Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Illalla nukkumaan mennessä

Vierailija
11.08.2018 |

Mietin ovatko lompakko, kortit ja kotiavain tallessa. Koskaan en ole näitä hävittänyt kodin seinien ulkopuolelle, mutta aamulla kiireessä, niiden on löydyttävä heti. En millään muista, että miltä kotiavaimeni näyttää ja siksi panikoin. Normaaliako?

Vaihdoin avaimenperän jo monta vuotta sitten ja panikoin sitä, että en ole nähnyt vanhaa avaimenperääni, joka hajosi ja heitin roskiin. Sitten yritän muistaa paniikissa, miltä avaimeni voisi näyttää nykyisin. Olen asunut noin 20 paikassa ja on ollut monenlaisia avaimia, joten alan miettimään, että mikähän minulla voisi olla avaimena juuri nyt. Meneekö tämä joskus ohi? Muuten olen normaali.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne aina samaan paikkaan, esim. eteisen pöydälle tai käsilaukkuusi.  Ei mene  turhaa energiaa miettimiseen.  Normaalia on nukkumaan mennessä. Mäkin mietin aina jo huomisen asioita ja se ressaa turhaan.

Vierailija
2/2 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Käyn tarkistamassa paikan ja laittamassa ne samaan paikkaan, mutta ongelmana on muistaa, että: Ovatko ne jääneet takin taskuun? Vai housujen? Kävinkö siis viemässä roskat ilman takkia? Vai jätinkö ne työlaukkuun? Kun en muista miltä ne avaimet näyttävät! Sitten kun muistan, että ei ole enää sitä avaimenperää, saatan hitaasti hahmottaa myös avainteni paikan. Epämiellyttävä tunne, että ne ovat varmasti hukassa, kun en ole nähnyt The Avainmenperää!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla