Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulussa vaikuttaa olevan aika ilkeä nainen

Vierailija
11.08.2018 |

Olen erityiskoulussa, jossa on mt-ongelmaisia, aspergeja, kehitysvammaisia jne. Perjantaina kuulin kuinka yksi ohjaaja sanoi usein huutavalle pyörätuolissa olevalle naiselle että "Älä viiti huutaa aikuinen akka" ja nauroi siihen päälle. Aika veemäinen tuo ohjaaja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä ihmisiä on kaikkialla. Itsekin kävin erityiskoulun (sykin erityislukio) ja pari opettajaa vaikutti aika ilkeiltä

Vierailija
2/4 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle alalle mahtuu ilkeitä ihmisiä. Olin joskus työkokeilussa koulussa ja siellä oli aluksi aika nuori mukavalta vaikuttava erityisopettaja, mutta kuulin sitten kun hän supatti musta selän takana ja puhui pahaa.. Aikunen ihminen ja ihan kuin ala-astetyyliin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeitä ihmisiä on kaikkialla. Itsekin kävin erityiskoulun (sykin erityislukio) ja pari opettajaa vaikutti aika ilkeiltä

Se vielä sanoi sen mun, koulukavereiden ja jonkun toisen ohjaajan edessä. Sanon sille seuraavalla kerralla takaisin jotain v*ttumaista. :D

ap

Vierailija
4/4 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolle alalle mahtuu ilkeitä ihmisiä. Olin joskus työkokeilussa koulussa ja siellä oli aluksi aika nuori mukavalta vaikuttava erityisopettaja, mutta kuulin sitten kun hän supatti musta selän takana ja puhui pahaa.. Aikunen ihminen ja ihan kuin ala-astetyyliin :(

Juu "aikuinen" tosiaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän