidin ne sitten.

Siihen matoon ei saanut mitään ryhtiä, nytkin kiukuttaa kun mietin sitä.

Synnäriltä kun tulin kotiin omin avuin niin kotona odotti mieletön siivo mm viikon viemättömät roskapussit tiskipöydällä, hiekkaa lattialla, pyykit pesemättä, likaisia astioita siellä täällä jne. Laitoin vauvan nukkumaan ja aloitin siivoamaan.

Siinä vähän taustaa perunan heittelylle. Eikä varmasti kukaan ihmettele miksi on Ex.

Vierailija
30/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija toi oluen avaamattomana. Oppi kerrasta.

Vierailija
31/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kohtaan käytin eilen henkistä väkivaltaa?

Nr 12

Vierailija
32/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nr 12

Mistä minä tiedän keitä teillä asuu tai sattuu olemaan paikalla kun saatte näitä raivokohtauksia. Itse en kuitenkaan haluaisi esimerkiksi lapsilleni opettaa sellaista käyttäytymismallia että minkään tavaran paiskelu on normaalia tai hyväksyttävää. Sellainen väkivallan uhka saattaa joillekin aiheuttaa jopa pelkotiloja.

Vierailija
33/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Mutta kumpikohan esim. tuossa pettämistapauksessa kärsi enemmän: nainen joka löysi miehensä nakuna toisen naisen vierestä, vai mies jonka xBoxia heiteltiin?

On vähän eria

- rikkooko vain tavaraa vai uhkaako ihmistä väkivallalla (esim. heittämällä tavaraa tätä kohti)

- käyttäytyykö uhkaavasti jokaisesta vähänkin ärsyttävästä asiasta (luoden yleisesti uhkaavan ilmapiirin ja saaden muut olemaan jatkuvasti varpaillaan) vai kiehuuko yli vain harvoin poikkeuksellisissa tilanteissa (niin että kuitenkin yleensä on turvallinen ilmapiiri)

- onko paikalla lapsia/puolustuskyvyttömiä vai pelkästään aikuisia/puolustuskykyisiä

- johtuuko raivostuminen oikeasti isosta asiasta vai onko itsellä tapana ylireagoida

- tiedostaako menneensä liian pitkälle ja osoittaako katumusta vai käyttäytyykö jälkikäteen niin kuin mitään ei olisi tapahtunut tai syyttääkö jopa toista osapuolta omasta ylireagoimisesta

...

Vaikka kaikkea tuota voi pitää vääränä, niin näkisin kuitenkin eri vakavuusasteita.

Vierailija
34/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nr 12

Mistä minä tiedän keitä teillä asuu tai sattuu olemaan paikalla kun saatte näitä raivokohtauksia. Itse en kuitenkaan haluaisi esimerkiksi lapsilleni opettaa sellaista käyttäytymismallia että minkään tavaran paiskelu on normaalia tai hyväksyttävää. Sellainen väkivallan uhka saattaa joillekin aiheuttaa jopa pelkotiloja.

Ei ketään asu eikä sattunut olemaan paikalla.

Vierailija
35/35 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristin kovasti yhtä tavaraa, joka ei toiminut. Voitte arvata vaan mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi